ورزشی

طغیان مورینیو چه محرومیتی در پی خواهد داشت؟

یوفا منتظر خواهد ماند تا گزارش آنتونی تیلور، داور مسابقه را بخواند و تصمیم بگیرد که آیا ژوزه مورینیو به خاطر رفتارش در جریان و بعد از فینال لیگ اروپا در روز چهارشنبه جریمه شود یا خیر.

به گزارش سرگرمی برای همه، رم در فینال لیگ‌ اروپا به مصاف سویا رفت. این بازی در پایان وقت‌های اصلی و اضافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت این سویا بود که به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

پس از بازی از  مورینیو فیلمی در حال فریاد زدن بر سر آنتونی تیلور و سایر مسئولان مسابقه در پارکینگ ورزشگاه گرفته و منتشر شد.

در طول بازی یک پنالتی از سوی تیلور  به سود سویا اعلام شد که پس از بررسی VAR این پنالتی لغو شد. سپس در وقت اضافه، اریک لاملا هافبک سویا با پابلو ایبانز برخورد داشت ولی داور به او کارت زرد دوم را نداد. این برخورد باعث شد تا بازیکن رم لبی خون آلود داشته باشد. لاملا در ضربات پنالتی، پنالتی خود را به ثمر رساند و سویا هفتمین عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد.

مورینیو در نشست خبری خود با انتقاد از تیلور گفت: داور انگار اسپانیایی بود. او بارها به بازیکنان ما کارت زرد نشان داد اما لاملا که باید کارت زرد دوم را می‌گرفت با بخشش داور مواجه شد. او در زمین ماند و ضربه پنالتی‌اش را هم تبدیل به گل کرد. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و طبیعی است که بازیکنان از این شکست ناراحت باشند.

جریمه مورینیو چه خواهد بود؟

رویارویی مورینیو با مسئولان مسابقه در پارکینگ ممکن است برای سرمربی که شکست را به راحتی نمی پذیرد، گران تمام شود. حادثه مشابهی از سوی آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال در سال ۲۰۱۸ رخ داد.

ونگر پس از یک بازی در لیگ برتر، مایک دین را به “صداقت نداشتن”  متهم کرد. در آن زمان سرمربی آرسنال چهار بازی محروم و ۴۰ هزار پوند جریمه شد و احتمالا چنین محرومیتی در انتظار مورینیو باشد.

انتهای پیام