فرهنگ و هنر

شب‌های گردشگری غرب ایران در برج میلاد برگزار می‌شود

معاون گردشگری رئیس جمهور از برگزاری جشنواره شب های گردشگری با محوریت منطقه غرب ایران از دوم تا ششم مردادماه در برج میلاد خبر داد. این جشنواره با حضور استان های همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان برگزار می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، وی با اشاره به علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری با توضیحات تکمیلی درباره این جشنواره گفت. -جاذبه های معروف جشنواره شب های گردشگری منطقه غرب کشور با همکاری شهرداری ها و ستادهای مناطق چهارگانه غرب کشور در پایتخت برگزار می شود. بر اساس این برنامه، استان های همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در شب های جداگانه به اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه فرصت های گردشگری خود می پردازند.

او اضافه کرد: «تاکید این برنامه ها بر خلاقیت، نوآوری و معرفی جاذبه های نوظهور برای معرفی پایتخت نشینان به مناطق غرب کشور است.

غرفه های معرفی جاذبه های گردشگری، ارائه و فروش صنایع دستی، اجرای مراسم موسیقایی و آیینی، برپایی سیاه چادرهای عشایر محلی، عرضه سوغات و غذاهای ایرانی و برپایی شب های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که از دوم تا ششم مردادماه برگزار می شود. در برج میلاد

معاون گردشگری رئیس جمهور همچنین این رویداد را فرصتی برای بخش خصوصی و فعالان گردشگری کشورهای غربی برای ارتباط با همتایان خود در تهران دانست.

نمایشگاه و جشنواره گردشگری منطقه غرب از دوم تا ششم مردادماه هر شب از ساعت 21 الی 23 در برج میلاد در کنار نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای ایرانی برگزار می شود.

انتهای پیام