علمی و پزشکی

هشدار سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل لاغری گلوریا با ترکیب “شیشه”

سازمان غذا و دارو در مورد مکمل کاهش وزن اعتیاد آور کاذب (گلوریا) در ترکیب با داروی صنعتی ، آمفتامین (لیوان) هشدار داده است.

به گزارش سرگرمی برای همهبر اساس گزارش های سازمان غذا و دارو و شکایات مردمی در مورد توزیع و فروش مکمل های لاغری گلوریا جعلی در فضای مجازی (شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و غیره) با دستور رئیس بخش ، این موضوع در دستور کار ویژه کارگروه تخصصی مواد مخدر صنعتی شیشه (آمفتامین) در ترکیبات این دسته از کالاها قرار گرفت.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو ، این محصول مورد آزمایش قرار گرفته است. متأسفانه ، معلوم شد که نه تنها این محصول مجوز سازمان غذا و دارو را ندارد ، بلکه تمام اطلاعات موجود در مورد محصول را دارد ، فاقد هویت یک شرکت خارجی است.

نمونه این محصول برای بررسی ، آزمایش به اداره کل آزمایشگاه کنترل غذا و دارو ارسال شد و مشخص شد که یکی از اجزای اصلی آن داروی روانگردان صنعتی خطرناک ، آمفتامین است.

سالهاست که عزیزان و مصرف کنندگان در مورد خرید کلیه موارد بهداشتی فقط در مراکز مورد تأیید سازمان غذا و دارو مطلع شده و به آنها هشدار داده اند ، به ویژه با داروهای مختلف مکمل های غذایی مختلف از طریق داروخانه ها ، بر اصالت دوباره تأکید می شود. موارد قابل درخواست از سیستم ردیابی خط تایید شده TTAC هستند (همانطور که در زیر نشان داده شده است)

لازم به ذکر است که بازاریابی کلیه داروها و مواد افزودنی غذایی در فضای مجازی از جمله بایت های اینترنتی ، اینستاگرام و غیره ممنوع نیست و در غیر این صورت ، به منظور جلوگیری از آسیب های ناشی از آن ، اطلاعات را به محل ارسال کنید آماده سازی در اسرع وقت. به یکی از بخشهای غذا و داروی جمهوری یا دفتر اصلی امور حقوقی بازرسی سازمان.

در آخر لازم به ذکر است که از طریق سیستم تأیید شده توسط سازمان غذا و دارو (TTAC) ، می توان با مجوزهای محصول ، برچسب های احراز هویت ، تأیید اعتبار معتبر و شناسه های ردیابی ، صحت تمام محصولات بهداشتی را تأیید کرد.

انتهای پیام: