اجتماعی

ضرر نیروگاه با قطعی حداقلی برق برای مردم کبودراهنگ جبران شود

سرگرمی برای همه / همدان: نماینده ساکنان بهاراب کبودراهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قطع ارتباط باید طبق برنامه باشد ، گفت: «

فتح الله توسلی با اشاره به وجود نیروگاه 1000 مگاواتی “شهید مفتح” در کهودرنگ ، افزود: حداقل برق ارزان و رایگان تأمین کنید. ” یا حداقل قطعی برق را جبران کنید.

او ادامه داد. “نه تنها این اتفاق نیفتاده است ، بلکه روستاهای منطقه بالاترین میزان قطع برق را دارند ؛ آنها هنوز هزینه های مدیریت ضعیف بخش انرژی ، فقدان دید اقتصادی کلان برای مسئولان را پرداخت می کنند.”

وی در مورد قطع مکرر برق ، گفت که طی چند روز گذشته ، قطع برق در برخی از مناطق منطقه بهار و کبودراهان مطابق با برنامه شرکت توزیع برق نیست. “این روند باعث نارضایتی گروه های مختلف شده است که امیدوارم به درستی رسیدگی شود.”

وی با بیان اینکه در هوای گرم تابستان میزان مصرف برق قابل پیش بینی بود ، بنابراین باید برنامه ریزی می شد ، افزود: قطع برق همراه با گرمای بی سابقه هوا برای مردم ناامید کننده است ، برای تجار ناخوشایند است.

نماینده پارلمان بهار کابودراگ افزود. با توجه به اینکه خرده فروشان ، تولیدکنندگان و اقشار دیگر مردم طبق برنامه زمان بندی خود را انجام می دهند ، اما عدم رعایت این برنامه توسط شرکت برق باعث شوک بازار و ناامیدکننده مردم شده است. مخصوصاً بازرگانان. و به کشاورزانی تبدیل شده است که نیاز به توجه مقامات دارند.

او افزود. “همه ما وظیفه داریم همکاری کنیم ، در این شرایط مصرف برق را بررسی کنیم ، اما باید اطمینان حاصل کنیم که اگر این همکاری در جایی انجام نشود ، آنها نباید هزینه مصرف برق اضافی را پرداخت کنند ، مناطقی که مصرف برق در آنها تنظیم شده است سقف.”

توسلی گفت. اگر منطقه ای نمونه ای از مصرف برق را در این شرایط آب و هوایی مشاهده کرده است ، باید به دقت بررسی شود ، باید مورد تشویق قرار گیرد ، در این مناطق هیچگونه خاموشی وجود ندارد.

رئیس اداره برق کبودرستان نیز به سرگرمی برای همه گفت. “متوقف کردن قطعی ها مردم به صرفه جویی در مصرف برق و مصرف بهینه نیاز دارند.”

علی هاله همدانی گفت: یکی از دلایل قطعی برق استفاده از کارگران معدن غیر مجاز برای تولید رمز ارز ، گرمایش زودرس و افزایش مصرف خانوار است.

رئیس توزیع برق کبودراغان افزود. برابر با 10 مشترک خانگی است. “برق منطقه فشار می آورد.

همدانی اظهار داشت. “طی چند روز گذشته چندین معدنچی غیرقانونی در کبودرگان کشف شده است.

وی تأکید کرد. 27٪ اکتشافات غیرقانونی کارگران معدن براساس گزارش های مشهور انجام می شود که البته این فال خوبی برای مردم است.

هاله همدانی تأکید کرد. شهروندان کبودراگی می توانند از راه حل های ساده مانند تنظیم کولرهای گازی بالای 25 ، استفاده از کولرهای آبی در فاصله ، عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف بین 12 تا 18 ، خاموش کردن برای کمک به:

در میان قطعی های مکرر برق در طول روز ، پیشنهادات و انتقادات شهروندان و در روستاها و ک. در کبودرنگ به معنای این است که کنترل برق و برق استان نمی تواند نظارت بر نظارت بر نظارت بر نظارت بر نظارت بر کنترل نسبت به نسبت به نیروهای انسانی.

انتهای پیام: