طرز درست کردن قهوه گانودرما

خواص قهوه گانودرما برای پسوریازیس

گانودرما با تنظیم و متعادل سازی سیستم ایمنی بدن باعث کاهش زخم های ناشی از بیماری شده و حمله سیستم ایمنی بدن به سلولهای خودی را تا حد زیادی کنترل کرده و باعث کاهش این حملات میشود. همچنین گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله تری ترپن که خود ماده ای ضد آلرژی و ضد التهاب میباشد به طرز چشمگیری باعث کاهش التهاب ناشی از حملات سیستم ایمنی بدن به سلول های خودی شده و بخاطر داشتن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان و خاصیت بازسازی کننده کمک بسیار زیادی به بهبود التهابات ناشی از آن میکند. از طرفی قرار گرفتن قهوه در کنار گانودرما باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول می شود

تغذیه | قهوه | گانودرما

که خود عامل مهمی در کاهش التهاب میباشد. پسوریازیس هم مانند بسیاری از بیماریهای خود ایمنی میتواند بر اثر اتفاقات استرس زا بوجود بیاید و در واقع استرس یک محرک بسیار قوی برای بیماری پسوریازیس به شمار می آید و افزایش مقدار استرس میتواند شدت بیماری را بیشتر کند. گانودرما با خاصیت آرامش بخشی خود به طور چشمگیری باعث کاهش میزان استرس و تنشهای عصبی و افزایش آرامش بیشتر میشود.

طریقه مصرف گانودرما برای کبد چرب چگونه است؟ در صورتی که بعد از ایجاد بیماری با پزشک درباره مصرف گانودرما مشورت نمودید می توانید از این قارچ برای درمان کبد چرب خود استفاده نمایید. برای این کار می توانید قارچ را به صورت کامل در آب چوش بیاندازید. این کار به آزاد شدن پلی ساکاریدها در آن کمک می کند. در صورتی که از طعم و مزه این قارچ ناراضی هستید با توجه به گفته پزشک می توانید آن را به صورت پودر در آورده و با مواد گیاهی دیگر به صورت دمنوش مورد علاقه خود مصرف کنید. این کار باعث افزایش میل و رغبت به استفاده از قارچ گانودرما می شود.

خواص قهوه گانودرما برای نازایی

هیچ مطالعه رسمی نشان دهنده این موضوع نیست که قهوه گانودرما می‌تواند ناباروری را درمان کند، تنها چیزی که برخی مطالعات اثبات کرده‌اند، برخی خواص سلامتی این قهوه جادویی است که می‌تواند به بهبود سلامتی کلی بدن (مانند کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی، سلامت کبد و تعادل هورمونی) برای افزایش شانس باروری کمک کند.

از بین تمام محصولات ارائه شده قهوه گانودرما برای یبوست تاثیر بیشتری در درمان یبوست دارند. پیشنهاد می‌کنیم تا به خاطر بالا بودن غلظت مواد موثر و مفید در قارچ گانودرما به سراغ خرید مستقیم قارچ و مصرف خام پودرِ قارچ گانودرما نروید، زیرا با توجه به تقلبات صورت گرفته در بازارهای داخلی، این قارچ‌ها، با قارچ‌های بی‌خاصیت به صورت فله جایگزین شده‌اند. برای اینکه بتوانید از خواص سلامت‌ محور قارچ گانودرما استفاده کنید و دچار مسمومیت و یا مشکلات مصرف قارچ نشوید، بهتر است از قهوه‌های دکتر بیز کمک بگیرید. این قهوه‌ها زیر نظر متخصصین تغذیه در کارخانه‌ و در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها فرموله و بسته بندی شده‌اند. این محصولات می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند، کافی است یکبار به خواص معجزه‌آسا قارچ گانودرما لوسیدوم اعتماد کنید.

خواص قهوه گانودرما برای تیروئید

گفته می شود قارچ و قهوه گانودرما لوسیدوم بر بهبود عملکرد غدد تیروئید موثر واقع می شود و می توان اختلال آن را به خوبی کنترل کرده و حتی تیروئید را درمان کند. میزان مصرف گانودرما برای بیماری های مختلف و در سنین مختلف، متفاوت ذکر شده است و در این رابطه بهتر است با متخصص مربوط مشورت شود. میزان مصرف از چند میلی گرم تا دم کرده ی ۱۰۰ گرم گانودرما متغیر است. اگر مصرف قهوه گانودرما منظم انجام شود فرد طی ۱۰ تا ۱۵ روزمی تواند اثرات مثبت گانودرما و تیروئید بهبود یافته را مشاهده کند.

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ

در خصوص خواص قهوه گانودرما جینسینگ خوب است بدانید این محصول بسیار آرامش بخش بوده و منجر به کاهش استرس می شود. با کاهش کلسترول در کاهش سطح قند خون نیز تاثیر دارد. مصرف این محصول همچنین برای بیماری های ریوی، برونشیت و آسم مناسب بوده و افراد زیادی آن را برای جلوگیری و یا درمان بیماری ام اس مورد استفاده قرار می‌ دهند. این قهوه برای افزایش قدرت جسمی و همچنین افزایش تحرک اسپرم و درمان ناباروری مردان مناسب است و از طرفی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی، عروقی تاثیر زیادی دارد.

با تمام این موارد لازم است بدانید این محصول علیرغم خواص بی نظیری که دارد اما مصرف آن برای افرادی که مشکلات قلبی عروقی دارند توصیه نمی شود.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما

مصرف قهوه های گانودرما از لحاظ زمان مصرف (صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر، غروب، شب) حساسیت خاصی ندارد ولی بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما صبح ها بعد از صبحانه و سپس عصر ها بعد از عصرانه میباشد و ترجیحا در یک بازه ی زمانی مشخص به صورت روزانه مصرف شود خیلی بهتر و موثرتر خواهد بود.

قهوه گانودرما برای پیسی

گانودرما حاوی حدود ۴۲۲ ترکیبات فعال زیستی مختلف است. که هر یک خواص منحصر به فرد و ارزشمندی دارد و میتواند در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد . قهوه های گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ، موجب تعادل در بدن میشود . در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود . و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

قهوه گانودرما برای کیست تخمدان

قهوه گانودرما فواید بسیاری برای درمان انواع بیماری ها از جمله کیست تخمدان دارد. شما می توانید با مصرف قهوه گانودرما بیماری کیست تخمدان را در خود از بین ببرید و معجزه ی آن را بر درمان این بیماری مشاهده کنید.

بیماری کیست تخمدان از نوع بی خطر معمولا با مصرف گیاهان دارویی مانند قهوه گانودرما قابل پیشگیری و درمان می باشد. اگر بعد از مصرف قهوه گانودرما هیچ درمانی را در خود احساس نکردید توصیه می شود تحت نظر دکتر متخصص زنان قرار بگیرید تا با معاینه ی دقیق بیماری شما را درمان کند. خانم هایی که به کیست تخمدان دچار هستند حدودا در ۴۰ روز اول استفاده از قهوه گانودرما اندازه ی کیست تخمدان آن ها بسیار کاهش می یابد و حتی اگر قهوه گانودرما را برای مدت ۶۰ روز استفاده کنند مشاهده خواهند کرد که اندازه کیست آن ها به کوچکترین حجم خود می رسد.

قبل از این که بریم سراغ طرز تهیه قهوه گاندورما بهتر است که درباره گیاه گاندورما و تاریخچه اون اطلاعاتی داشته باشیم. گاندورما گیاهی است که به شکل قارچ در طبیعت رشد و نمو دارد که بیشتر در محله های لینگ زی که در چین است و ریشی واقع در ژاپن و هم چنین یونگ زهی در کره است وجود دارد.

گاندورما به خاطر خواص آنتی اکسیدان قوی و تقویت سیستم دفاعی بدن که دارد به پادشاه گیاهان و یا گیاه جان افرا معروف است.

از قدیم گاندورما را برای درمان بیماری هایی مثل آشفتگی های ریوی و یا بیماری هایی که با شیوع عفونت های ویروسی فرد را مختل می کنند مانند آنفلوآنزا استفاده می شده و اکنون گاندورما به خاطر خاصیت انرژی زایی که دارد فرد را در مواجه با تب و استرس و نگرانی و هم چنین مسمومیت و بی خوابی در امان نگه می دارد.

طبع این قارچ گاندورما سرد است برای کسانی که ییماری هایی مثل فشار خون بالایی دارد خیلی مفید است و افراد معمولی هم هنگام استفاده بهتر است با پودر دار چین و یا زنجبیل به صورت دمنوش استفاده کنند که مکمل یک دیگر باشند و اما قهوه گانودرما برای فشار خون که طبق مطالعات انجام شده توسط متخصصان تغذیه به کسانی که در طول روز مصرف قهوه آن ها زیاد است توصیه شده قهوه گاندورما میل کنند که در سلامتی بدن و بهبود دستگاه ایمنی نقش به سزایی دارد.