عمومی

فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد؟

وی ادامه داد: تاکنون حمید بقایی حاشیه ای نبوده است ، اکنون اخبار مربوط به سکته مغزی ، اعتصاب غذا ، کاهش وزن وی ، اخبار مربوط به تلاش برای فرار از ایران در مطبوعات منتشر شده است. “اگرچه شایعات مربوط به فرار رد شده است ، اما او هنوز در مرخصی است.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه نتیجه: او نوشت: “حمید باغی در حالی که از مرخصی از زندان مرخص شده بود ، دچار سانحه رانندگی شد ، وی هنوز در مرخصی است ، وی قصد بازگشت به زندان را ندارد. با این حال شایعه شده که وی قصد داشت در زمان حادثه از ایران فرار کند. با این حال ، وکیل حمید بقایی ، مهران عبدالله پور آخرین وضعیت جسمی موکل خود را در پی تصادف در غرب کشور اعلام کرد. ه:

او ادامه داد. وی گفت: “در حال حاضر ، مشتری من در خانه تحت درمان قرار می گیرد ، وی در خانه ، خارج از زندان می ماند ، تا زمانی که پزشکان او را تشخیص دهند ، اجازه انجام این کار را می دهد.”

این وکیل دادگستری با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اینکه احتمالاً حمید باغی فرار کرده است ، گفت: “شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آقای باغی به دلیل تصادف در غرب کشور ، کشور را ترک می کند.” اما اگر کسی بخواهد از کشور فرار کند ، آیا این کار را با ماشین شخصی خود انجام می دهد؟

او گفت: “همه آقای بقایی را می شناسند ، او به غرب کشور سوار شد.” بنابراین منطقی نیست که بگوییم وی قصد فرار را داشته است.

او ادامه داد. مشتری من در غرب کشور بزرگ شد و پدرم در کرمانشاه در ارتش بود. به همین دلیل او از فرصتی برای سفر استفاده کرد ، در آنجا تصادف کرد ، اکنون در خانه است.

حمید بقایی برای توقیف غیرقانونی اموال دولتی ، شامل 703 سکه برای کل بهار آزادی ، 1842 سکه نیم ، 15 سکه نیم ، 21،175،300،000 روبل به صورت نقدی و 452.510،000 به عنوان کارت هدیه به مدت 15 سال. جریمه 3،766،500 یورو و اختلاس 590 هزار دلار و جریمه 15 ساله به 15 سال زندان و جریمه 433 میلیارد و 212 میلیون ریال جریمه اخراج دائم از خدمات عمومی و محرومیت از دارایی دولت محکوم شد. پس از صدور حكم در دادگاه تجدید نظر تهران پس از اعلام حكم ، و همچنین پس از اعلام حكم ، پلیس او را روز سه‌شنبه 13 اسفند دستگیر كرد و 43 میلیارد دلار جریمه از جمله 15 سال زندان را به وی تقدیم كرد. و او را به زندان معرفی کردند. وی از آن زمان به حاشیه رانده نشده است و روزی رسانه ها از سكته مغزی وی ، یك روز در اعتصاب غذا و كاهش وزن خبر دادند و حالا مطبوعات از تلاش برای فرار از ایران خبر می دهند. “اگرچه شایعات مربوط به فرار رد شده است ، اما او هنوز در مرخصی است.”

انتهای پیام: