طریقه مصرف قرص لیورگل برای کبد چرب

گیاه خار مریم و خواص آن برای کبد

سیلیمارین دارای اثرات ضد میکروبی ، ضد سرطانی ، محافظ کبدی ، محافظ قلب و عروق ، محافظ عصبی ، محافظ پوست و ضد دیابت است. نکته مهم این است که سیلیمارین همچنین با سمیت آنتی بیوتیک ها ، فلزات و آفت کش ها مقابله می کند. فعالیتهای دارویی متنوع سیلیمارین شواهد علمی اثبات شده ای را برای استفاده از آن در انسان و حیوانات ارائه می دهد. سیلیمارین به عنوان یک آنتی‎اکسیدان قوی و مستقیم عمل نموده و رادیکال‎های آزاد سمی را از بین می‎برد. با استفاده از پک vip چاقی صورت ، افراد می‌توانند برای افزایش حجم و شکل صورت خود اقدام کنند .

تغذیه | کبد چرب | گل قرص لیورگل با درمان کبد چرب روی کاهش وزن هم تاثیر دارد اما نه به اندازه قرص لاغری

همچنین از عصاره خشک گیاه خار مریم سالیان سال است که برای درمان مشکلات کبدی، از جمله مورد استفاده قرار می گرفته است. قرص لیورگل ۱۴۰ گل دارو همچنین مکملی صفرا آور بوده و مورد استفاده در بهبود هپاتیت حاد و مزمن است.سیلیمارین ترکیب موجود در گیاه خار مریم است. ترکیب موثر گیاه خار مریم سیلیمارین است که خود شامل فلاونوئیدهایی از جمله سیلیبین است. خواص این ماده در زمینه های مختلفی از جمله فعالیت آنتی اکسیدانی آن، جذب مستقیم رادیکال های آزاد، مهار تمایز میو فیبروبلاست ها در کبد و فعالیت ضد التهابی و تنظیم ایمنی به اثبات رسیده است.

گیاه خار مریم از کبد شما محافظت می کند

این دارو به طور منظم به عنوان یک درمان مکمل توسط افرادی که به دلیل بیماری هایی مانند کبد الکلی ، بیماری کبد چرب غیر الکلی ، هپاتیت و حتی سرطان کبد دچار آسیب کبدی هستند ، استفاده می شود. همچنین از آن برای محافظت از کبد در برابر سموم مانند آماتوکسین ، که توسط قارچ کلاهک مرگ تولید می شود ، استفاده می شود و در صورت مصرف کشنده است. پکیج ترک اعتیاد شامل برنامه‌ها و روش‌های متنوعی است که با همکاری متخصصان، افراد را در مسیر ترک وابستگی به مواد مخدر و سایر اعتیادها یاری می‌دهد. مطالعات بهبود عملکرد کبد را در افراد مبتلا به بیماریهای کبدی که از مکمل خار مریم استفاده کرده اند نشان داده است و نشان می دهد که می تواند به کاهش التهاب کبد و آسیب کبدی کمک کند.

اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد نحوه عملکرد آن مورد نیاز است، تصور می شود که خار مریم باعث کاهش آسیب به کبد ناشی از رادیکال های آزاد می شود، که در اثر متابولیسم کبد در مواد سمی ایجاد می شود. یک مطالعه همچنین نشان داد که ممکن است امید به زندگی افراد مبتلا به سیروز کبدی را به دلیل بیماری کبدی الکلی کمی افزایش دهد. البته مطالعات بیشتری برای تعیین دوز و طول درمان برای بیماریهای خاص کبد مورد نیاز است و اگرچه عصاره خار مریم  معمولاً به عنوان یک درمان مکمل برای افراد مبتلا به بیماری های کبدی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد می تواند شما را از ابتلا به این شرایط باز دارد ، به خصوص اگر شیوه زندگی ناسالم دارید.

در موارد حساسیت بیش از حد به این محصول و انسداد شدید مجاری صفراوی منع مصرف دارد.تاکنون تاثیر منفی از مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی گزارش نشده است اما بهتر است در این دوران قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.به ندرت یک اثر ملین ملایم معمولا با مصرف این دارو می‌تواند دیده شود.از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری کنید. دور از دسترس اطفال و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.قرص‌های گیاهی لیورگل از عصاره گیاه خار مریم درست می‌شوند. این گیاه خواص درمان زیادی دارد و به همین دلیل در طب سنتی گیاهی از آن استفاده می‌کنند. به عنوان مثال گیاه خار مریم خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد که برای درمان بیماری‌های مختلفی مانند مشکلات مفصلی کاربرد خواهد داشت.

اما طبق تحقیقات انجام شده روی این دارو مشخص شد که بر روند لاغری نیز اثر دارد و به همین دلیل مورد توجه قرار می‌گیرد.با توجه به مزایای گیاه خار مریم در بدن می‌توان تا حدودی با اثرات عصاره آن نیز آشنا شد. به این صورت که مصرف قرص‌های لیورگل باعث افزایش آنتی اکسیدان‌ها در بدن، بهبود سیستم گوارشی، کنترل قند خون و کاهش کلسترول خواهند شد.باید بگوییم که مصرف لیورگل باعث اسهال و مشکلات سیستم گوارشی نمی‌شود. این مزیت لیورگل در مقابل سایر داروهای گیاهی است که برای کاهش وزن استفاده می‌شوند.با خرید اینترنتی محصولات لاغری دکتر بیز ، مشتریان می‌توانند از تنوع محصولات و نظرات مشتریان دیگر بهره‌مند شوند و انتخاب بهتری برای اهداف لاغری و سلامتی خود داشته باشند. قابل ذکر است که قرص لیورگل برای درمان کبد چرب و محافظت از آن تولید شده‌است.

طبق تحقیقات انجام شده افرادی که از لیورگل استفاده کرده‌اند، کاهش وزن چشمگیری را تجربه می‌کنند. البته این قرص‌ها همراه با ورزش و رعایت رژیم غذایی جواب می‌دهند. به همین دلیل در مورد سوال دائمی بودن کاهش وزن با مصرف لیورگل باید بگوییم که به سبک زندگی فرد بستگی دارد. اگر بعد از اتمام مصرف قرص لیورگل، همچنان رژیم غذایی و ورزش را ادامه دهد، دوباره به وزن سابق برنمی‌گردد.همچنین باید اشاره کنیم که با مصرف لیورگل میزان کلسترول خون کاهش می‌یابد. از طرفی دیگر با کنترل قند خون، اشتهای فرد کم شده و اینگونه کالری دریافتی کاهش می‌یابد. همه این اثرات لیورگل در کنارهم در کاهش وزن موثر هستند.

قرص لیورگل برای کمک به درمان بیماری کبد چرب تولید شده‌است. به همین دلیل نباید بدون تجویز یا مشورت پزشک برای مصارف دیگر مانند کاهش وزن استفاده شود؛ هرچند که در لاغری تاثیر بالایی دارد.اما لازم به ذکر است که بهترین زمان مصرف قرص لیورگل 140 یک ساعت بعد از خوردن غذا است. دوره مصرف معمولا 3 ماه است که این دوره نیز به تشخیص پزشک بستگی دارد. در حالت کلی باید بگوییم که زمان، دوز و دوره مصرف قرص لیورگل برای لاغری یا کبد چرب ممکن است با توجه به تشخیص پزشک، شرایط بیمار و هدف از مصرف تغییر می‌کند.

از طرفی دیگر قرص لیورگل در دوز 70 میلی‌گرمی نیز تولید می‌شود. معمولا افراد برای استفاده از این دارو در رژیم کاهش وزن باید دو عدد قرص 70 را بعد از هر وعده غذایی مصرف کنند. به عبارتی دیگر روزانه 6 قرص با دوز 70 میلی‌گرم باید استفاده کنند.آیا قیمت قرص لیورگل برای لاغری با توجه به دیگر روش‌ها رایج کاهش وزن به صرفه است؟با توجه به اینکه قرص لیورگل محصولی ایرانی و گیاهی است، باید بگوییم که قیمت بسیار مناسبی دارد. طبق آخرین بررسی‌ها هر بسته 30 عدد قرص لیورگل 140 میلی‌گرمی حدود 80 تا 85 هزار تومان است. پس با این اوصاف استفاده از این داروی گیاهی در کنار ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب بسیار عالی و موثر است.

کاهش وزن برای خیلی از افراد، چه زن و چه مرد، روند سخت و طاقت فرسایی است. به همین دلیل برخی افراد برای تسریع روند کاهش وزن خود در کنار رژیم غذایی و ورزش، تصمیم می‌گیرند که از داروهای لاغری گیاهی یا شیمیایی استفاده کنند. در این بین قرص لیورگل نیز به دلیل اثراتی که بر کاهش وزن دارد، مورد توجه قرار گرفته است. اما این قرص گیاهی در اصل برای درمان کبد چرب تولید شده‌است. پس این سوال به ذهن خطور می‌کند که مصرف این دارو بدون داشتن کبد چرب، برای هدف کاهش وزن صدمه‌ای به بدن نمی‌رساند؟ آیا همه می‌توانند از این دارو استفاده کنند؟

برای پاسخ به این سوالات و چالش‌های ذهنی پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان تغذیه و مربی‌های ورزشی فیت کلاب مشورت کنید. فیت کلاب مجموعه‌ای متشکل از چندین کارشناسان تحصیل کرده در رشته تغذیه و مربی‌های تخصصی ورزشی است. که با توجه به شرایط بدنی، بیماری‌ها، سبک زندگی، وضعیت کاری و فعالیت بدنی افراد برای آن‌ها برنامه تنظیم می‌کنند. شما می‌توانید سوالاتتان را در مورد قرص‌های لاغری مانند لیورگل با کارشناسان فیت کلاب در میان بگذارید. برای تماس با کارشناسان ما با شماره تماس بگیرید. فیت کلاب مسیر سبز سلامتی را برای شما هموار می‌کند

گفته می‌شود که ماده فعال موجود در خار مریم، یعنی سیلیمارین، از اتصال سموم به سلول‌های کبد جلوگیری می‌کند و رادیکال‌های آزاد را تحت کنترل نگه می‌دارد. رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایداری هستند که محصولات جانبی عملکرد بدن به شمار می‌روند، اما وقتی سطح آن‌ها بیش از حد بالا می‌رود می‌توانند به سلول‌های سالم آسیب برسانند.تحقیقات پزشکی در مورد خار مریم و سلامت کبد به نتایج متفاوتی منجر شده است. بعضی از مطالعات نشان داده‌اند که سیلیمارین به کاهش التهاب و ترمیم سلول کمک می‌کند و می‌تواند علائم بیماری‌های کبدی مانند یرقان، سیروز، سرطان کبد و کبد چرب را کاهش دهد. اما همه تحقیقات به چنین نتایجی دست پیدا نکرده‌اند.