فرهنگ و هنر

مدرسه تلویزیونی با کرونا تمام نمی‌شود

مدیر شبکه آموزشی سیما از ادامه مدرسه تلویزیون حتی پس از عروسی نیز خبر داد.

مسعود احمدی افضادی در مورد مدرسه تلویزیون ایران که همزمان با تاج گذاری و تعطیلی مدارس در کشور آغاز به کار کرد ، به سرگرمی برای همه گفت. “به راحتی می توان گفت که راه اندازی مدرسه تلویزیون رسانه ملی در زمینه رسانه ها در زمینه آموزش رسمی است. “و این یک تاریخچه آموزش است ، این کار با کمک رئیس محترم سازمان ، آقای علی عسکری انجام شد ، ما وارد مرحله جدیدی از آموزش شدیم. و مطمئناً ، این دوره جدید در آموزش رسانه محور ، که من آن را آغاز دوره رسانه معلم می دانم ، کوتاه مدت نخواهد بود.

او اضافه کرد. “مدرسه تلویزیون ایران تاکنون گام های قابل توجهی برای تکمیل سیستم آموزش رسمی کشور برداشته است.” شبکه آموزش با تقریباً 98 درصد پوشش جغرافیایی و جمعیتی کشور توانسته است نقش منحصر به فرد خود را در کمک به سیستم آموزشی کشور ایفا کند.

احمدی افضادی دوره های مختلف برنامه تلویزیونی مدرسه تلویزیون و تلویزیون را برای ادامه این دوره از رسانه شرح داد. “ما چندین دوره در مدرسه تلویزیون ایران داریم. اولین دوره ای که ما در حال حاضر هستیم ، مبتنی بر آموزش رسمی ارائه شده در شبکه های آموزشی ، چهار ، انکار قرآن و آموزه های اسلامی است. این دوره تا ماه مه که مدرسه ابتدایی به پایان می رسد ادامه دارد. دوره دوم که تا پایان امتحانات دانش آموزان دبیرستان اول و دوم تا پایان خرداد ادامه دارد ، بر این موضوع تمرکز دارد.

در مرحله سوم مدرسه تلویزیون ، که از اوایل ژوئیه آغاز شده و تا 20 سپتامبر ادامه دارد ، ما یک مدرسه مهارت ارائه خواهیم داد. در این دوره ، دوره های عملی عملی و ماهرانه جایگزین دوره های نظری می شوند.

از ابتدای اکتبر سال آینده مرحله جدیدی از مدرسه تلویزیون خواهیم داشت. “بنابراین ، این حرکت مداوم و هدفمند خواهد بود.”

مسعود احمدی افضادی

مدیر تلویزیون ادامه داد. “مدرسه تلویزیون ایران تغییر جدی در سیستم جدید آموزشی کشور را آغاز کرده است. این دوره موقتی نیست. ما در زمینه آموزش مدرن که حتی از کشورهای پیشرفته هم جلوتر است ، وارد دوره جدیدی شده ایم. به عنوان مثال ، بی بی سی می خواهد سیستم پیش دبستانی خود را برای اولین بار معرفی کند. تجربه رادیو و تلویزیون ایران یک تجربه جهانی در زمینه آموزش ، کار و دانش کلیه دبیرستانهای پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه اول بود.

مدیر شبکه آموزشی در پاسخ به این س thatال که علی رغم آموزش مجازی معلمان و مدارس ، هنوز از مدرسه تلویزیون استقبال می شود. او گفت. آره؛ سیستم آموزشی کشور در حال حاضر بر اساس دو نوع آموزش است. یکی آموزش شبکه و دیگری مدرسه تلویزیون. در یک سیستم آموزش هماهنگ ، دانش آموزان از مدارس تلویزیونی شاد و ایران استفاده می کنند. این سیستم رسمی کشور است ، اما ، البته ، مدارس مختلف ، عمدتا در شهرهای بزرگ و در برخی مناطق ، برنامه های پشتیبانی را آغاز کرده اند ، که البته مفید و ارزشمند است ، اما قطعا جایگزین سیستم آموزش متمرکز نخواهد شد. ، که وزارت آموزش و پرورش و رادیو است و با هم تبلیغ می کنند.

انتهای پیام: