بیمه دی در خدمت ایثارگران کردستانی

ایثارگران | کردستان

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از سنندج، علی رضایی مدیر بیمه دی در استان کردستان، با اشاره به خدمات ویژه بیمه دی برای جامعه ایثارگری، اظهار کرد: بیمه دی، یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه خصوصی ایران، با ارائه طیف وسیعی از محصولات با پوشش‌های بیمه‌ای، همواره در تلاش برای تامین امنیت و آسایش بیمه‌گذاران خود است. 

وی افزود: در استان کردستان نیز، بیمه دی با گسترش شبکه نمایندگی‌ها و ارائه خدمات متنوع، به یکی از انتخاب‌های اصلی مردم برای تامین خدمات بیمه‌ای تبدیل شده است.

مدیر بیمه دی در استان کردستان، عنوان کرد: بیمه دی همواره به جامعه ایثارگری و جانبازان توجه ویژه داشته و خدمات متنوعی را برای این عزیزان در نظر گرفته است.

رضایی با اشاره به پوشش های بیمه ای وِیژه ایثارگران از جمله بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه های انواع ویژه ای از محصولات، بیان کرد: بیمه دی با ارائه پوشش های بیمه ای متنوع، در خدمت سلامت و امنیت مالی ایثارگران و خانواده های این جامعه معزز است.

وی همچنین تاکید کرد: تا ابتدای تیرماه، تمامی حساب های مراکز درمانی شامل بیمارستانهای دولتی و خصوص و سایر مراکز درمانی با تسویه گردیده و پرداخت های مستقیم شامل هزینه های درمانی مستقیم بیمه شدگان نیز تا ابتدای ماه جاری به صورت آنلاین صورت گرفته است.

مدیر بیمه دی در استان کردستان، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه دی استان کردستان با دارا بودن دو مرکز سرپرستی شامل مدیریت استان و شعبه تخصصی پرداخت هزینه های درمانی، ۲۲ نمایندگی فعال در سطح استان و ۱۰ میز خدمت در کلیه شهرستانها،  در حال حاضر به بیش از ۳۵هزار نفر  خدمات بیمه مکمل درمان شامل ایثارگران ، شهرداری های مختلف، شرکت‌های مختلف خصوصی و … ارائه می‌دهد.

رضایی یادآور شد: ۱۰هزار و ۵۰۰ مرکز درمانی در سطح کشور، طرف قرارداد با بیمه دی هستند که بیش از ۱۶۰ مرکز درمانی در استان کردستان قرار دارند.

46