تولید برد‌های الکترونیکی بومی با کیفیت نمونه‌های خارجی

در نمایشگاه تلکام عرضه شد؛

الکترونیک | لوازم خانگی

مدیر عامل یک شرکت در حوزه تجهیزات مخابراتی و زیرساختی گفت: شرکت ما می‌تواند برد‌های الکترونیکی با کیفیت و مطابق به نیاز مصرف‌کننده در اختیار آن‌ها قرار دهد که از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است.

افشین پاک‌ نهال مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه سخت افزارها و بردهای الکترونیکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا گفت: این شرکت در زمینه ساخت بردهای الکترونیکی فعالیت می‌کند و با داشتن حدود ۲۰۰ نیرو به طور مستقیم و ۳۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کند. بردهای الکترونیکی در صنایع مختلف مانند آی سی تی،  لوازم خانگی، صنایع خودرویی و تجهیزات روشنایی و … کاربرد دارد.

این فعال دانش‌بنیان در ادامه افزود: این محصولات از لحاظ فناوری و کیفیت کاملاً با نمونه‌های خارجی و تجهیزات روز دنیا برابری می‌کند و می‌توانیم بازار کشور از لحاظ تکنولوژی و نیاز روز تأمین کنیم. محصولات ایرانی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه تر از محصولات وارداتی هستند.

پاک نهال ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های محصولات ما این است که می‌توانیم مطابق با نیاز مخاطب آن را طراحی و تولید کنیم و در بازه زمانی بسیار کمی به دست مشتری برسانیم. این موضوعی است که در مورد محصولات خارجی صدق نمی‌کند، چرا که در بازه زمانی طولانی‌تر در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد و پشتیبانی محصول وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: ما در حال حاضر به عنوان یک شتاب دهنده در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور داریم و مراحل دانش بنیان شدن را طی می‌کنیم.

گفتنی است بیست‌ و چهارمین دوره نمایشگاه تلکام از دوم تا پنجم دی‌ ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.