علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

چربی سوز قوی گیاهی

قرص چربی سوز گیاهی دارویی است که می‌تواند بر کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن، چربی سوزی و عدم تجمع چربی در بدن، اثر گذار باشد. با کاهش میل به غذا خوردن و بالا رفتن متابولیسم بدن، روند کاهش وزن و لاغری شکل می‌گیرد. تعداد قرص‌های چربی سوز گیاهی و شیمیایی بسیار است. اما در حالت کلی کارکرد تمام داروهای لاغری یکی است. البته قرص لاغری خیلی قوی گیاهی با استفاده از ترکیبات گیاهی تولید شده و عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارد

قرص لاغری ادیوس؛ تهیه شده از جلبک دریایی!

قرص ادیوس از داروهای لاغری گیاهی است که باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود. ادیوس حاوی مقدار جلبک دریایی است که با تحریک سوخت و ساز بدن، باعث کاهش وزن می‌شود. قرص ادیوس سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و دارای عوارض جانبی است. از جمله عوارض قرص لاغری ادیوس می‌توان به: خشکی دهان، سوزش معده، سرگیجه، اسهال، آلرژی، بی خوابی، افت قند و مسمویت کبدی اشاره کرد.

لازم است بدانید که قرص ادیوس به تنهایی نمی‌تواند باعث کاهش وزن شود. بلکه باید قرص را همراه با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی مناسب، مصرف کنید. نتایج ثابت کرده که گن لاغری اصل ترکیه در زمان مصرف قرص های ادیوس توانسته لاغری شگفت انگیزی رقم بزند. از مصرف خودسرانه قرص ادیوس برای لاغری اجتناب کنید. بهتر است قرص لاغری توسط پزشک برای شما تجویز شود.

قرص چربی سوز گیاهی جی سی؛ بدون تجویز پزشک داروی لاغری مصرف نکنید!

قرص لاغری جی سی یکی دیگر از قرص‌های چربی سوز است. برخی ادعا می‌کنند با مصرف قرص جی سی می‌توان بدون رژیم غذایی و تمرینات ورزشی می‌توان وزن کم کرد. اما بعید به نظر می‌رسد که کاهش وزن پایدار تنها با مصرف قرص لاغری امکان‌پذیر باشد. از عوارض جانبی قرص جی سی می‌توان به یبوست، افسردگی، دردگوش، بی‌خوابی، خشکی دهان و آبریزش بینی اشاره کرد. قرص جی سی برای افراد باردار، افراد دارای مشکل نارسایی کلیه، بیماران قلبی و افراد مبتلا به فشار خون تجویز نمی‌شود. بهتر است از مصرف خودسرانه قرص جی سی برای کاهش وزن پرهیز کنید.

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی گلوریا

قرص گیاهی لاغری گلوریا از ترکیبات لوتوس هندی، موم عسل، هل باد، بهار نارنج و بابا آدم تولید می‌شود. برخی قرص گلوریا را بی رحم ترین قرص چربی سوز شکم و پهلو می‌دانند. گلوریا با کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن، کاهش جذب قند و رفع گرسنگی کاذب، باعث کاهش وزن می‌شود. اما نمی‌توان گفت که مصرف گلوریا به تنهایی و بدون رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی، می‌تواند لاغری پایدار ایجاد کند. از عوارض جانبی قرص گلوریا می‌توان به: افزایش فشار خون، بی خوابی، افزایش ضربان قلب، اسهال و برخی مشکلات دستگاه گوارش اشاره کرد.

قرص لاغری هزال؛ چربی سوزی قوی اما همراه با عوارض جانبی جدی!

برخی ادعا می‌کنند که قرص هزال یک قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه است. قرص هزال از ترکیب گیاهانی مانند رازیانه، زیره و زنیان تولید می‌شود. قرص هزال چربی‌ها را سریع دفع می‌کند. اما باعث عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین E، A و K می‌شود. بر این اساس احتمال می‌رود پس از قطع قرص هزال، وزن دوباره به حالت قبلی خود بازگردد. از عوارض جانبی قرص هزال می‌توان به: زخم معده، افزایش فشار خون، سنگ صفرا، انسداد روده و احتمال ابتلا به هپاتی، اشاره کرد.

قرص چربی سوز گیاهی فلوردو؛ یک مکمل لاغری ایرانی!

قرص فلوردو یک مکمل گیاهی ایرانی است که با رفع اشتهای کاذب و دفع قند، به کاهش وزن کمک می‌کند. قرص فلوردو از ترکیب گیاهانی مانند نعناع فلفلی، چای سبز، ختمی و انجدان تولید می‌شود. مصرف بیش از اندازه قرص فلوردو باعث ایجاد دردهای شکمی، اسهال و تشنگی می‌شود. قرص فلوردو یک مکمل چربی سوز است و به تنهایی نمی‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کاهش وزن و ماندگاری آن داشته باشد.

قرص لاغری اسلیم مکس؛ داروی گیاهی شناخته شده برای کاهش وزن!

قرص اسلیم مکس یکی دیگر از قرص‌های چربی سوز گیاهی برای لاغری است. قرص اسلیم مکس از ترکیب چهار گیاه تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی تولید می‌شود. قرص اسلیم مکس کلسترول خون را تنطیم کرده و توده‌های چربی را کاهش می‌دهد. اسلیم مکس اغلب برای کاهش اشتها توسط پزشکان تجویز می‌شود. اما نمی‌توان تأثیر مصرف قرص اسلیم مکس بر لاغری را پایدار دانست. پس از مصرف و لاغری نیاز است به صورت دوره ای گن لاغری لباس مجلسی پوشیده شود تا فرم بدن ثابت بماند. مصرف قرص‌هایی گیاهی زمانی اثربخش است که با رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی صحیح، همراه باشد.

قرص چربی سوز گیاهی گارسینا کامبوجیا

قرص چربی سوز گیاهی گارسینا کامبوجیا یا قرص گارسینوفیت از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند. همچنین با افزایش ترشح سروتونین به کاهش اشتها کمک می‌کند. اما نمی‌توان گفت که قرص گارسینا کامبوجیا تأثیر تضمینی بر کاهش وزن دارد. از عوارض مهم قرص گارسینوفیت می‌توان به مشکلات گوارشی مانند اسهال و درد شکمی اشاره کرد.

داروی گیاهی لاغری قوی

پیش از آنکه به بهترین گیاه دارویی برای لاغری بپردازیم، باید بگوییم که دارو گیاهی برای لاغری بسیار پرطرفدار است زیرا این نوع داروها در مقایسه با داروهای شیمیایی، معمولا عوارض ناچیزی دارند. اکثر قرص‌های لاغری که در داروخانه بدون نیاز به نسخه پزشک به فروش می‌رسند، گیاهی هستند. این داروهای گیاهی لاغری از طریق افزایش چربی‌سوزی، کاهش جذب و کاهش اشتها می‌توانند در کاهش وزن و لاغری تاثیر بگذارند. اگر از این داروهای گیاهی برای لاغری به اندازه توصیه شده استفاده کنید، اغلب هیچ نوع عارضه‌ای برای شما پیش نخواهد آمد. در کنار مصرف این داروها تغییر رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی توصیه می‌شود.

بهترین گیاه دارویی برای لاغری

این تصور که گیاهان دارویی یا داروهای گیاهی به دلیل طبیعی بودن عاری از هر گونه عوارض جانبی هستند، کاملا اشتباه است. بهتر است این طور بگوییم که عارضه گیاهان دارویی بسیار کمتر از داروهای شیمیایی است اما به هر حال اگر در مصرف گیاهان دارویی نیز هشیار نبوده و بیش از اندازه آنها را مورد استفاده قرار دهید ممکن است با عوارض جانبی نامطلوبی مواجه شوید. در ادامه به شما بهترین گیاهانی که می‌توانید جهت کاهش وزن از آنها بهره بگیرید، معرفی خواهیم کرد:

زنجبیل

در طب سنتی زنجبیل را یکی از بهترین گیاهان موثر در لاغری می‌دانند. زنجیل طبع گرم داشته و با افزایش متابولیسم بدن، افزایش چربی‌سوزی، کاهش اشتها و کاهش جذب سبب لاغر شدن خواهد شد. زنجیل به صورت ادویه این امکان را به وجود می‌آورد که بتوان از آن در بسیاری از غذاها استفاده کرد. این گیاه خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته و سرعت سوخت و ساز بدن و کالری‌سوزی را افزایش می‌دهد.

زنجبیل همچنین در رفع حالت تهوع، بهبود هضم غذا، کنترل قند خون، مبارزه با التهاب و تسکین استرس نیز می‌تواند موثر باشد. زنجبیل را می‌توانید به صورت دمنوش همراه با لیمو و عسل میل کنید. همچنین می‌توانید زنجبیل تازه را تکه تکه کرده و یک قطعه از آن را در چای خود ریخته و همراه با لذت بردن از طعم آن به کاهش وزن خود نیز کمک نمایید.

زیره برای لاغری

زیره ادویه‌ای است که از دانه‌های خشک و آسیاب‌شده گیاهی گلدار از خانواده جعفری حاصل می‌شود. این ادویه مزایای بسیار شگفت‌انگیزی برای سلامتی بدن انسان دارد و در کنار این مزایا در کاهش وزن و چربی‌سوزی نیز بسیار موثر است. در یک مطالعه ۳ ماهه مشخص شد که خانم‌هایی که در رژیم غذایی خود در کنار ماست از زیره استفاده می‌کردند، بیش از سایرین در بدن خود چربی‌سوزی داشتند. زیره سطح کلسترول و چربی خون را کاهش داده و در کاهش اشتها نیز موثر است. از زیره تازه در دمنوش‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

قهوه سبز برای کاهش وزن

شاید در ترکیبات بسیاری از مکمل‌های لاغری نیز نام قهوه سبز را دیده باشید زیرا عصاره این گیاه بهترین گیاه دارویی برای لاغری می‌تواند باشد. قهوه سبز از دانه‌های قهوه که بو داده نشده‌اند و سرشار از اسید کلروژنیک هستند، بدست می‌آید. مطالعات نشان می‌دهند که عصاره این گیاه نقش موثری در کاهش وزن می‌تواند داشته باشد. در یک مطالعه مشخص شد که حتی افرادی که در دریافت کالری روزانه خود تغییری ایجاد نکرده‌اند، با مصرف قهوه سبز موفق شده‌اند تا شاخص توده بدنی خود (BMI) را کاهش داده و چربی‌سوزی بهتری داشته باشند.

کرفس بهترین گیاه دارویی برای لاغری

کرفس عطر و طعمی دلپذیر دارد و حتما شنیده‌اید که افرادی که در پی لاغری هستند، معمولا آب کرفس را در رژیم غذایی خود دارند. راز تاثیر بی‌نظیر کرفس در لاغری این است که سرشار از فیبر بوده و به واسطه داشتن این مزیت می‌تواند افراد را به مدت طولانی سیر نگه داشته و با اشتهای کاذب مبارزه کند. کرفس همچنین کالری بسیار پایینی داشته و برای گنجاندن در رژیم لاغری ایده‌آل است. کرفس به دلیل داشتن آب زیاد، از کم‌آبی بدن نیز پیشگیری کرده و نفخ شکم را نیز کاهش می‌دهد. به منظور لاغر شدن کرفس و آب کرفس و گن لاغری شکم و پهلو زنانه را هرگز فراموش نکنید.

هل برای لاغری

آیا می‌دانستید که یک گیاه دارویی برای لاغری می‌تواند هل باشد؟ هل از دانه گیاهی که از خانواده زنجبیل است بدست آمده و عطری فوق‌العاده دارد که ایرانیان بیشتر از آن برای خوش‌عطر کردن چای استفاده می‌کنند. مطالعات نشان داده است که هل در کاهش چربی‌ها می‌تواند موثر باشد و به این طریق در کاهش وزن موثر واقع شود. اگر از پودر هل استفاده کنید، دارای فیبر بالایی بوده و می‌تواند شما را برای طولانی مدت سیر نگه دارد.

استفاده از جینسینگ برای لاغری

تاکنون چندین مطالعه روی تاثیر قرص جینسینگ روی چاقی و لاغری صورت گرفته است و نتایج حاکی از آن بوده که این گیاه که گیاه جوانی نامیده می‌شود، می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد نه افزایش وزن. در یک تحقیق مشخص شد که مصرف جینسینگ کره‌ای ۲ بار در روز به مدت ۸ هفته می‌تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن بدن داشته باشد. جینسینگ سوخت و ساز بدن را افزایش داده و منجر به چربی‌سوزی خواهد شد. همزمان این گیاه می‌تواند در افزایش انرژی نیز موثر باشد. از جینسینگ به صورت دمنوش نیز می‌توانید استفاده کنید.