حوادث

قتل پدرزن توسط داماد خواننده

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز پنجشنبه بیست‌وچهارم خردادماه، صدای تیراندازی پی‌درپی سکوت شبانگاهی محله جنت‌آباد را درهم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

طولی نکشید که این ماجرا در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پیچید و خیلی زود قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در محل حادثه گذاشتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در جلوی درب یک خانه با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که براثر ۶ شلیک گلوله به قتل رسیده بود و ۲ زن دیگر که دختر و همسر مقتول بودند به‌خاطر تیراندازی زخمی شده بودند. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که این جنایت توسط داماد خانواده رخ داده است.

امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس در صحنه جرم حاضر شده بودند ۲ زن زخمی را به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران منتقل کردند.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت که قاتل پا به فرار گذاشته و به صورت غیرحرفه‌ای در شغل خوانندگی فعالیت دارد.

یکی از شاهدان این ماجرای هولناک که از جنایت مطلع بود به تیم جنایی گفت: داماد خانواده که نیما نام دارد از چهار سال قبل با همسرش اختلاف پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا زن جوان به همراه فرزندش خانه خود را ترک و به منزل پدرش برود.

او در ادامه توضیح داد: نیما که بسیار از تصمیم همسرش و به دور بودن از فرزند خود عصبانی بود روز حادثه با انگیزه تسویه‌حساب به خانه مورد نظر رفت و هنگامی که پدر، مادر و خواهرزنش به جلوی درب آمدند ناگهان با سلاح گرم آن‌ها را هدف شلیک گلوله قرار داد.

این شاهد جنایت ادامه داد: نیما پس از ارتکاب جنایت سریعاً پسر خردسال خود را از خانه ربود و با یکدیگر صحنه جنایت را به محل نامشخصی ترک کردند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری او اقدام کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه، با دستور قاضی امیرحسین علیمردان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.