استان ها

سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها آماده دریافت شکایات احتمالی مسافرین نوروزی

به گزارش خبرگزاری برن از آذربایجان غربیارسلان شکری مدیر کل جاده ها و: حمل و نقل جاده: آه تو! آذربایجان غربی وی در بازدید از ترمینال مستقیم شهر ارومیه گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و کاهش تعداد مسافران در دو سال اخیر، انتظار می‌رود: واکسیناسیون جهانی شدن رفع محدودیت های ترافیکی از سوی دیگر وجود جاذبه های گردشگری و امسال شاهد افزایش مسافر در چند پایانه مرزی منطقه خواهیم بود.

وی بیان کرد: – بر این اساس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای. جاده: آذربایجان غربی با تمام ظرفیت خود شامل 900 پرسنل، 68 تیپ عملیاتی راهداری، 17 تیپ سیار و همچنین گشت مشترک راهداری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است. پلیس: ملموس و ناملموس ناوگان حمل و نقل مسیر مقابل در پایانه های روبرو، در طول مسیر، مقابل کلانتری ها به طور کامل کنترل می شود.

شکری گفت: در عرض چند روز طرح نوروزی از تاریخ 25 اسفند لغایت 15 فروردین 1401 مجتمع های خدماتی و رفاهی آماده خدمت رسانی به مسافران هستند و مسافران می توانند در خصوص شکایات احتمالی از مجموعه خدماتی و رفاهی سامانه شکایت کنند. جهت بحث در کمیته های مواد 11 و 12 اداره کل راهداری و حمل و نقل موتوری منطقه اطلاع رسانی شود.

لازم به ذکر است مدیرکل حمل و نقل جاده ای راهداری آذربایجان غربی جهت بازدید و کنترل ناوگان از پایانه مسافربری شهر ارومیه بازدید کرد. حمل و نقل اجتماعی پیش از اجرای طرح نوروزی جاده ای با هدف ارتقای ایمنی سفر احداث شد.

انتهای پیام:

بیشتر بخوانید:


ارز ورودی است

نویسنده:

پسران سینا افشاریان

با دوستانتان به اشتراک بگذارید.