اقتصادی

واردات مشروط ماینرها به مناطق آزاد/تعرفه جدید اعلام شد

واردات مشروط معدنچیان ، مناطق آزاد / تعرفه های جدید اعلام شده است

به گفته معاون گمرک فنی ایران ، از این پس ارائه ثبت سفارش برای کارگران معدن (ماشین آلات تولید Ramzarz) مناطق آزاد تجاری – مناطق ویژه اقتصادی ضروری است.

مهرداد العمال ارونجی در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، با اشاره به بخشنامه صادره در سال 1397 ، همان مصوبه دولت ، که به لیست 3243 سری تعرفه ها اشاره دارد ، گفت: “بر این اساس ، ورود این کالاها به مناطق آزاد تجاری – صنعتی – ویژه اقتصادی”. برای ثبت سفارشات نیازی به مجوز وزارت صنعت ، معدن و تجارت نبود.

وی افزود: تا پایان سال 1398 ، ماشین های استخراج (ماشین های استخراج بیت کوین) می توانند در ردیف تعرفه طبقه بندی شوند (84719090) ، ورود آنها به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازی به ثبت سفارش ندارد. اکنون خط تعرفه ای انحصاری و در کتاب مذکور (84719020) ، که برای ماینرها تحت عنوان “ماشین های استخراج کد ارزی (ماینرها)” از مقررات صادرات و واردات 1399 ایجاد شده است ، 5٪ هزینه ورودی ایجاد شده است ، در این صورت این خط تعرفه منوط به تصویب دولت است. برای تأیید تغییرات آن نیازی به ثبت سفارش برای ورود به مناطق ویژه و آزاد نیست.

معاون فنی گمرک ایران ادامه داد. “بر این اساس ، ورود کارگران معدن به مناطق آزاد تجاری و صنعتی ، مناطق ویژه اقتصادی ، فقط با اخذ مجوز ثبت سفارش و مطابقت کامل با مقررات باید انجام شود. در همین راستا ، دفتر واردات گمرک ایران بخشنامه لازم را در این زمینه صادر کرد. ” صادر و به مقامات گمرکی کشور ابلاغ شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سال گذشته ، پس از حاشیه مجوز استخراج بیت کوین ، دولت استخراج محصولات پردازشی رمزگذاری شده را تصویب کرد و به عنوان فعالیت صنعتی مجوز آن را صادر کرد. وی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت اجازه داد ، پس از آن بحث در مورد واردات معدنچیان انجام شد ، تصمیم بر این شد که در روند دادرسی ، واردات این کالاها مجاز به ثبت سفارشات قاره باشد ، تا مجوزها را از سازمان ها دریافت کند. لازم بود ، اما حمل و نقل این محصول به مناطق آزاد و ویژه نیازی به ثبت سفارشات نداشت.
انتهای پیام: