پمپ کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واتر جت یک ماشین لباسشویی صنعتی است که فشار آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. این دستگاه برای شستشو و پاک کردن کثیفی از انواع سطوح استفاده می شود. واترجت آب را با فشار معمولی دریافت می کند و پس از ذخیره سازی آن را با فشار بسیار بالا از طریق نازل یا شلنگ رها می کند. واتر جت های صنعتی بر اساس دمای آب خروجی به دو دسته جت آب سرد و جت آب گرم تقسیم می شوند. اکثر دستگاه های کارواش صنعتی جت آب سرد هستند، مدل های آب گرم دستگاه واتر جت مجهز به سیستم گرمایش برای افزایش دمای خروجی آب می باشند. برای خرید پمپ کارواش صنعتی با ما همراه باشید.

صنعت | کارواش | کارواش صنعتی


انواع کارواش صنعتی

قطعات صنعتی بنزینی

شستن ماشین های برقی در کارخانه ها

چرخ خودروهای صنعتی

کارواش صنعتی معمولی

کارواش صنعتی آب گرم

شستشوی صنعتی با آب سرد

مزایای مواد شوینده صنعتی

صرفه جویی در زمان

پس انداز نیروی کار

صرفه جویی در مصرف آب تا 70 درصد

افزایش کیفیت شستشو

راحتی در استفاده

فشار و سرعت جریان به راحتی قابل تنظیم است

سازگاری زیست محیطی دستگاه جریان آب

لوازم جانبی مختلفی دارد

ضدعفونی و نظافت کامل

آیا می دانید کارواش صنعتی چیست و متریال مورد استفاده چه تفاوتی با کارواش خانگی دارد؟ در طراحی کارواش صنعتی از چه عناصری استفاده می شود و تجهیزات داخلی بر چه اساسی تنظیم می شود؟ کارواش های صنعتی در محیط های صنعتی در شرایط سخت استفاده می شوند. این دستگاه از دو قسمت پمپ به صورت پیستونی ساخته شده و یک قسمت آن را موتور الکتریکی می نامند. در این بخش در مورد  محصولات شركت اندرس هاوزر صحبت خواهیم کرد.

کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یک دستگاه پرفشار در نظر گرفته می شود که جریانی از آب پرفشار تولید می کند که می تواند وظایف لایه برداری را به طور دقیق و قدرتمند انجام دهد. در این دستگاه یک پمپ رفت و برگشتی با جابجایی مثبت وجود دارد که آب با فشار معمولی را دریافت می کند. خروجی آن سرعت بالا و فشار قوی است. این دستگاه برای از بین بردن رنگ های قدیمی و زنگ زدگی استفاده می شود.

فشار عملکرد این محصول اغلب در مراحل مختلف دیده می شود و از این طریق به نیاز مشتری پاسخ می دهند. کارواش صنعتی با توجه به استحکام کثیفی، نوع سطح و نوع عملکرد دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش های صنعتی برای مصارف خانگی، صنعتی و تجاری طراحی و عرضه می شوند. این محصول دارای انواع پریز می باشد.

یک جت فشار قوی آب از نازل کارواش صنعتی خارج می شود و نازل ها در انواع مختلفی طراحی شده اند. نازل ها به صورت واشر تخت، چرخشی، سوزنی و کف شوی طراحی شده اند. تیغه های زیر دارای زوایای مختلفی هستند، بنابراین هر چه زاویه بالاتر باشد، فشار کمتر و سطح تمیز شده بزرگتر می شود.

اجزاء و مشخصات فنی کارواش صنعتی

موتور و پمپ دستگاه تصمیمات کلیدی هستند که تفاوت بزرگ بین کارواش های صنعتی و خانگی را مشخص می کنند.

ساعت های موتور صنعتی دارای موتورهای القایی دائمی بوده و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند.

واشرهای صنعتی اغلب دارای سرسیلندر برنجی بوده و کیفیت بالایی دارند.

جنس پیستون در ماشین‌شویی‌های صنعتی از جنس سرامیک بوده و بدون توجه به تماس با آب فرسوده نمی‌شود و طول عمر بالایی دارد.

جنس شلنگ کارواش صنعتی پرفشار و به صورت فولادی بافته شده استفاده می شود. این دستگاه دارای شاسی مقاوم بوده و از مواد پلاستیکی استفاده شده است.

این خودروها در محیط های خشن مورد استفاده قرار می گیرند و تحت کار سنگین هستند و کمتر فرسوده می شوند. این محصولات دارای خطاهای فنی بسیار کمی هستند.

جریان نتیجه در کارواش های صنعتی با نوع خانگی متفاوت است. ماشین شوی صنعتی دارای فشار سنج با قدرت بالا می باشد و می توان آن را ابزار شستشوی قدرتمندی دانست.

وزن خودروهای کارخانه بیش از 20 کیلوگرم است و این نشان دهنده کیفیت مواد آن است. این خودروها توانایی کار در شرایط سخت را دارند. جزئیات فنی کارواش تجاری می تواند روند کار آن را نشان دهد.