استان ها

تاثیر منفی کروناویروس بر اختلالات خوردن

سرگرمی برای همه / خراسان رضوی طبق تحقیقات جدید ، تأثیر کوویداز 19 روی مبتلایان به اختلالات خوردن اساسی و گسترده است.

براساس این گزارش ، نتایج این مطالعه در ایالات متحده ، هلند و هلند نشان داد که مصرف کوویداز 19 به دلیل نیاز به تعامل چهره به چهره با متخصصان و مشاوران تأثیر منفی در افراد مبتلا به اختلالات خوردن دارد.

محققان سینتیا بولیک از دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل و همکارانش امیدوارند که یافته های آنها به شناسایی بهترین رهنمودهای عملی برای کمک به متخصصان بهداشت در بهبود مدیریت رژیم غذایی شما کمک کند.

تأثیر اپیدمیولوژی Covid-19 بر سلامت روان

بسیاری از جنبه های بیماری کوویداز 19 ، از بیماری گرفته تا تعامل های محدود اجتماعی و پیامدهای اقتصادی ، در حال حاضر تأثیر منفی بر سلامت روان داشته اند و تحقیقات نشان داده است که تا پایان ماه مه ، یک سوم افراد در ایالات متحده در حال تجربه علائم اضطراب بودند. آنها افسرده بودند.

اگرچه موارد Covid-19 می تواند تأثیر منفی بر سلامت عمومی داشته باشد ، اما این گروه معتقد است که افراد دارای اختلال در خوردن ممکن است در معرض خطر خاصی مانند تغییر در دسترس بودن مواد غذایی ، پرخوری و سایر رفتارها باشند.

علاوه بر این ، در دسترس بودن درمان ، تغییر در حمایت اجتماعی می تواند بر پیشرفت یا عود بیماری و وخیم تر شدن شرایط سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب تأثیر بگذارد.

نتایج تحقیقات جدید

تیم تحقیقاتی در حال حاضر مطالعه ای را با هدف تأثیرگذاری بر افراد مبتلا به اختلالات خوردن و شناسایی نیازهای پزشکی آنها انجام داده است.

این گروه 10 511 از 510 شرکت کننده در هلند از ایالات متحده را با استفاده از رسانه های اجتماعی برای اختلالات خوردن بررسی کردند.

شرکت کنندگان یک نظرسنجی آنلاین را انجام دادند که شامل سؤالاتی در مورد تأثیر Cuvid-19 بر وضعیت غذا خوردن یا درمان آنها بود.

بسیاری از شرکت کنندگان گفتند که میزان اضطراب آنها بالا رفته است و نگران تأثیر این بیماری بر اختلالات خوردن و سلامت روان هستند.

این نگرانی ها شامل عدم وجود ساختار واضح ، کمبود وقت برای طبیعت و عدم حمایت اجتماعی بود.

شرکت کنندگان در دمانس احساس محدودیت بیشتری کردند و از ترس اینکه بتوانند طبق رژیم غذایی خود غذا بخورند ، در حالی که افراد مبتلا به اختلال در خوردن غذا از خوردن غذا خبر دادند.

نکته قابل توجه ، حتی افرادی که هیچ تغییری در علائم گزارش نکرده اند ، بیشتر نگران حساسیت به این بیماری بودند.

عدم رضایت از خدمات کنترل از راه دور

محققان به بررسی اثرات این بیماری در معالجه این افراد پرداختند و دریافتند که تقریباً نیمی از مراجعین در حال حاضر تحت درمان قرار نمی گیرند و اکثر خدمات مراقبت از راه دور ناکافی هستند. این است

تقریبا نیمی از افراد در ایالات متحده و 14 درصد در هلند می گویند کیفیت درمان آنها کمی بدتر از گذشته است.

محققان امیدوارند که نتایج این مطالعه متخصصان بهداشت را در مورد چگونگی کمک به این افراد راهنمایی کند.

اساسی ترین نیازهای پزشکی برای غذا ، درمان رو در رو ، مشاوره برای شرکت کنندگان هلندی و مشاوره غذایی و تغذیه ای در ایالات متحده بود.

انتهای پیام