ورزشی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه، از ساعت 19 امروز و در هفته بیست و سوم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال مهمان فولاد خوزستان است. آبی پوشان در کورس قهرمانی حضور دارند و فولاد علی منصوریان قصد دارد با پیروزی در این مسابقه خودش را احیا کند.

ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، مهدی مهدی‌پور و محمد مرادمند همراه استقلال عازم اهواز نشدند. رضایی و مهدی‌پور با مشکل مصدومیت مواجه هستند و مرادمند هم بعد از طی شدن دوران مصدومیت هنوز آمادگی بدنی خوبی ندارد.

استقلال که بعد از پیروزی دراماتیک مقابل گل گهر و شکست شب گذشته رقیب سنتی‌اش، برای بقا در کورس قهرمانی نیازمند پیروزی است. آنها همانند بازی‌های قبلی با سیستم 3-3-4 در زمین ظاهر می شوند.

در همین رابطه به ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد می پردازیم:

دروازه‌بان:

سیدحسین حسینی که کاپیتان استقلال است همانند مسابقات قبلی در ترکیب اصلی تیمش قرار دارد. عملکرد او در این مسابقه اهمیت زیادی دارد و می تواند روی سرنوشت قهرمانی شاگردان ساپینتو تاثیرگذار باشد.

مدافعان:

سیلوا و عارف غلامی زوج دفاع میانی آبی پوشان را تشکیل می‌دهند. آنها در مسابقات اخیر هماهنگی خوبی داشتند اما برای کسب عنوان قهرمانی باید دقت بیشتری به خرج بدهند و روی توپ‌های سرعتی، دوندگی بیشتری نشان بدهند. در دفاع‌های کناری هم یامگا و جعفر سلمانی بازیکنان مورد اعتماد ساپینتو هستند. در واقع او به ترکیب ایده آلش در خط دفاع رسیده است. البته شاید صالح حردانی به دلیل شناخت و سابقه بازی در فولاد در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کند. رضا میرزایی هم همانند بازی قبلی می تواند یکی از گزینه‌های روی میز ساپینتو برای بازیکن جانشین در سمت چپ باشد.

خط میانی:

روزبه چشمی به عنوان هافبک دفاعی در میدان حاضر می‌شود. علاوه بر پوشش فضای جلو دفاع باید روی تخریب بازی حریف و کم اثر کردن بازیکنان میانی فولاد تمرکز کند. سعید مهری و آرش رضاوند هم دیگر بازیکنانی هستند که در خط هافبک قرار می‌گیرند. آنها ضمن طراحی حملات باید در پشتیبانی از مهاجمان و استفاده از توپ‌های برگشتی برای گلزنی بهره بگیرند.

مهاجمان:

مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری همانند بازی‌های اخیر مثلث هجومی این تیم را تشکیل می‌دهند. قایدی و محبی وظیفه دارند با حرکت از کناره‌ها و سرعت بخشیدن به بازی سد دفاعی فولاد را بشکنند و برای مطهری یا تیم استقلال موقعیت ایجاد کنند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

251251