علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد کنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان سخنرانی کردند. معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متمایز پاسخ دادند.

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا با 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و حمایت از توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است، اظهار داشت: شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا با 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و حمایت از توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است. «فعالیت جدی تارا در سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرد و اکنون راه حل های دیجیتالی را برای بهبود تجربه خدمات مالی مردم ارائه می دهد، سعی می کند به طور کل نگر به دغدغه ها و نیازهای مردم امروز فکر کند و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد کنادپور ادامه داد. تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، بن رفاه سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات وام خرد انفرادی را ارائه کرده است و در مدت زمان کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. انجام شد. “

او گفت. تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در صنعت خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از یک تریلیون دلار وام ارائه کرده است.

وی برخی از ویژگی ها و مزایای تارا را که این اپلیکیشن بر اساس آن ساخته شده است، از جمله «تکیه به پشتیبانی گروه صنعتی گلرنگ و تجربه 50 ساله در زمینه عرضه محصول و محل فروش»، «تجربه کاربر سفارشی و منحصر به فرد» عنوان کرد. پراکندگی گیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز تجاری فردی و غیرتجاری در بخش‌های مختلف از جمله کالاهای مصرفی سریع السیر، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات بیمه و …، “عدم دریافت سود و کارمزد”، “بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم” و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و بازگرداندن وجوهی که برای وام شخصی از کاربر دریافت می‌شود، کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این مشکل باشد: کاربر مورد نظر و شناسه آنها “منفی دریافت می کنند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

او همچنین گفت: ما باید قول بدهیم که تارا هم از نظر کاربری و هم از منظر خدماتی هنوز در ابتدای مسیر توسعه خود است و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را قبل از پایان امسال و در سال‌های آینده می‌دهند تا زمانی که تارا شعاری که با عنوان «راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و تفکر جامع، دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم را عملی خواهد کرد و می توان گفت که؛ این خدمات با مسئولیت های تجاری در قبال مردم و جامعه و به عنوان نوعی مسئولیت مدنی سازگار است. مارک ها و شرکت ها ممکن است اظهار نظر کنند.”

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا بود که چرایی و چگونگی ایجاد این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز آینده آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شمخی با اشاره به تمرکز تارا بر روی اعطای وام نهادی و انبوه در سال گذشته گفت: «امروز از تارا دور هم جمع شدیم تا سرویس جدیدی به نام «وام کوچک» یا «اکنون بخر، دیرتر پرداخت کن» را معرفی و راه اندازی کنیم. سرویس در دنیا معروف است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات وام خرد تارا بدون چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد فعالیت می کند، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کرده و از 500 هزار تا 5 میلیون وام دریافت کنید و از 4500 نقطه فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. لازم به ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت پیش می رود.

او گفت. تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانه‌تری داشته باشند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً پس از دو ماه هزینه خرید خود را پرداخت می‌کند، بنابراین به نفع اوست.» ” “

برای استفاده از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه به نام شخص باشد و دارای کارت ملی هوشمند (جدید) باشد.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و این طرح تدوین شود. علاوه بر این، ممکن است لازم باشد در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای جهان) اتفاق بیفتد. “

«تارا» سرویس اعتبارات خرد را معرفی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: نیمی از وام دریافتی باید پس از 30 روز برگشت داده شود و مابقی پس از 60 روز خرید، در حال افزایش است.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا استفاده می کنند، می باشد. دستیابی به بهبود تجربه آنها است. این برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان آنها است.”

وی در خصوص مشکل توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و سمت های مختلف توسعه دهیم تا نیازها و نیازهای خانواده های ایرانی را بهتر پوشش دهیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت مضاعف امنیت هر سرویس دیجیتال و خدمات مالی گفت: «این مشکل در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی گرفته تا زیرساخت وجود داشته است. به نرم افزار و روش اجرای تراکنش مورد نظر.

او گفت. «سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این پروژه یک میکروسرویس است که به راحتی می توانیم آن را بیشتر توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست سران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید امکان بازگشت نقدی ۳ درصدی را دارد که در تمامی رسیورهای تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. در همین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته در 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است نشست رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه افزایش رفاه مالی) در برج گلرنگ بالاتر از پارک سای خیابان ولیعصر با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد. و سایر مخاطبان میهمانان.