استان ها

زائران برای سفر به مشهد برنامه‌ریزی نکنند

سرگرمی برای همه / خراسان رضوی: معاون هماهنگی و مدیریت امور زیارتی استان خراسان رضوی گفت. امیدواریم افراد تا رسیدن به این بیماری سفر به مشهد را به تعویق بیندازند.

محمد صادق براتی در مصاحبه با سرگرمی برای همه اظهار داشت: به موقع. ” نوروز را به مشهد برنامه ریزی نکنید. امیدواریم افراد تا انتقال این بیماری سفر به مشهد را به تعویق بیندازند.

خراسان رضوی معاون امور زیارتی و هماهنگی وزیر امور خارجه درباره وضعیت مقاصد نوروزی در مشهد گفت. روز گذشته آخرین وضعیت رنگی همه شهرهای کشور نیز اعلام شد. بنابراین ، از آنجا که وضعیت تاج زرد مشهد همچنان باقی است ، برای سفر به مشهد محدودیتی وجود ندارد.

وی تأکید کرد. “ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به ماهد تا همین اواخر ، طبق ستاد ملی تاج گل ملی ، ورود خودروهای غیربومی به مشهد مجاز نبود.

براتی درباره نظارت بر پروتکل های بهداشتی در همه سفرهای ریلی ، هوایی و زمینی گفت: با این حال ، طبق تصمیم اخیر ستاد ملی تاج گل ملی ، نظارت بر پروتکل ها در نوروز بهبود می یابد.

وی ذکر کرد. “با توجه به استفاده از مراکز اسکان غیررسمی برای زائران در سالهای گذشته کرونا ، طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ، اسکان زائران و گردشگران در اسکان غیررسمی در نوروز 1400 ممنوع است ، زائران می توانند از مراکز اسکان رسمی بازدید کنند. مانند هتل ها ، هتل ها ، آپارتمان ها ، مهمانسراها که مجوز استفاده رسمی دارند.

آنلاین واحدهای اقامتی غیر مجاز در صورت فعالیت در تعطیلات

معاون هماهنگی و مدیریت زیارت استان خراسان رضوی ادامه داد. نظارت در زیرمجموعه های مربوطه انجام می شود. اگر در ایام نوروز فعالیت کنند ، واحدهای مستقر غیرقانونی مانند قبل پلمپ می شوند.

برات با اشاره به مقاصد نوروزی زائران در روزهای آینده ، مشهد ، گفت: سفر هوایی برای روزهای آخر سال هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام: