استان ها

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه استان سمنان ،سرهنگ سیدعلی میراحمدی در گفت و گویی ، پلیس اظهار داشت : در پی افزایش سرقت از اماکن خصوصی و تعدادی کارخانه در شهرستان سرخه و اطراف شهرستان سمنان با تشکیل جلسه کمیسیون سرقت و اخذ تدابیر لازم در این زمینه ماموران پلیس آگاهی سرخه به صورت تخصصی و ویژه نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند .

وی با اشاره به تلاشهای شبانه روزی ماموران و بازبینی دقیق و همه جانبه صحنه های سرقت افزود : سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و بهره گیری از روشهای نوین کشف جرم پی بردند اعضای باند سارقان حرفه ای و غیر بومی هستند که دست به انجام این سرقت ها زده اند .

سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه ماموران با پیگیریهای فنی و تخصصی دریافتند سارقان با ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو برای انجام سرقت وارد استان می شدند ، افزود : پلیس به صورت نامحسوس هر دو وسیله نقلیه را زیر نظر گرفت و نسبت به رصد تحرکات آنان اقدام کرد .

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد : سارقان پس از سرقت اماکن خصوصی در سرخه به سمت تهران متواری شدند که توسط ماموران ایست و کنترل پلیس شهرستان آرادان ، راننده پژو به همراه ۴ سرنشین آن دستگیر شدند .

میراحمدی از اجرای عملیات پلیسی دیگر برای دستگیری سرنشینان خودرو پراید خبر داد و اضافه کرد : کارآگاهان شهرستان سرخه پس از تعقیب و مراقبت سارقان طی عملیات غافلگیرانه ای پراید را متوقف که سرنشین آن از محل متواری و راننده دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از داخل خودرو کشف و ضبط شد .

وی به بازجویی فنی و تخصصی از متهمان اشاره و افزود : سارقان در فرآیند تحقیقات به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی کابل فشار قوی برق و … به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند .

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۲ نفر مالخر در جریان رسیدگی به پرونده در تهران شناسایی و دستگیر شدند ادامه داد : کماکان تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و شکات ادامه دارد

۴۶