کوییک R و معرفی آن

قیمت خودروی کوییک

از زمان معرفی تا کنون دستخوش تغییرات بسیاری شده است. پس از مدتی مدل‌های متفاوتی از این خودرو مانند کوییک (R) به بازار عرضه شد.

تفاوت کوییک r و s | داخل کوییک r | داخل کوییک r سفید مشکی

در این مطلب قصد داریم تا این خودرو که بنا به گفته بسیاری از کارشناسان، یکی از پرآپشن‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای تولید داخل است، را بررسی کنیم و قیمت روز آن در بازار را با هم مرور کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

افزایش قیمت خودروی صفر در سال ۱۴۰۱

قیمت خودروهای صفر تولید داخل در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ افزایش نه چندان کمی را تجربه کرده‌اند. قیمت خودروی کوییک هم مانند سایر خودروهای داخلی افزایش قیمت زیادی داشته است. عدم شفافیت روند تولید خودروهای داخلی، نوسانات ارز و عدم تناسب عرضه و تقاضا باعث شده قیمت خودروها افزایش نسبتاً زیادی داشته باشند.

معرفی کوییک (R)

از زمانی که خودروی پژو ۲۰۶ به بازار ایران وارد شد، هیچ‌گاه رقیبی مناسب نداشت تا اینکه کوییک به بازار عرضه شد. پس از تولید کوییک، مدل دیگری از آن به نام کوییک (R) تولید شد که می‌توان آن را رقیبی جدی برای پژو ۲۰۶ دانست. این خودرو کراس‌اور با تغییر در رنگ بدنه، ظاهری متفاوت و جذاب پیدا کرد. اما مصرف سوخت و اضافه شدن برخی آپشن‌ها مانند ترمز (EBD) و ترمز برقی باعث شد تا بتوان از آن به عنوان خودرویی جذاب در بازار یاد کرد.

در این سال‌ها مسیر و شرایط بازار خودرو طوری پیش رفت که  خرید اقساطی کوییک تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران شد و آن‌ها حساب ویژه‌ای روی این ماشین باز کردند.

آپشن‌های کوییک (R)

خودروی کوییک (R) آپشن‌های نسبتاً جذاب و مناسبی دارد. از مهم‌ترین آپشن‌های موجود روی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· نمایشگر لمسی ۷ اینچی

· قابلیت اتصال به اینترنت

· رهیاب ماهواره‌ای

· سنسور پارک

· دوربین عقب

· پشتیبانی از بلوتوث

· کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

· صندلی‌های چرم مصنوعی

· رینگ آلومینیومی تراش خورده

· شیشه‌ها و آینه‌های برقی

· گرم‌کن شیشه عقب

· مه شکن جلو

· مه شکن عقب

وجود این امکاناتت و آپشن‌ها و قابلیت‌های دیگر باعث شده تا خودروی کوییک (R)، خودرویی جذاب برای بسیاری افراد باشد.