علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

کرم ضد لک گانودرما

ما به طور مداوم در معرض میکروارگانیسم هایی هستیم که از طریق سیستم تنفسی، بلعیدن و یا عبور از پوست و غشای مخاطی وارد بدن می شوند.
اینکه این میکروارگانیسم ها به بیماری منجر می شوند یا خیر، توسط یکپارچگی مکانیسم های دفاعی بدن یا سیستم ایمنی بدن ما تعیین می شود.
وقتی سیستم ایمنی بدن ما به درستی کار می کند، حتی متوجه آن نمی شویم. اما وقتی سیستم ایمنی کم یا بیش از حد فعالیت می کند، بیشتر در معرض خطر ابتلا بیماری و یا انواع عفونت قرار می گیریم.
چگونه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید؟ تقویت سیستم ایمنی در یک روز و یک ثانیه اتفاق نمی افتد. تقویت سیستم ایمنی بدن با تغییر سبک زندگی و استفاده از  مکمل های رژیمی ممکن می شود. اثرات مثبت بیساری از ترکیبات گیاهی و یا مولتی ویتامینی در تقویت سیستم ایمنی مشخص شده است. استفاده از این مکمل ها در حال حاضر در بین بیشتر کشورهای جهان رایج است.
عصاره قارچ گانودرما یکی از ترکیباتی است که به صورت گسترده برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود.

مشخصات ظاهری:
مکمل ایمیون گانودرما ساخت شرکت دانش گستران برنا سلامت است که در کارخانه نوشا فارمد ایرانیان تولید می شود و هر جعبه آن حاوی 60 عدد کپسول است.

روش مصرف و هشدار ها:
می توانید روزانه 2 عدد از این مکمل را با معده خالی و همراه با آب کافی مصرف کنید.
اگر به قارچ ها آلرژی دارید بهتر است از این فرآورده استفاده نکنید.
استفاده از  این مکمل در دوران بارداری و شیر دهی توصیه نمی شود.

نتیجه گیری: مصرف قارچ گانودرما ( به شکل عصاره خوراکی ، کرم گانودرما ، ماسک گانودرما ) موجب بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود . عصاره گانودرما جذب پوست شده  و موجب می شود تا فعالیت سلول های ملانین که مسئولیت رنگ پوست را بر عهده دارند ، تقویت شوند . و بافت های از بین رفته به مرور زمان بهبود یابند. همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند. باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی میشود.

توصیه می شود تا عصاره قارچ به شکل و صورت ناشتا مورد استفاده قرار گیرد. تا اثربخشی بهتر و مطلوب تر این قارچ حاصل گردد. همچنین می توان از کرم گانودرما ( ماسک گانودرما ) نیز استفاده کرد. که آن نیز تاثیرات فوق العاده ای دارد.

لازم به ذکر است که دوره ی درمانی هر فرد با دیگری متفاوت است . بنابراین در طول دوره ی  درمان صبور باشید و استاندارد را رعایت کنید

در ادامه مطلب به روش تهیه کرم گانودرما می پردازیم .

ماسک گانودرما

با تهیه کرم گانودرما می توان جای لک های پوستی نظیر پیسی و حتی جوش را از بین برد . قبل استفاده از کرم محل مورد نظر را به خوبی بشویید و خشک کنید. این کرم باید حداقل ۵ ساعت روی پوست بماند . تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود . با استفاده از این کرم و استفاده مداوم از آن شاهد از بین رفتن تمامی لکه های ایجاد شده بر روی پوست خواهید بود. توصیه می شود تا در طول درمان از میزان بیشتری میوه، سبزیجات و آب استفاده شود . و از استعمال دخانیات و الکل خودداری شود.

طرز استفاده از کرم گانودرما آگوستا | عوارض کرم گانودرما آگوستا | کرم گانودرما آگوستا اصل

روش تهیه کرم گانودرما :

دو قاشق چایخوری  پودر گانودرما  را در یک ظرف بریزید. با یک قطره چکان، مقداری آب جوش بر روی پودر  بریزید . به قدری که پودر مرطوب شده و حالت خمیری پیدا کند . کرم  آماده شده است. می توانید این کرم بدست آمده را بر روی قسمت های مختلف پوست بدن که دچار آسیب شده است، بمالید. ( از تماس با اطراف چشم  خودداری شود )

مکمل ایمیون ترکی تیل ساخت شرکت دانش گستران برنا سلامت بوده و می تواند به دلیل داشتن عصاره قارچ گانودرما در تقویت سیستم ایمنی نقش موثری داشته باشد.

قهوه سوپریم دکتر بیز مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه گانودرما با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات دکتر بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت اطلاع از آدرس فروشگاه دکتر بیز کلیک کنید