استان ها

ساز جدایی دقیقی/ از تیم شمس آذر در فرصت طلایی حمایت نکردند

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از قزوین؛ سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی در برابر تیم پرسپولیس گفت: افتخار دارم با تلاش خودم و بازیکنان و مالک و هواداران باشگاه شمس آذر یک اتفاق بزرگ در ورزش قزوین رقم خورده که مردم را خوشحال کرده ایم و فشار مردم با ورزش فوتبال تخلیه می شود. 

وی افزود: یادآوری می کنم که مسئولان باید اهمیت این ظرفیت را متوجه شوند و در کنار استاندار باشند و این موقعیت از دست نرود. 

دقیقی تصریح کرد: از آقای شهردار و شورای شهر و نمایندگان می پرسم کجا می توانید چنین ظرفیتی ایجاد کنید که یک شهر علاقمند ورزش شود و چقدر باید هزینه کنید تا قزوین را معرفی کنید؟. 

سرمربی تیم شمس آذر تصریح کرد: وقتی شما در فرصت طلایی منابع مالی لازم را تامین نمی کنید مجبور می شویم بازیکنان خوبمان را بفروشیم و امروز در مقابل تیم بزرگ پرسپولیس پیروز نشویم. 

دقیقی تصریح کرد: در یک جنگ نابرابر در مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم اما تیم ما از نظر تاکتیکی بهتر بودو ۷ کرنر زدیم ولی روی یک اشتباه گل اول را خوردیم. 

ساز جدایی دقیقی/ از تیم شمس آذر در فرصت طلایی حمایت نکردند

وی بیان کرد: سراوانی بهترین بازیکن ما مریض شد و به شرایط خوب نرسید اما با بیماری جنگید و بازیکن تاثیرگذاری بود که نتوانست ایده ال باشد اما با غیرت ظاهر شد و در طول فصل آنقدر خوب بوده که فدای سرش و از بازی امروزش گلایه ندارم. 

دقیقی در مورد مسائل فنی بازی هم اظهارداشت: در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی به گل رسیدیم و ۱۰ دقیقه بعد از گل هم تیم برتر بودیم اما واقعیت این است که هر چند تیم ما خوب بازی می کند اما بنظرم تیم ما هنوز به بلوغ نرسیده و باید تجربه کسب کند و اگر تجربه چنین فضایی را داشتند می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. 

وی افزود: تیم ما تاکتیکی تر از پرسپولیس بازی کرد اما بازیکنان حریف با تجربه و بالغ تر بودند و پیروز شدند.

دقیقی گفت: از هواداران عزیز قزوین برای این حضور باشکوه تشکر می کنم که نقطه پایان تلخ اما افتخار آمیزی ر ا رقم زدند.

داوری اشتباه تاثیرگذار نداشت 

سرمربی تیم شمس آذر در ادامه در خصوص قضاوت بازی هم اظهارداشت: تیم داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت ولی در صحنه های ۵۰ به ۵۰ به نفع پرسپولیس سوت زدند.

وی اظهارداشت: تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد که پاس آخر را خوب می دهند و بازی سازی می کنند و در صحنه هایی جا ماندیم و گل خوردیم.

ساز جدایی دقیقی/ از تیم شمس آذر در فرصت طلایی حمایت نکردند

دقیقی افزود: در تک صحنه ها بازیکنان به حرفم گوش نکردند و نتیجه را واگذار کردیم.

ساز جدایی دقیقی نواخته شد/ مسئولان فرصت طلایی را از دست ندهند
  
دقیقی در خصوص ماندن یا رفتن خود هم با ناراحتی گفت: نمی خواهم استان را ترک کنم اما باید اذعان کرد در حساس ترین ایام کسی به تیم ما کمک نکرد، هرچند آقای استاندار پیگیر هستند اما خیلی راحت تر می شد هزینه های تیم را در نیم فصل جبران کرد.

سرمربی پرافتخار تیم شمس آإر یادآورشد: برای یک تیم لیگ برتری که خوب شروع کرده آیا ۳۰ میلیارد تومان پول زیادی است که کسی به فکر تامین آن نیست؟ بنظرم باید نمایندگان مجلس، شهردار و اضعای شورا بدانند با حضور تیم شمس آذر در لیگ برتر چه موقعیتی در استان مهیا شده است.

وی اضافه کرد: بهترین بازیکنانم در نیم فصل به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شدند و اگر اعرابی و رحمان بودند نتایج بهتری برای تیم شمس آذر رقم می خورد.

ساز جدایی دقیقی/ از تیم شمس آذر در فرصت طلایی حمایت نکردند

بازیکنانم فوق العاده اند اما ادامه کار در شمس آذر برایم میسر نیست 
 
دقیقی بدخبر بود و تلویحا ساز جدایی از تیم را سرداد و هواد اران را نگران کرد و گفت: واقعا با این شرایط ادامه کار برایم میسر نیست البته اعتراف می کنم بازیکنانم فوق العاده اند ولی با دست خالی نمی توان تیم هایی مانند پرسپولیس را برد.
 
وی گفت: در نقطه طلایی به تیم کمک نشد تا بازیکنان خوب جذب شوند اگر بخواهیم چشم انداز خوبی برای تیم ترسیم کنیم و جایگاه مناسبی در لیگ داشته باشیم باید هزینه کنیم و نمی توان با 50 میلیارد تومان به جنگ تیم های 500 میلیارد تومانی رفت و نتیجه گرفت.

سرمربی تیم شمس آذر اظهارداشت: به شرافت مالکان باشگاه شمس آذر، پور اسماعیل و نجفیان) درود می فرستم که به تنهایی مشکلات مالی را متحمل شدند و یک تیم با افتخار را حمایت کردند اما یک تنه نمی توان در این میدان موفق بود.

وی یادآورشد: چگونه می توانی با کسر امتیاز فصل را شروع کنی و با کمترین هزینه در رده ششم جدول قرار بگیری اما این کار بزرگ با همت مجموعه مالکان خصوصی و بازیکنان و کادر فنی و هواداران و رسانه ها ممکن شد.

ساز جدایی دقیقی/ از تیم شمس آذر در فرصت طلایی حمایت نکردند

دقیقی گفت: بیشتر از این نمی توانم سختی بکشم و بنظرم باید حمایت می کردند در حالی که من در مقاطعی از خودم هزینه کردم و هر آنچه داشتم برای این تیم گذاشتم و امروز به نقطه پایان رسیده ام.

تیم شمس آذر در هفته بیست و نهم در بازی خانگی در برابر تیم صدر نشین پرسپولیس با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد.

انتهای پیام