استان ها

روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است

سرگرمی برای همه/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده و عملیات وعده صادق به این روند سرعت بخشیده است.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، ۲۹ فروردین ماه در مراسم رژه یگان‌های نظامی روز ارتش در رشت با یادآوری مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌ها و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معادله قدرت استکبار جهانی را بر هم زدند تا جایی که جمهوری اسلامی ایران به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده، دست برتر را در منطقه دارد و اجازه قدرت نمایی به کشورهای غربی را نمی‌دهد.

وی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در ایمان و اراده دانست و گفت: مکتب اسلام و آموزه‌های قرآن بزرگترین پشتوانه برای یگان‌های نظامی ایران است.

امام جمعه رشت با اشاره به سیلی تنبیهی جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی در عملیات وعده صادق، گفت: قدرت پهپادی و موشکی ایران نسخه همه دشمنان به ویژه اسرائیل غاصب را پیچید. ایمان و تقوای عمیق و قدرت و تجهیزات نظامی دو بازوی نیروهای مسلح ایران است و به برکت جانفشانی‌های ارتش و سپاه، قدرت آفرین هستیم.

روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده و عملیات وعده صادق به این روند سرعت بخشیده است.

وی همچنین به اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های آزاد اشاره کرد و افزود: امروز دریادلان ارتش جمهوری اسلامی همه آبراه‌های جهانی را فتح کرده‌اند و در جهان می‌درخشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را برآمده از مردم دانست و گفت: بعثت جمهوری اسلامی ایران در بهمن ۵۷ تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد و شاهد بر هم خوردن معادلات سیاسی و نظامی جهان هستیم.

روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است

ناخدا یکم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی نیز در این مراسم، با اشاره به عملیات حماسه‌ساز و غرورآفرین وعده صادق، اظهار کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی و دریایی و هوایی سرآمد بوده و از مرزهای سرزمینی کشور دفاع جانانه می‌کند، افزود: امروز شاهد امنیت آفرینی نیروهای مسلح جمهوری هستیم که به پشتوانه نیروهای مؤمن، شجاع، انقلابی و مقتدر سپاه و ارتش است.

روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است

فرمانده ناوگان شمال نداجا با اشاره به نقش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در امنیت و صلابت مرزهای آبی کشور، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های دفاعی و پشتیبانی حضور مقتدرانه دارد و در طول ۴۵ سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس، پاسخ مناسبی به اعتماد امامین انقلاب داده است.

روند نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است

ارشد نظامی آجا در شمال کشور، اقتدارآفرینی و کارآمدی نیروهای مسلح را بیش از پیش دانست و تأکید کرد: حضور مستمر دریادلان ارتش جمهوری اسلامی در دریاهای دوردست با ناوگروه های عملیاتی و اطلاعاتی بومی موجب ناکامی ائتلاف دشمنان در ضربه زدن به منافع ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به نقش شناورها و ناوشکن‌ها و تجهیزات دریایی تولید داخل در ایجاد بازدارندگی، گفت: نیروی انسانی ارتش نیز پرورش یافته در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش نظامی داخلی هستند و با انجام مأموریت‌های کم نظیر و بعضا بی نظیر خود، تحسین دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان کشور و نظام را رقم زده‌اند.

انتهای پیام