حوادث

قطعی آب و برق روستاهای زلزله زده برطرف شد/برقراری اسکان اضطراری به میزان مورد نیاز

سرگرمی برای همه / هرمزگان: زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر صبح شنبه (17 ژانویه) خلیج فارس را در عمق 19 کیلومتری جزیره کش و هرمزگان در خلیج فارس در نزدیکی کنگ در استان هرمزگان لرزاند.

این زمین لرزه ساعت 01:00 شنبه (17 ژانویه) رخ داد. در 01 ، 28 کیلومتری کنگ ، 34 کیلومتری بندرلنگه ، 45 کیلومتری جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان. ارسال شد

در صورت نیاز اقامت اضطراری فراهم می شود

مدیرکل بحران استان هرمزگان گفت. حوادثی برای رفاه حال ساکنان چهار روستای آسیب دیده از زلزله در شهر بندرلنگ گزارش شده است.

مهرداد حسن زاده در مصاحبه با سرگرمی برای همه افزود: بلافاصله پس از زلزله ، تیم های ارزیابی و عملیاتی به منطقه اعزام شدند ».

وی گفت: فقط یک قربانی زمین لرزه ثبت شد که به صورت سرپایی مداوا شد. “قطعی های برق اکنون برطرف شده است ، همه نیروهای امدادی و عملیاتی در آماده باش کامل هستند.”

حسن زاده متذکر شد. در چهار روستای کلاتو ، دژگان ، سایه خوش و بسائیدو پناهگاه های اضطراری فراهم شده است.

آثار تاریخی هرمزگان در برابر زلزله محافظت می شدند

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان گفت: این زلزله به آثار تاریخی هرمزگان آسیب نرساند.

رضا برومند امروز صبح (17 دسامبر) بابیان افزود. “به دلیل اهمیت ساختمانها و بناهای تاریخی در کانون کانون زمین لرزه امروز صبح ، کارشناسان میراث فرهنگی از اوایل صبح امروز ساختمان های تاریخی را رصد می کنند.”

او ادامه داد. خوشبختانه گزارش ها نشان می دهد که بافت تاریخی بندر کینگ در مرکز کانون زلزله آسیب ندیده است. »

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان اظهار داشت:

آخرین وضعیت برق در مناطق آسیب دیده از زلزله در استان هرمزگان

در استان هرمزگان که تحت تأثیر زلزله قرار گرفت ، شرایط آب طبیعی است ، دو آب میگو وارد منطقه شده است و هیچ زبان مشترکی در زمینه برق بدون برق وجود ندارد ، فقط یک ماهی با میگو پرورش یافته است. تمام شده

میثم آفرازاده در گفت وگو با سرگرمی برای همه اظهار داشت: گروه های عملیاتی وزارت نیرو پس از حادثه در مناطق زلزله زده استان هرمزگان در حالت آماده باش قرار دارند و رفع مشکلات شبکه های آب و برق آغاز شده است. زمین لرزه 3 فیدا از مدار خارج شده بود ، و اکنون مشکل تا حد زیادی حل شده است ، و گروه های عملیاتی در منطقه در حال بازگرداندن مشکل هستند ، و تلاش ها تا حل کامل مشکل در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی در مورد آخرین وضعیت استخر استان هرمزگان گفت: چاه های تأمین کننده آب مورد نیاز ایستگاه های آبگیری مجتمع آبادی مجتمع روستایی “دژگان” به دلیل سقوط قطع شده و از ابتدای حادثه آبرسانی سیار تأمین می شود.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو ، ساعاتی پیش یکی از دستگاه های آب شیرین کن با ظرفیت 2600 متر مکعب بصورت شبانه روزی وارد منطقه شد و اکنون یک دستگاه آب شیرین کن دیگری نیز وارد منطقه شده است ، شرایط آب پایدار است.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر صبح شنبه (17 ژانویه) در عمق 19 کیلومتری خلیج فارس را لرزاند. این زمین لرزه ساعت 01:00 شنبه (17 ژانویه) رخ داد. 01 ، 28 کیلومتری کنگ ، 34 کیلومتری بندرلنگه ، 45 کیلومتری جزیره تنب بزرگ ، استان هرمزگان. ، ارسال شد

آب 10 روستای دژگان پس از زلزله / خسارت حدود 80 واحد روستایی وارد مدار می شود

استاندار هرمزگان گفت. زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر بندرلنگه در کشم را لرزاند و یک نفر را زخمی کرد و به سیستم آبرسانی و برق آسیب رساند.

امروز صبح (17 ژانویه) ، فریدون همت به خبرنگاران گفت. “در سایه بندرلنگه ، مجروح به عنوان سرپایی مداوا می شد ، علت آسیب دیدگی ترس از زلزله ، قصد فرار از خانه بود.”

او بیان کرد. در دژگان ، سایه خوش ، دوآب ، بارکه سفلین ، بندرلنگه ، کشمی باسیدو ، برخی از خانه ها شکسته و فرو ریخته است.

استاندار هرمزگان ذکر کرد.

همت اظهار داشت. “قطع آب در حدود 10 روستای منطقه دژگان به دلیل ریزش چاه های آب شیرین کن دژگان اتفاق افتاد. پس از مدیریت بحران منطقه ، نیروهای فنی – عملیاتی به منطقه اعزام شدند ، تصمیم بر این شد که تمهیدات لازم برای تأمین آب سیار فراهم شود.

او ادامه داد. “به محض وقوع آن ، دستورات لازم به فرماندار بندرلنگه داده شد تا در مناطق زلزله زده حضور داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود. به دنبال این فاجعه طبیعی ، جلسه ای در ستاد بحران بندرلنگ برگزار شد و شب گذشته اقدامات لازم انجام شد.

او گفت. “نتایج كامل میزان خسارت پس از بازدید میدانی از دستگاههای مربوطه و ارائه گزارشهای كتبی ارائه خواهد شد.

او به همت یادآوری کرد. شب گذشته ، ستاد استان فوراً تشکیل شد ؛ هماهنگی های لازم با حاکمان کش ، اعضای بندرعباس ، انجام شد. بندر لنگه ، خمیر ، مدیر اجرایی هلال احمر ، مدیر اجرایی شرکت توزیع برق منطقه ای ، مدیر اجرایی شرکت آب و فاضلاب منطقه ای ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل منطقه ای.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دو پس لرزه 9.2 و 8.3 ریشتری در روستاهای سایه خوش ، بندرلنگه ، کلاتو و دژگان رخ داده است و پاسخ اضطراری توسط جمعیت هلال احمر با همکاری فرماندار دولت مدیریت بحران ، بندر لنگه ارائه شده است.

در روستاهای زلزله زده هرمزگان آمبولانس در دسترس است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه شرایط روستاهای زلزله هرمزگان در حال رصد است ، گفت: “آسیب اصلی ترک های عمیق در خانه های روستا ، آسیب به بافت فرسوده آن روستاها است.

مختار سلحشور صبح روز شنبه (17 ژانویه) در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، درباره آخرین جزئیات زمین لرزه 5 کیلومتری در عمق 19 کیلومتری مرز خلیج فارس ، جزیره کش ، هرمزگان افزود. “از زمان زلزله ، تیم هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شده است. همه مسئولان از شب گذشته حوادث را دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه وقایع اصلی در بندرلنگه ، در سه روستای این شهرستان: کلاتو ، سایه خوش و دژگان رخ داده است ، خاطرنشان کرد: ترک های عمیق در خانه های روستا ، آسیب به بافت فرسوده این روستاها عمده ترین آسیب ها است.

وی گفت: “سلحشور اشاره كرد كه در هر سه روستا پناهگاه های اضطراری ایجاد شده ، چادرها ، فرش ها ، همه امکانات رفاهی فراهم شده است.” با موافقت مناسب فرماندار ، بخشداران و دهیاران ، کلیه شرایط لازم فراهم شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ قربانی ثبت نشده است ، افزود:

وی در پایان با اشاره به اینکه بازرسی ها ، با همکاری سایر نهادهای مسئول ، به طور منظم رصد می شود ، خاطرنشان کرد: تیم های ارزیابی و کمک در محل مستقر شده و همه پیش بینی های لازم انجام شده است.

این خبر به پایان می رسد …