استان ها

«حاج قاسم» نماد هویت ایرانی و اسلامی است

سرگرمی برای همه/لرستان امام جمعه دلفان فرمودند: «ما امروز بیش از گذشته به حاج قاسم نیاز داریم زیرا او نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام یوسف خان در نشست رونمایی، نمایش و نقد و بررسی کتاب «این روزها که نیستی» در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان، ۲۳ آذرماه برگزار شد. شهر اعلام کرد. احیاء و تقویت شعائر دینی موجب تقویت بنیان های فکری و عقیدتی مردم می شود.

او افزود: «به برکت حضور مردم و مناسبت‌های مذهبی و انقلابی، روحیه دینی و تسلیم‌ناپذیری مردم حفظ می‌شود، شکل اجتماعی شدن برای رسیدن به تمدن جدید موعود تقویت می‌شود.

خان با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکومت کنونی ایران اسلامی باید توجیه پذیر باشد، ادامه داد. مردم خردمند ما همواره از ارزش‌های والای اسلام دفاع کرده‌اند و اجازه نخواهند داد که دشمنان اسلام به آن‌ها برسند. اهداف شیطانی

امام جمعه دلفان با تاکید بر نقش آفرینی حاج قاسم به عنوان سرباز پیشرو انقلاب اسلامی برای عموم مردم به ویژه مسئولان گفت: به گفته دشمن مقابل شهادت حاج قاسم سند و نشانه اصالت اسلام است. برای زندگی مومنانه و دلیلی برای بقای انقلاب.

او افزود: «ما امروز بیش از گذشته به حاج قاسم نیاز داریم زیرا او نماد هویت ایرانی و اسلامی است. گام برداشتن در راه شهید سلیمانی علاوه بر رضایت اخروی، رضایت دنیوی را نیز به همراه دارد. و نظم دادن به کارها

در ادامه این مراسم محمدتقی عزیزیان نویسنده کتاب «این روزها که نیستی» سالروز شهادت سردار رشید شهید سلیمانی از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و به تشریح چگونگی آن پرداخت. این کتاب به نگارش و تنظیم اشعار وی پرداخته و از علمای فرهیخته شهرستان و استان خواسته است تا نقاط قوت و ضعف آن را در چاپ های بعدی بیان کنند.

همچنین در ابتدای این مراسم مراسم سنتی حزن انگیز «چمار» به یاد شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

لازم به ذکر است کتاب «این روزها که نیستی» مجموعه ای از اشعار فارسی، عربی و انگلیسی با شرح حاج قاسم سلیمانی است که در سال 1400 در تیراژهای پراکنده و در 132 صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام