فرهنگ و هنر

برای عکاسی به کدام کشورها سفر کنیم؟

قبل از ظهور گوشی های هوشمند در فناوری ، شما باید علاقه خاصی به عکاسی داشته باشید تا آماده باشید تا پول خود را صرف تجهیزات عکاسی و یادگیری آن کنید. شما در کلاس های عکاسی شرکت کرده اید ، در مورد تکنیک ، ترکیب بندی ، کار در یک اتاق تاریک یاد گرفته اید. مطمئناً ، برای عکاسی حرفه ای امروز نیز باید همان راه را طی کنید ، اما راه پیش رو از طریق تلفن های همراه و ابزارهای ارائه شده توسط برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، نرم تر از قبل شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، هرکسی که امروز برای گردشگری سفر می کند می تواند یک عکاس مستقل باشد. در طول سفر ، همه از مناظر ، بناهای تاریخی ، مناظر کوهستانی ، غروب خورشید و غذای منطقه عکس می گیرند.

با این حال ، برخی از کشورها منطقه بسیار بهتری برای عکاسی دارند. در این گزارش ، برخی از کشورها را ارائه می دهیم که در آنها همیشه می توانید با انتخاب وب سایت Traveller عکس های خوبی بگیرید.

مراکش:

در مراکش ، عکاسی رابطه مستقیمی با رنگها دارد. از برج های صنوبر گرفته تا آجرهای سفالی قرمز در شهرهای کویری گرفته تا روسری های بادیه نشین برجسته. مدینه یک شورش رنگارنگ در شهر فاس است (مراکش اولین پایتخت سیاسی بود). چیزهای عجیبی در مغازه های این شهر فروخته می شود ، سفالها را می توان روی دیوارهای ماسه رنگی نقاشی شده دید. بنابراین ، شما هرگز نمی توانید تصاویر خوبی را در استان سوویرا ترسیم کنید. مکانی که برخی از صحنه های “بازی تاج و تخت” ضبط شده است.

مراکش:

ایران:

غروب آفتاب در اصفهان ، وقتی طاقهای چشمگیر پل شروع به درخشش نارنجی می کنند ، جریان بی انتهای نور منعکس شده روی آب زیر پل چشمگیر است. در ایران ، وقتی همه چیز زیبا است ، نمی توانید عکس های بد بگیرید. مساجدی مانند مسجد جامع اصفهان یا مسجد نصیرالملک به عنوان بخشی از نقاشی شما با نورهای صورتی می درخشند.

عکس تزئینی است و در گزارش مسافر منتشر نشده است

شیلی

در شیلی ، عکاسی همه چیز درباره زیبایی های طبیعی است ، از یخچال های طبیعی ، از کوه های پاتاگونیا در جنوب گرفته تا کویر مرتفع آتاکاما در شمال دور. در این منطقه ، عکاسان طبیعت از دریاچه های اطراف ، آتشفشان ها ، کوههای پوکمون و اندر لذت می برند.

شیلی

میانمار

عکس های زیادی را می توان در میانمار قاب گرفت. به عنوان مثال ، یک سری دریاچه ها در اینله ، جایی که ماهیگیران با تکنیک های عجیب قایقرانی قایق های خود را ردیف می کنند. او نقاشی های باگار است. جایی که معابد تا افق و Mandalay امتداد دارند ، جایی که رودخانه ایراواد به آرامی در امتداد شهر شلوغ جریان دارد.

روسیه

تصاویر ثبت شده در روسیه بلافاصله قابل تشخیص هستند. اکنون افرادی با کلاه خز یا گنبدهای پیاز رنگارنگ از کلیساهای محلی را به تصویر می کشد.

مجسمه ها ، کلیساهای طلایی با مناره های مخروطی در سن پترزبورگ یا ردیف عروسک های بابوشکا در مغازه ها روسیه را نشان می دهد. این کشور باشکوه فرصت های زیادی برای گرفتن عکس های زیبا و جالب به ویژه هنگام بارش برف فراهم می کند.

روسیه

چین

وسعت کشوری مانند روسیه ، مانند چین به این معنی است که حداقل برخی از فرصت های خوب برای عکاسی وجود دارد. اگر به دنبال مناظر طبیعی هستید ، به بخشهای گلهای زرد Loping Canola بروید ، یا اگر به دنبال یک مناظر عجیب هستید ، میان وعده های شب را در خیابان Wangfuji در پکن امتحان کنید. همچنین ، اگر قصد نقاشی پرتره دارید ، به حومه شهر سفر کنید ، تمام چهره های شگفت انگیز را که تاکنون ندیده اید ، بررسی کنید.

چین

هند

مانند مراکش ، رنگ ها در هند نقش عمده ای دارند. رنگ های باشکوه غروب خورشید در باتلاق های کرالا ، کوه روشن (لباس زنان هندو) در خیابان های راجستان ، شهرهای آبی ، نارنجی یا صورتی یا جشنواره هولی یا دیوالی. هند می تواند زیبا یا زشت باشد ، که در هر صورت فرصت های زیادی را برای عکاسان جوان فراهم می کند.

هند

پرو:

بدون توجه به عکسهای چشمگیر نمی توانید از کوههای اطراف کوسکو بالا بروید. تصاویر ماچو پیچو (طبق معماری کلاسیک اینکا که با دیوارهای سنگی صیقلی ساخته شده است) تقریباً کلیشه ای است ، اما هنوز هم زیبا به نظر می رسد. انگلهایی در خارج از کوسکو وجود دارند که می توانند با رنگ آمازون ، آتشفشان های اطراف مجمع الجزایر و شلوغی شهر بزرگ لیما ترکیب شوند.

پرو:

سوئیس

سوئیس جادویی است. زیرا شما در حال دیدن کارت پستال یا تعداد نامحدود کارت پستال هستید. شهری افسانه ای که در میان کوه های پوشیده از برف واقع شده است. کلیساهای مخروطی کشور ، گاوهای سیاه ، دریاچه های باشکوه و چمن های سبز. همه چیز به قدری مرتب ، تمیز ، باشکوه و زیبا است که تنها کاری که باید بکنید این است که دوربین را در یک مکان قرار دهید و کلیک کنید.

سوئیس

انتهای پیام: