سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران تهران- نجف در فرودگاه + عکس

از سوی شرکت هواپیمایی آتا صورت گرفت؛

ساعت

یکی از مسافران پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا با اشاره به بی احترامی این شرکت به زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: شب گذشته هواپیمایی آتا با ارسال پیامک به مسافران تهران-نجف اعلام کردند ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد برای انجام پرواز در فرودگاه امام حضور داشته باشند، اما در نهایت با سرگردانی ۱۲ ساعته در فرودگاه مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری آنا، یکی از مسافران پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا با اشاره به بی احترامی این شرکت به زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: شب گذشته هواپیمایی آتا با ارسال پیامک به مسافران تهران-نجف اعلام کردند ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد برای انجام پرواز در فرودگاه امام حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی از مسافران این پرواز از شهرستان‌ها اطراف تهران از جمله قم و حتی اصفهان به فرودگاه آمام آمدند و کل مسافران ساعت ۴:۳۰ دقیقه در ترمینال سلام حضور داشتند. با توجه به اعلام قبلی قرار بود پرواز مذکور ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح انجام شود، اما قبل از ساعت مذکور اعلام شد به دلیل مشکلات و نقص فنی هواپیما پرواز ساعت ۱۳:۳۰ انجام خواهد شد.

 

سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران تهران- نجف در فرودگاه + عکس

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت برای رفتن و برگشتن نبود، همه مسافران در فرودگاه ماندند. در این مدت نیز نه پذیرایی از آن‌ها صورت گرفت و نه اینکه مدیران آتا از زائران عذرخواهی کردند.

وی بیان کرد: حدود ساعت ۱۲ ظهر بود که اعلام شد پرواز در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه نیز انجام نمی‌شود و به ساعت ۱۵ موکول شد. بر این اساس بود که کارت پرواز مسافران بعد از ۱۰ ساعت صادر شد و آن‌ها داخل سالن ترانزیت شدند. این در حالی بود که دقایقی قبل اعلام شد پرواز ساعت ۱۷:۱۵ انجام خواهد شد.

 

سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران تهران- نجف در فرودگاه + عکس

 

سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران تهران- نجف در فرودگاه + عکس

 

سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران تهران- نجف در فرودگاه + عکس

 

 

 

 

انتهای پیام/