استان ها

ظرفیت‌های گردشگری بم مغفول مانده است

سرگرمی برای همه/ کرمان فرماندار بمی گفت. بم با وجود چهار شغل در سطح جهانی، از قابلیت ها و پتانسیل گردشگری خوبی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور برخوردار است.

هادی شهسوارپور فرماندار بمی گفت. 26 اثر ثبت شده بین المللی در کشور وجود دارد که هفت اثر آن در استان کرمان واقع شده است که چهار اثر آن (ارگ تاریخی بم، منظر فرهنگی آن، کویر، کانال اکبرآباد، کاسم آباد بروات) را شامل می شود. یک چهارم مشاغل ثبت شده دنیا در بم است.

فرماندار بمی خبر داد. «اجرای شعار تبدیل شدن بم به قطب گردشگری در کشور دشوار است، اما می‌توان به آن دست یافت، زیرا خارجی (سفیر آلمان) در بازدید از ارگ تاریخی بم می‌گوید از چهار تصویر برای ارائه استفاده می‌کنیم. ایران: یکی از آن تصاویر ارگ تاریخی بم است، بنابراین این شهر در بحث گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارد.

شهرستان بم در نمایشگاه بین المللی شرکت می کند

شهسوارپور درباره افتتاحیه نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران گفت. «این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه گردشگری ایران است که فرصت ها و قابلیت های گردشگری شهر بم در این نمایشگاه قابل نمایش است.

او اضافه کرد. «گردشگری پردرآمدترین صنعت جهان است، کافی است نگاهی به آمار صنعت گردشگری جهان بیندازیم تا «آن را با صنعت گردشگری آن کشور مقایسه کنیم» البته با آمار گردشگری استان کرمان. “این شهر.”

فرماندار بمی تاکید کرد. با اتصال بخشی از کویر به شهر بم در سال جاری می توان از فرصت های کویرگردی برای بحث ورود گردشگران خارجی استفاده کرد تا در نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

او روشن کرد. با وجود همه فرصت‌های گردشگری و گردشگری، متاسفانه در بم از این صنعت استفاده نشد، برنامه‌ای نداشتیم.»

فرماندار بمی با اشاره به اینکه مسئولان گردشگری بمی باید در نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشته باشند، افزود: وی ادامه داد: ظرفیت های گردشگری این شهر باید در این نمایشگاه به خوبی به نمایش گذاشته شود چرا که هزینه های گردشگری درآمد بیشتری برای این شهر به همراه دارد. «

لازم به ذکر است هر ساله نمایشگاه بین المللی گردشگری و حوزه های مرتبط برگزار می شود که امسال به مدت چهار روز از 18 تا 22 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران دایر خواهد بود.

انتهای پیام: