عمومی

کتاب نظام مسائل البرز به‌ صورت واقع‌بینانه تهیه شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، پانزدهمین مجمع عمومی نهضت رهبری گام دوم البرز با سخنرانی آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز با موضوع ظرفیت سازی جریان انقلابی کشور برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبداللهی فرماندار کرج به عنوان فرماندار البرز منصوب شد.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات اعضای مجریان بیانیه گام دوم البرز، گفت: کار جهادی به معنای انجام صحیح، شروع به موقع و تکمیل به موقع است. استان خطاب به اعضای این جنبش. شما معاون استاندار هستید؛ باید صادقانه و خالصانه به نظام اسلامی خدمت کنید.

وی بابیان اینکه در حال حاضر یکی از مصادیق دولت انقلابی کمک به استاندار در حوزه امور کشوری است که مورد استقبال فرمانداری البرس قرار گرفت، چهره تاثیری نخواهد داشت. ما باید جواب ها را در عمل ببینیم و از این نظر باید با سرعت و قدرت بیشتری دنبال کنیم و جلو برویم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر ضرورت حاکمیت جهادی برای حل مشکلات استان البرز، با اشاره به اینکه این حاکمیت می تواند در شرایطی که قانون تعریف نکرده است، خود را نشان دهد، گفت: باید وارد فیلد شوید راه حل های مناسب را پیدا کنید و به کار ببندید.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر استفاده از توانمندی های نخبگان، یادآور شد. نخبگان به میدان کار و عمل نیاز دارند تا بتوانند گوشه ای از مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند. اگر میدان داشته باشند می توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف داشته باشند.

وی در بخشی دیگر با اشاره به کتاب المسائل البرز گفت: خیلی دور آرمان گرایی: به طور واقع بینانه با استفاده از مدیران و صاحب نظران نظری- اجرایی، بیانیه گام دوم استان البرز توسط نهضت رهبران اجرایی تهیه و منتشر شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کتاب مشکلات استان البرز باید تقدیم رئیس جمهور محترم شود، گفت. «با توجه به نیاز و سرعت ارائه خدمات در مقطع حساس کنونی، این کتاب را به نماینده عالی آن در ارمنستان تقدیم خواهیم کرد. استان. “

مجتبی عبدالله نماینده عالی دولت در البرز با قدردانی از زحمات نهضت رهبری، در دومین گام دولت برای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت. و ما متخصص خواهیم بود. در وزارتخانه ها، ادارات منطقه ای، سازمان ها باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، اتفاق مبارکی است.

وی با تاکید بر تداوم جلسات سران اجرایی نهضت گام دوم بیانیه دولت البرز، تاکید کرد. انشاالله بتوانیم سامانه سؤالات را ایجاد کنیم. شمردن: با کمک اعضای کارگروه ها منطقه را عملیاتی – اجرایی کرده ایم.

استاندار البرز با استفاده از نیروی کارگروه ها گفت: ما فرصت بزرگی نداریم، پس نباید وقت را تلف کرد، برای خون نظام، انقلاب، شهدا فرصت سوزی کرد. ما باید شبانه روز کار کنیم و از تمام توان و توانایی خود استفاده کنیم و تا آنجا که ممکن است برای حل مشکلات تلاش کنیم. شمردن: و با درایت و خرد جمعی از شر آنها خلاص شویم.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار، نماینده ولی فقیه در کشور نسخه ای از کتاب «نظام مشکلات استان البرز» را به عنوان نقشه راه پیشبرد کار و اهداف به استاندار البرز تقدیم کرد. مشکلات این منطقه است.

اعلام نهضت رهبری دومین گام البرز در سال 1399 به رهبری امام جمعه کرج، آیت الله حسینی همدانی بود که در 124 جلسه خصوصی – عمومی با حضور 297 نفر از نخبگان اعلام موجودیت کرد. . صاحبان: نظر و مدیران جوان و با تجربه ساکن استان البرز تشکیل شد.

در این جلسات، سخنرانان و اساتید دانشگاه ابتدا پتانسیل، اندازه و ساختار حرکت اجرایی گام دوم انقلاب را تشریح کردند تا همه اعضا از دانش یکسانی در تولید فکر و اندیشه، برای توسعه تشخیص و توسعه برخوردار باشند. سیستم تشخیصی حل مشکلات استان البرز

از این رو کارگروه های تخصصی در 19 محور تشکیل شد که به شرح زیر است: هر یک از اعضا در کارگروه ها فعال بودند و در نهایت بر اساس الگوی نظام تشخیصی 15 مشکل اصلی منطقه را از 18 مورد برشمردند. فاعل، موضوع. البته در این مورد مشکلاتی نیز وجود دارد شمردن: اطلاعیه گام دوم انقلاب اسلامی در البرز جهت کمک به مدیران و متخصصان آینده در دبیرخانه نهضت رهبری در صورت نیاز ارسال خواهد شد.

گروه های کاری فرهنگ عمومی و قرآن، زمین و مسکن، آموزش، امور اجتماعی، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر سیاسی، سیاست و امنیت سلامت، اشتغال و کارآفرینی، حکمرانی شهری، مراقبین، سرمایه گذاری استخدام، رسانه، جوانان، زنان کارگروه فاضلاب، ورزش، گردشگری، کشاورزی و سازگاری و ادغام، مجموع بخش هایی بود که محتوای این کتاب را با سازماندهی دقیق رویدادها ایجاد کرد.

این امکان وجود دارد که نخبگان و جوانان البرز از گرایش‌های مختلف سیاسی و با تجربیات متفاوت استفاده کنند که منجر به ویژگی‌های میان رشته‌ای و پایبندی به اصول برون‌داد علمی و چارچوب انقلابی در مجموع و با اعتبار و پایایی بالا شده است. بنابراین، شناخت دقیق چگونگی شکل‌گیری جنبش البرز برای ترسیم این نظام عارضه دفترچه‌ای را می‌توان به عنوان الگوی محوری در اجرای گام دوم نهضت انقلابی در کشور دانست.