اقتصادیکسب و کار ایرانیان

پنج آلتکوین با احتمال رشد 10 برابری تا ماه جولای (3 تیر 1403)

تحلیلگر Virtual Bacon لیستی از چند آلتکوین با احتمال رشد قیمت در ماه جولای را ارائه کرد. او گفت که همه آلتکوین‌های معرفی‌شده در فهرست در آستانه رویدادهای قابل توجهی هستند که برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌ است.

آلتکوین | ارز دیجیتال | فانتوم
پنج آلتکوین با احتمال رشد 10 برابری تا ماه جولای (3 تیر 1403)

در حالی که بیت کوین BTC تلاش می کند تا بالای 65000 دلار باقی بماند، چندین آلت کوین کاهش قیمت گسترده ای را تجربه می کنند. تحلیلگر Virtual Bacon لیستی از چند آلتکوین با احتمال رشد قیمت در ماه جولای را ارائه کرد. او گفت که همه آلتکوین‌های معرفی‌شده در فهرست در آستانه رویدادهای قابل توجهی هستند که برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌ است.

شماره 1: فانتوم (Fantom)

اولین پروژه Fantom است، یک پلتفرم کریپتوی معروف که قرار است یک ارتقاء بزرگ به نام Sonic را راه اندازی کند. سونیک یک بلاک چین جدید و سریعتر است که قادر به انجام بیش از 2000 تراکنش در ثانیه است که نسبت به 200 تراکنش فعلی فانتوم در ثانیه پیشرفت قابل توجهی دارد. فانتوم بودجه خود را از بازیکنان اصلی DeFi تأمین کرده و از پشتیبانی قوی برای پروتکل های جدید خود اطمینان حاصل می کند. با این ارتقاء، ارزش بازار فانتوم می تواند از 3 میلیارد دلار به 7-8 میلیارد دلار برسد و به طور بالقوه به 15-20 میلیارد دلار برسد که نشان دهنده رشد احتمالی 10 برابری است.

شماره 2: کانکست نتورک (Connext Network)

پروژه دوم Connext Network است که به دلیل پروتکل قابلیت همکاری خود شناخته شده است. این پروژه اخیراً یک ارتقاء بزرگ به نام Everclear را تجربه کرد. Everclear به کاربران اجازه می دهد با بلاک چین های مختلف بدون تغییر شبکه یا خرید توکن های جدید برای گس تعامل داشته باشند و تراکنش های کراس چین را ساده می کند. با وجود حمایت و مشارکت قوی، ارزش فعلی آن در مقایسه با رقبا پایین است. این باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری امیدوارکننده‌ای باشد زیرا پذیرش بیشتری به دست می‌آورد.

شماره 3: ورد موبایل توکن (World Mobile Token)

گزینه بعدی در لیست World Mobile Token (WMT) است. World Mobile ابتدا بر بستر کاردانو Cardano ساخته شد اما قصد دارد به زنجیره های سازگار با اتریوم مانند Arbitrum و Base منتقل شود. این حرکت می تواند WMT را در دسترس تر و با اکوسیستم های محبوب DeFi یکپارچه کند. نمودار قیمت WMT پتانسیل بالایی را نشان می‌دهد که از یک سطح مقاومت کلیدی عبور کرده و فرصت خوبی برای ورود به بازار ارائه می‌کند.

شماره 4: فاکسی (Foxy)

چهارمین آلتکوین در لیست Foxy، یک میم کوین است. Foxy در ایردراپ های های Linea و MetaMask ادغام شده و اعتبار آن را افزایش می دهد. به عنوان مثال، کاربران می توانند توکن های Foxy را از طریق کمپین های Linea و اکسچنج MetaMask کلیم کنند. Foxy در صرافی های بزرگی مانند OKX فهرست شده که نشان دهنده پشتیبانی قوی Linea و ConsenSys است. Foxy به دلیل پشتوانه محکمی که دارد در مقایسه با سایر مواردی که توسط تیم های ناشناس راه اندازی شده اند، میم کوین امن تری در نظر گرفته می شود.

شماره 5: پاف (Puff)

آخرین پروژه در لیست پاف بود که بالاترین پتانسیل را در کوتاه مدت دارد. پاف میم کوین رسمی اکوسیستم Mantle است. اخیراً اعلام شد که پاف یک توکن حاکمیتی جدید برای پروتکل لیکویید استکینگ Mantle راه‌اندازی می‌کند و ارزش و سود بیشتری را برای پروژه به ارمغان می آورد.

منبع خبر: https://nipoto.com/mag/top-five-altcoin-gems-poised-for-10x-gains-by-july/