اجتماعی

لزوم توجه به خلاء هنر و ادبیات نمایش و تئاتر دفاع مقدس

ISNA / گیلان: گیلان ، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس ، با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس ، خلا theهای موجود در زمینه انتقال دانش. موضوع “درام دفاع مقدس و تئاتر و هنر سینما و ادبیات کمتر مورد بحث قرار گرفته است.

سرهنگ حسین مصطفی پور ، دو مأموریت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را در یک گردهمایی تخصصی از نویسندگان برگزیده در استان گیلان تأیید کرد. و انتشار آن

وی گفت: رهبر معظم انقلاب گسترش ارزش های دفاع مقدس به St. وی گفت که وی با صندوق دفاع در مورد مشکل تحریف آرمانهای دفاع مقدس هشدار داد. همه چیز را جمع آوری کنید ، آموزه های دفاع مقدس را از صاحبان اصلی آن کاملاً جمع آوری ، بنویسید و منتشر کنید.

گیلان ، مدیر كل حفظ و اشاعه ارزش های دفاع مقدس گیلان ، از مبارزات كلامتسی و فعالیت انقلابی خود خواست كه در زمینه دانش دفاع مقدس ادبیات بنویسد. حفاظت مقدس کارساز نیست ، بنابراین ما به مهارت و اخلاص مردم کلام نیاز داریم.

مصطفی پور بر نوشتن ادبی و جذاب نوشتن تأکید کرد ، ادامه داد. “رسالت بزرگ نویسندگان دفاع مقدس باید نوشتن خاطرات و تاریخ شفاهی مطابق با آنچه اتفاق افتاده است ، باشد تا مشکل تحریف دانش بوجود نیاید.

وی تعالیم دفاع مقدس را دریایی پر از جواهرات و مروارید توصیف کرد. “موضوعات زیادی در زمینه دفاع مقدس وجود دارد ، اما با وجود کار انجام شده ، ما هنوز موفق به ثبت درصد کمی از این آموزه ها شده ایم.”

گیلان ، مدیرکل حفاظت از آثار دفاع مقدس ، به فرهنگ دفاع مقدس ، خلا theهای موجود در زمینه انتقال دانش اشاره کرد.

مصطفی پور با اشاره به اینکه آموزه های حفاظت مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود ، گفت: “امروز دشمنان در زمینه دفاع مقدس کار می کنند ، به طوری که نسل جوان و نوجوانانی که در آن زمان چیزی نمی فهمیدند دچار تردید می شوند ، بنابراین آموزه های دفاع باید از قدیس به عنوان چراغ راهنما استفاده کنید.

وی تصریح کرد که امسال 13 کتاب دفاع مقدس در استان گیلان در حال چاپ است ، وی تصریح کرد. شش عنوان دارای مجوز در مرحله چاپ ، 16 عنوان در مرحله صدور مجوز هستند و ما در پایان 22 سال آنها را منتشر خواهیم کرد.

خیابان جیلان مدیرکل حفظ آثار دفاعی با اشاره به جشنواره استانی شعر پایدار با عنوان “جایزه ادبی یوسف” در ژانویه سال جاری ، با قضاوت درباره آثار دریافت شده در جشنواره استانی داستان های دفاع مقدس ، گفت: خواهد بود.

انتهای پیام: