عمومی

صرع و درمان آن با عسل گشنیز

اینجا میتونید عسل کِرِمی گشنیز اصل بخرید، شما با خرید عسل کِرِمی گشنیز طبیعی از زنبوردار، علاوه بر استفاده از محصول با کیفیت و اصل، به زنبوردار سود بیشتری میرسونین و بهش انگیزه میدید که به تولید این محصول با همین کیفیت ادامه بده. مصرف عسل اصل و طبیعی گشنیز بر روی سلامتی روده و معده ناثیر زیادی داره و برای بیماران روده تحریک پذیر گوارش یا IBS یه داروی طبیعی فوق العادست.

یه نکته : خرید و مصرف عسل طبیعی گشنیز اصل، برای افرادی که دیابت دارند خوبه و برای افراد که افت قند خون دارند یا داروهایی دیابتی مصرف دارند، مصرف عسل گشنیز ارگانیک و طبیعی توصیه نمیشه. شاید دیده باشید که یک سری از افراد سود جو عسل تقلبی و یا تغذیه ای را به قیمت عسل اصل و طبیعی قالب می کنند.

در واقع افراد گرم مزاجی که عموما” در شش ماهه اول سال نمی توانند از محصول طبیعی عسل بهره ببرند به راحتی می توانند این عسل را در لیست مواد غذایی مورد استفاده خود قرار دهند. یکی از بهترین روش های درمان سرماخوردگی نوشیدن یک لیوان آب گرم مخلوط با عسل گشنیز و مقدار کمی آبلیموی تازه یا یک لیوان شیر گرم مخلوط با عسل گشنیز می باشد.

باز یه نکته : مخلوط عسل اصل گشنیز با ۲ تا ۵ گرم تخم گشنیز در افزایش شیر مادران شیرده تاثیر زیادی داره . نکته دیگه اینکه : مصرف عسل گشنیز طبیعی و اصل با پایین آوردن قند خون برای خانم­ ها در دوران بارداری توصیه نمیشه. همانند خود گشنیز مصرف عسل این گیاه نیز باعث افزایش شیر مادر میشود. همانند خواص گشنیز مصرف عسل تهیه شده از این گیاه نیز باعث افزایش شیر مادر شیرده می گردد. شهرستان نهاوند در استان همدان با مزارع وسیع گشنیز محل مناسبی برای برداشت عسل گشنیزه.

عسل گشنیز نهاوند بصورت عمده با بهترین و نازلترین قیمت می توانید از مرکر عسل سوغات نهاوند تهیه نمائید. خرید و فروش عسل گشنیز نهاوند به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. برای همین زنبوردار نمونه کشور اردیبهشت ماه به استان همدان و شهرستان نهاوند کوچ می کند تا فعالیتش رو برای تولید محصولات صدردصد طبیعی زنبور عسل از گل های گشنیز شروع کند. عسل گشنیر طبیعی یه عسل تک گله، برای اینکه در مزرعه­ های گشنیز با هدف برداشت تخم گشنیز فقط و فقط گشنیز کشت میشه، و زنبور ها فقط شهد همون گل های سفید گشنیز رو واسه تولید عسل طبیعی جمع ­آوری می کنند.

نکته : اگه در مصرف عسل گشنیز در یک وعده، زباده روی بشه باعث میشه احساس بی حسی در بدن بهتون دست بده و خواب شما رو سنگین میکنه. عسل گشنیز با منبع غنی از مواد معدنی کلسیم، معجون قوی که استخوانها رو در برابر پوکی محافظت میکنه و در درمان صرع و بهبود دردهای مفصلی و عضلانی موثره.

آنتی اکسیدان موجود در گشنیز ممکن است التهاب مغز را کاهش دهد، حافظه را بهبود بخشد و علائم اضطراب را کاهش دهد، اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است. یکی دیگه از خاصیت­های مهم عسل طبیعی گشنیز، تنظیم سطح قند خون و کاهش قند خونه. این عسل که بهش عسل سفید یا عسل همزده هم گفته میشه، یکی از حالتهای پر طرفدار عسل در سراسر دنیاست.

عسلهای همزده معمولا رنگ روشنتری نسبت به قبل از کرمی شدن دارند. مخلوط عسل گشنیز در یک لیوان آب ولرم به همراه یک قاشق لیموی تازه یکی از بهترین نوشیدنی های طبیعی و ضد عفونی کننده ی سیستم گوارش است.

بهترین روش مصرف عسل طبیعی گشنیز در برنامه غذایی روزانه، استفاده از شربت عسل است که با مخلوط کردن دو تا سه قاشق از این عسل با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب لیمو ترش تازه به آن تهیه میگردد. و این روشنی به این دلیله که موقع همزدن عسل، عسل با مولکولهای هوا مخلوط میشه و این مخلوط شدن با مولکولهای هوا باعث میشه که عسل رنگ روشنی پیدا کنه.برای همین رنگ عسل کرمی گشینز هم نسبت به حالت غیر کرمی همین نوع عسل روشنتره.

عسل گشنیز طبیعی و ارگانیک ابتدای برداشت یه رنگ عقیقی روشن داره و به مرور زمان بعدها مقداری روشنی رنگ عسلُ کم میشه. یه نکته : عسل گشنیز ارگانیک از عسل های معطر و مطبوعه، عطر و طعم عسل گشنیز عطر گلهای گشنیزه، که کاملا متفاوت از عطر خود سبزی گشنیزه.

عسل برمور گرفته شده از گیاهان گشنیز دارای ارزش غذایی بالایی است و این عسل به دلیل ارگانیک بودن دارای ساکارز کمتر از 2 درصد می باشد. اضافه کردن دو کلمه ی تک گیاه بر سر کلمه ی عسل به این دلیل است که زنبورعسل از یک نوع گیاه خاص که آن هم گشنیز است استفاده کرده و عسل گشنیز را به وجود آورده است.

در حال حاضر، فروشگاههای آنلاین و سنتی بسیار زیادی وجود دارند که ادعا میکنند عسل طبیعی را در اختیار علاقهمندان قرار میدهند. از نظر ظرف نگهداری عسل هم باید بدانید که بهترین ظرف برای نگهداری عسل، ظروف شیشهای هستند زیرا خواص عسل و طعم و عطر آن را حفظ میکنند. که شما میتوانید به راحتی بهترین ها را با قیمت مناسب از عمتک خرید کرده و در سبد غذایی خود بیفزایید.

شما هم با خرید عسلی که مدنظرتونه، میتونین به زنبوردار سود بیشتری برسونین و اونها رو تشویق کنید تا همچنان به تولید محصول با کیفیت و اصل ادامه بدن. خاصیتهای بیان شده برای عسل گشنیز اصل و طبیعیه، نه عسل­های صنعتی حرارت دیده و فرآوری شده. علاوهبر این، کشمون، با نظارت بر کار زنبوردارها به طور منظم، تلاش میکنه عسل اصل و مرغوب رو به دست شما برسونه.

عسل کام با تجربه بالای زنبوردار نمنونه کشور با تضمین اصالت و کیفیت عسل طبیعی گشنیز رو از کندو­ها برداشت کرده و مستقیم به شما عزیزان تقدیم می کند. مجموعه عسل کام، با هدف جلب رضایت شما عزیزان و در جهت رفاه مخاطبان محترم و زنبورداران گرامی در تمام نقاط ایران، فروشگاه اینترنتی و شبکه­ های مجازی را راه ­اندازی کرد تا مخاطبان با دریافت مشاوره از مجموعه سوغات نهاوند، با اطمینان خاطر بهتر، محصولات طبیعی مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمایند.

همچنین می تواند به جلوگیری از عفونت در سراسر بدن و تسکین سیستم ایمنی بدن شما کمک کند. عسل طبیعی گشنیز برای درمان ضعف جنسی مفید است و به طور کلی مصرف آن باعث تقویت عمومی بدن میشود. یه نکته : در مقالات علمی عنوان شده که عسل گشنیز با ترکیبات: کوئرستین، ترپینن و توکوفرول ها تاثیر یالایی بر سرطان، تقویت سیستم ایمنی و محافظت عصبی بدن داشته. عسل طبیعی گشنیز با آنتی اکسیدان بالا به تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت حافظه در سنین بالا کمک میکنه. همه عسلهای طبیعی در اثر شرایط محیطی ممکنه تغییر رنگ و حالت بدن و تیرهتر یا روشنتر از تصویری که در سایت میبینید بشن.

اول اینکه مطمئن باشید این تغییر رنگ و حالت هیچ تاثیری روی طعم و عطر و خواص عسل نداره و دوم اینکه میخوایم مطمئن باشید که عکس هر محصول دقیقا همون محصوله و بدون ویرایش در سایت قرار میگیره و تفاوت رنگ یا حالت عسل بخاطر تغییراتش در طول زمانه که بعد از بستهبندی اتفاق افتاده.

عسل گشنیز مثل هر عسل طبیعی دیگه بعد از مدتی رس میبنده، این عسل بعد از رس بستن در یک فرایند مکانیکی هم زده میشه که باعث به دست اومدن یک عسل خوش رنگ و خوش حالت میشه. به ویژه اگر مشکلی بابت مصرف این عسل طبیعی به طور مداوم نداشته باشید، بعد از یک دوره مصرف، شاهد کاهش التهابات اذیت کننده مثانه خواهید بود. گشنیز برای کاهش کلسترول، درمان التهاب و مشکلات پوستی و تنظیم فشار خون کاربرد دارد. عسل گشنیز ممکن است به کاهش قند خون کمک کند، قند خون بالا، یک عامل خطرناک برای دیابت نوع 2 است.

این تخفیف بدین صورت محاسبه میشود که به ازای خرید ۳ یا ۴ عدد عسل، روی هر عسل ۱۵۰۰۰ تومان و در خرید بالای ۵ عدد، روی هر عسل ۲۵۰۰۰ تومان تخفیف میگیرید. تولید عسل طبیعی توسط زنبور عسل با نوشیدن شهد گلها صورت میپذیرد. زنبورها هم با استفاده از شهد گلهای سفید معطر گشنیز عسل گشنیز رو تولید میکنن که یک عسل کمتر شناخته شده اما بسیار شگفت انگیزه.

پس از پایان گل دهی گشنیز،زنبوردار عسل گشنیز طبیعی رو در خرداد و تیرماه از کندوها برداشت میکند. گشنیز برای مقابله با باکتری سالمونلا مفید است. بهترین زمان برای خرید عسل طبیعی گشنیز از زنبوردار اواسط یا اواخر تابستون به بعده. زمان برداشت این نوع عسل طبیعی به اواخر بهار تا اوایل تابستان باز می گردد. بخش ویژه ای از این عملیات محافظت از خود در برابر بیماری ها به تغذیه بر می گردد.

برای تولید عسل گشنیز زنبور از مزارع گشنیز تغذیه میکنه. طبق ارزیابی حسی و چشایی انجام شده توسط کارشناس عسل، روی عسلهای گشنیز که در کشمون موجوده، این عسل در طیف عسلهای دارای شیرینی متوسط قرار میگیره و عطر و طعم قوی حاصل از شهد گشنیز در اون به خوبی احساس میشه. چرا به این عسل، کِرِمی گفته میشه؟

به خاطر حالت کِرِم مانند این عسلها، بهشون عسل کِرِمی گفته میشه. امتحان این عسل به افرادی که به دنبال عسلی با عطر و طعم قوی هستند توصیه میشه. عسل طبیعی، عسلی است که زنبور برای تولید آن فقط از شهد گلها و گیاهان مختلف تغذیه کرده و فرآیند تولید آن کاملا به صورت طبیعی است بنابراین ارزش غذایی بالایی دارد. با توجه به تغذیه زنبور عسل از شهد گلها و گیاهان می توان گفت که رنگ ، بو و طعم عسل به هم مربوط می باشد. عسل های تغذیه ای و صنعتی و یا عسل هایی که حرارت دیده اند و به جز ضرر برای بدن، نتیجه دیگری ندارند.

آشنایی با عسل گشنیز و خواص این نوع عسل طبیعی، کمک می کند تا از آن به طور هوشمندانه استفاده کنید. از گشنیز عسل طبیعی تهیه میشود. اگه عسل گرما و درجه حرارت ۶۶ رو ببینه، تمام خاصیت و آنتی اکسیدان­ هاش از بین میره. گشنیز گیاهی شناخته شده است و این شناخته شده بودن رو مدیون حضورش در ترکیب سبزی آش و قورمهست.برگ های سبز پنجهای و لطیف گشنیز به عنوان سبزی استفاده میشه. با توجه به اینکه مرکز عسل یاس در تولید و توزیع عسل و فراورده های عسل فعالیت چشمگیری دارد سفارشات شما را به صورت اینترنتی پذیرا می باشد.

امیدواریم که مطالب در مورد عسل گشنیز مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه. اما ما با افتخار می گوییم که شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه زندو خریداری کنید. اسانس موجود در میوه های گشنیز، فعالیت اندام های ترشحی و غدد را تحریک می کند ، در نتیجه به آزادسازی آب از صفرا ، کبد ، روده ، معده و ریه کمک می کند. گشنیز گیاه علفیِ یک ساله ایست با ارتفاع ۳۰ الی ۶۰ سانتی متر که با توجه به شرایط اقلیمی در تابستان یا زمستان به صورت یک محصول یک ساله کشت وکار می گردد.

عسل گشنیز به سلامت مغز کمک می کند و بسیاری از بیماری های مغزی، از جمله پارکینسون، آلزایمر و اسکلروز متعدد با التهاب همراه هستند را درمان می کند. برای سفارش عسل به صورت گروهی و در تعداد بالا کافیست عسلهایی که میخواهید را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید. درمان سرماخوردگی با عسل گشنیز با توجه به خواص تسکین دهنده، ضدالتهاب و ضد میکروب عسل گشنیز می تواند بسیار مفید باشد.

اگرچه تحقیقات هنوز به پایان نمی رسد اما مطمئنا عسل گشنیز راه درمان سرطان پروستات را نیز هموار کرده است. طول دوره گلدهی گشنیز در حدود 4 هفته است و زنبورعسل در این مدت اغلبیت فعالیت را بر روی گل های گشنیز دارد و امکان برداشت عسل تک گیاه گشنیز فراهم است. عسل گشنیز رنگ قهوهای تا کهربایی داره.

عسل حرارت دیده در مقایسه با عسل طبیعی یا خام سطح پاینتری از آنزیمها و ترکیبات عطر و طعم دهنده داره. عسل گشنیز با تحریک غدد درون ریز، باعث افزایش ترشح انسولین از لوزالمعده و در نتیجه افزایش سطح انسولین خون میشه. عسل کِرِمی گشنیز مثل بقیهی محصولات کشمون، شناسنامه داره و توسط آزمایشگاههای معتبر تایید شده است.

این نتیجه آزمایش رو در صفحه عسل هر زنبوردار میتونید ببینید و خلاصهش هم در شناسنامهی همراه محصول وجود داره. علاوه بر مطالب جذابی که در مقاله گشنیز عنوان کردیم، جالبه بدونید گشنیز فقط یکبار در سال گل میده و یه فرصت محدودی برای زنبورداره، تا عسل طبیعی رو از شهد گرده گل­های سفید گشنیز برداشت کند.

جهت آشنایی با بهترین زمان مصرف عسل، مقاله “بهترین زمان مصرف عسل چه زمانی است؟ هر عسل، محصول یک زنبورداره و با عسل زنبوردارهای دیگه قاطی نشده. شناسنامهی هر عسل شامل خلاصه ای از قصه زندگی زنبوردار و مشخصات کیفی عسله. از دیگر خواص درمانی عسل گشنیز که میتوان نام برد این است که برای تبهای رماتيسمی، تنگی نفس، آفت دهان بسیار مفید است. عسل گشنیز در بر طرف کردن بی خوابی نقش مهمی ایفا می نماید زیرا باعث ترشح هورمون سروتونین در مغز شده و در نتیجه باعث آرامش اعصاب و خواب می گردد.

قیمت عسل گشنیز در دو نوع بسته بندی متفاوت به صورت جزئی و کلی می باشد. گشنيز يکي از قديمي ترين گياهان دارويي شناخته شده باستان بوده و اولين گزارش ها از استفاده ميوه گشنيز به منظور اهداف دارويي و اهميت اسطوره اي آن بود که طي برخي آثار باستانی بجا مانده در پاپیروس ها در مصر باستان به قدمت آن در 2500 سال قبل از ميلاد مسيح اشاره شده است.

همه قسمتهای این گیاه اعم از برگ، ساقه و دانه قابل خوردن است. عطر عسل آمیخته با طبیعت و گل و گیاه (نمره ۶ از ۱۰ برای غلظت عطر). به این معنی که حداکثر برای مناطق سردسیری ۴۰ و برای مناطق گرمسیری ۸۰ باشه.

گل های کوچک ، ریز ، به رنگ سفید یا صورتی ، مجتمع به صورت چتر مرکب دارد . یا حالت فیزیکیشون کمی تغییر کنه و جامدتر بشن. هیچ داروی خواب آوری قبل از خواب مؤثرتر از یک لیوان شربت عسل گشنیز یا یک قاشق غذاخوری عسل گشنیز نیست که تاثیر آرام بخش روی دستگاه عصبی و گوارشی داشته و چیزی جز آرامش و خواب نمی آورد.

استفاده از عسل گشنیز سابقه خوبی در درمان به اصطلاح تب یونجه یا التهاب بینی و سینوس های مجاری تنفسی در بخش فوقانی را دارد. برای مثال عسل گشنیز در مناطقی برداشت میشود که بیش از 70 درصد آن منطقه پوشش گیاهی گشنیز را داشته باشد. عسل گشنیز طبیعی با خاصیت آنتی باکتریایی برای درمان بیماریهای عفونی، عفونتهای دستگاه ادراری، سرماخوردگی و سرفه خیلی مفیده.

استفاده از عسل گشنیز برای بیماران مبتلا به انواع عفونت ها، سنگ ها یا کیست های مجاری ادراری مفید است. طبیعتا ان نوع عسل طبیعی، خواص عمومی تمامی عسل ها را به همراه دارد و برخی خواص دیگر نیز ممکن است برای آن وجود داشته باشد که در این مطلب به آن ها اشاره نشده است. یک سبزی دوست داشتنی با طبع سرد و خشک که بیشترین استفاده را در طبخ سوپ دارد.

همچنین میتوانید در ویدئو زیر غلظت و رنگ عسل گشنیز را بهتر ببینید. گشنیز علاوه بر دادن طعم و بوی مطبوع به غذا، دارای ارزش غذایی بالایی نیز هست. از عصاره گشنیز به عنوان محرک اشتها در طب سنتی ایران استفاده می شود. عسل گشنیز عطر و طعم قوی دارد و اگر در جای خنک نگهداری شود پس از مدتی شکرک می بندد.

قیمت عسل گشنیز در سراسر کشور متفاوت می باشد . گشنیز یک گیاه یک ساله در خانواده Apiaceae است. طبع سبری و گیاه گشنیز سرد و خشکه ولی طبع عسل طبیعی گشنیز معتدله. ✅ مختص افرادی که عسل خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. شاید شاهد این بوده اید که برخی از عسل ها در یک منطقه طعم خوب و مطبوعی دارد ولی در منطقه دیگر برعکس ناخوشایند تلقی می شود.

فراموش نکنید که التهاب پروستات یک موضوع جدی است و باید سریعا برای درمان آن اقدام شود. رطوبت پایین و قوام خوبی هم داره. همهی عسلهای کشمون شناسنامه دار هستن و برگه تایید آزمایشگاه دارن.