عمومی

بانک‌ها مصوبات ستاد رونق تولید استان سمنان را اجرا کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان، استقرار واحدهای راکد در تملک و رونق تولید را دو مولفه کلیدی موثر دانست. وی بر رشد اقتصادی در منطقه تاکید کرد. در این سمپوزیوم ها احیای واحدهای راکد به منظور رفع موانع، استفاده از توانمندی های نخبگان فنی در سه محور صنعت – معدن، گردشگری – کشاورزی برای رسیدن به نتیجه مطلوب ضروری است. .

او اضافه کرد. وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای حفظ وضعیت مطلوب در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی انجام داده ایم تا زیرمجموعه های فعال در حوزه تولید تقویت شود، تعداد واحدهای راکد افزایش نیابد، برای راه اندازی مجدد آن واحدها گام برداریم. ” «

استاندار سمنان با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت های کارگاه های فعلی منطقه از دیگر سیاست ها و برنامه های ما در حوزه تولید است که به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. کسب و کار و کار یکی از سه مولفه اولویت ما در اجرای دستور کارها و اقدامات ویژه است.

هاشمی با اشاره به اینکه یکی از عواملی که به بهانه تلاش نکردن برای حل مشکلات باید از آن پرهیز کرد، گفت. تولید در جهت ارتقای نرخ اشتغال در منطقه گام بردارد و در صورت عدم رفع این مشکل اقدامات لازم انجام خواهد شد.