ورزشی

پیشنهاد جذاب سپاهان به پرسپولیس؛ اورونوف به جای 3 ستاره!

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه؛ سپاهان و پرسپولیس همواره در تاریخ لیگ برتر، دو تیم مدعی و رقیب با یکدیگر در کورس قهرمانی بوده‌اند و بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که این دو تیم جزو پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شوند. با این وجود، اتفاق جالب‌توجه ثبت نقل‌وانتقالات پرشمار میان دو تیم بوده که در سالیان اخیر به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش‌رو هم قرار است دو تیم مدعی فوتبال ایران با یکدیگر بده‌بستان بازیکن داشته باشند.

به گزارش فوتبال 360، طلایی‌پوشان در فصل گذشته موفق به جذب عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس شدند که البته او در بازار زمستانه به جمع سرخ‌پوشان بازگشت و در طرف مقابل، پرسپولیسی‌ها توانستند با یاسین سلمانی و مسعود ریگی برای همکاری به توافق برسند. در فصول قبل‌تر هم می‌توان به جابه‌جایی دانیال اسماعیلی‌فر، رامین رضاییان، گیورگی گولسیانی و سروش رفیعی میان دو تیم اشاره داشت. حالا بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع فصل 04-1403 در شرایطی آغاز شده که پرسپولیسی‌ها چشم به جذب پیام نیازمند و البته فرشاد احمدزاده دارند و در طرف مقابل طلایی‌پوشان در سودای جذب اوستون اورونوف هستند.

ستاره‌ای علیه لشگر خارجی‌ها ناموفق!

سپاهانی‌ها در 2 فصل اخیر در پست‌های مختلف اقدام به جذب بازیکن خارجی کرده‌اند اما به جز برایان دابو، سایر بازیکنان مدنظر ژوزه مورایس در برآورده‌کردن انتظارات ناموفق بوده‌اند و عملکردشان دور از انتظار بوده که آخرین نمونه، عیسی عباس است. در طرف مقابل هم البته پرسپولیسی‌ها کارنامه چندان درخشانی در زمینه جذب بازیکن خارجی ندارند و در 2 فصل اخیر، چهره‌هایی مانند شیخ دیاباته، لیاندرو پریرا و نبیل باهویی عملکردی ناامیدکننده در جمع سرخ‌پوشان داشته‌اند اما با این وجود درخشش اوستون اورونوف، معادلات را تغییر داده و نگاه‌ها را به سوی این ستاره ازبکستانی خیره کرده است.

بسته پیشنهادی جذاب سپاهانی‌ها برای پرسپولیس!

مسئولان باشگاه سپاهان که این روزها تیم‌شان در بحران به سر می‌برد و با چالش جدایی سرمربی و البته چند ستاره نام‌آشنا مواجه شده، یک بسته پیشنهادی غیرمنتظره و البته جذاب برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که آن‌ها خواهان جذب اوستون اورونوف شده‌اند و با توجه به تحت قرارداد بودن این ستاره ازبکستانی و درخشش خیره‌کننده او در فصل اخیر، در ازای خرید اورونوف حاضرند پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری را به پرسپولیس بفروشند!

اورونوف به واسطه درخششی که در پرسپولیس داشته، در ماه‌های اخیر موردتوجه چند باشگاه عربی هم قرار گرفته و بدون‌شک درخشش احتمالی او در المپیک پاریس می‌تواند به صف مشتریان این ستاره که در ابتدا قرار بود به استقلال برود و سپس راهی پرسپولیس شد، بیفزاید. با این وجود، در حالی‌که پرسپولیسی‌ها پیشنهادات اخیر مطرح‌شده برای جذب اوستون اورونوف را رد کرده‌اند اما حالا بسته پیشنهادی سپاهانی‌ها در حال بررسی از سوی سرخ‌پوشان است و احتمال انفجار چند بمب همزمان در بازار تابستانه دور از ذهن نیست.

در انتظار تعیین سرنوشت جنجالی‌ترین بسته تاریخ!

سرخ‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه با چالش جدایی مهدی ترابی مواجه شده‌اند و حالا پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای فروش اوستون اورونوف در مقابل خود می‌بینند. ضمن آنکه جدایی علیرضا بیرانوند هم برای پرسپولیسی‌ها چالش‌آفرین شده و آن‌ها در سودای جذب جانشینی مطمئن برای او هستند. با توجه به حضور نیازمند، احمدزاده و شکاری در بسته پیشنهادی سپاهان، به نظر می‌رسد که این بسته در مسیر رفع نقاط ضعف پرسپولیس می‌تواند بسیار گره‌گشا باشد و در طرف مقابل، سپاهانی‌ها هم در کنار بازیکنانی مانند رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد و البته کاوه رضایی که فعلاً در تیم‌شان هستند، می‌توانند از حضور ستاره ازبکستانی هم بهره ببرند و تیم‌شان را در فاز تهاجمی تقویت کنند که باید دید این توافق مهم و تاریخی میان دو باشگاه پرآوازه فوتبال ایران نهایی خواهد شد یا خیر.

258 258