ورزشی

نکونام به دنبال باشو/ ایران از گروه مرگ گریخت!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش سرگرمی برای همه،  برنامه و زمان دقیق بازی‌های یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ مشخص شد.

با پایان مرحله گروهی، برنامه بازی‌های دور حذفی مشخص شد و در جذاب‌ترین بازی‌ها بلژیک و فرانسه با یکدیگر رقابت می‌کنند و ایتالیا و سوئیس با هم پیکار خواهند کرد.

۷ شکست شاگردان سوریان مقابل ازبکستان در قهرمانی آسیا!

۷ فرنگی‌کار نوجوان ایران جدی‌ترین مبارزات خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را مقابل کشتی‌گیران ازبکستان با شکست پشت سر گذاشتند.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با هدایت محسن سوریان با کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید و نتوانست از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند.

سه سهمیه المپیک در انتظار دوومیدانی ایران

سه دونده ایران در فاصله دو روز تا پایان زمان نهایی شدن رنکینگ سهمیه المپیک فدراسیون جهانی دوومیدانی، در رنکینگ سهمیه حضور دارند.

فدراسیون جهانی دوومیدانی دهم تیر ماه رنکینگ نهایی خود را اعلام می‌کند و بر این اساس تعدادی از ورزشکاران سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند.  

ایران با قطر و ازبکستان هم‌گروه شد/ ژاپن، عربستان و استرالیا در گروه مرگ

قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا برگزار شد.

قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، ظهر امروز در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم‌های حاضر رقبای خود را شناختند. در این مراسم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی و مهدی خراطی مدیر اجرایی تیم حضور داشتند.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد.

با برگزاری قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران در گروه A با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه شد.

واکنش قلعه‌نویی به گروه‌ ایران در مقدماتی جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه خود راهی جام‌جهانی خواهد شد.

امیر قعله‌نویی‌ درباره قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و مشخص شدن رقبای ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. نتایج جام ملت‌های اروپا نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این باعث شده است فوتبال تیم‌ها به هم نزدیک بشود.

برگزاری دیدار تیم ملی با کره‌شمالی در چین یا لائوس

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره‌شمالی در چین یا لائوس برگزار خواهد شد. حریفان تیم ملی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شدند.

تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله باید به مصاف کره شمالی برود که این دیدار به دلیل اینکه کره شمالی VAR ندارد بازی در لائوس یا چین برگزار خواهد شد.

صعود سامورایی‌ها به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال 

تیم والیبال ژاپن با پیروزی مقابل کانادا به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ صعود کرد.  

مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از امروز (پنجشنبه، هفتم تیر) آغاز شد و در اولین مسابقه تیم‌های ژاپن و کانادا به مصاف هم رفتند.  

استقلال رسما خواستار جذب مهدی قایدی شد

طبق اعلام روزنامه اسپورت امارات، استقلال رسما خواستار جذب مهدی قایدی شده است.  مهدی قایدی که در دو فصل اخیر به صورت قرضی در استقلال و اتحاد کلباء بازی کرده است، دو سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد.

وی فصل قبل درخشش خیره کننده ای در اتحاد کلباء داشت و همین باعث شده است تا مشتریان زیادی داشته باشد.

انتهای پیام