عمومیکسب و کار ایرانیان

بازنویسی محتوا فارسی با هوش مصنوعی (معرفی دو ابزار عالی و خفن)

بازنویس محتوا سئوسل  به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن خود را بازنویسی و تفسیر کنید و با کمک هوش مصنوعی و این نرم افزار بازنویسی محتوا به صورت آنلاین و تحت وب و در دسترس به چندین زبان، محتوای خود را به راحتی بازنویسی کنید. و پس از خرید رپورتاژ آگهی یا خرید بازخورد یا انجام سایر اقدامات ضروری مانند کاهش شباهت متون علمی و پژوهشی از آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. و هر جا که به متنی بدون تکرار و منحصر به فرد نیاز دارید. این ابزار عالی به شما کمک می کند تا محتوای جدید نوشته شده با هوش مصنوعی ایجاد کنید.


چند تا بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد و به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

نوشتن در مورد نقاط قوت خود

در این مرحله متن توسط نیروی انسانی و افراد تولید محتوا بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این نوع بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه متن با استفاده از هوش مصنوعی

این فرآیند معمولا توسط هوش مصنوعی و ماشینی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از ایرادات این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه تنها با مترادف آنها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی خلاق

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ است. این روش به این صورت عمل می کند که عبارت به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی از عبارات ترتیب کلمات ثابت بماند و در برخی عبارات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی تشکیل شود اما مفهوم همان است. اصل و نسب

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

خدمات مقاله نویسی رایگان موجود در این صفحه برای افراد غیرتجاری است و معمولاً هر روز زمان محدودی برای نوشتن مقاله دارند، در حالی که خدمات تجاری برای کاربران تجاری نامحدود است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس و خروجی متن ویرایشی به روش های مختلف، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید.

آیا محدودیتی برای نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت در نسخه بازنویسی تجاری 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست ها زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا بازنویسی متن آزاد متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان شامل بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هم رسانه های حرفه ای و هم رسانه های حرفه ای از آن برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا به عنوان محتوای چرخان محسوب می شود؟

بدون بازنویسی و ورق زدن دو ایده اساسی متفاوت هستند که اگر به خوبی ترکیب شوند، می توانند نتایج عالی به همراه داشته باشند. وقتی تازه می چرخد، دوباره چیزی نوشته نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر حرکت می کنند. اسکرول به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک از محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح و با پارافریز متن نشونت انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش روشی برای جابجایی کلمات در یک قسمت است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف حرکت می کنند. به عنوان مثال، پس از چرخش به این ترتیب، عبارت “ابزار بازنویسی حرفه ای توصیه می شود” به “ابزار مشخص شده ارائه را بازنویسی کرد.”

همانطور که می بینید فقط کلمات کپی شده، بازنویسی صورت نگرفته و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است که نه تنها ساخته های پیشرفته گوگل، بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند.

چرخش روشی برای جابجایی برش ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. مثلا به جای بند 1 می آید 3، به جای 3 می آید 4 و 4 به جای 2، و همین طور بین پاراگراف ها. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. چون هیچ بازنویسی انجام نشد و فقط یک پاراگراف جابجا شد، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

روش استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف

این روش به کاربران اجازه می دهد عبارات و جملات را از وب سایت های دیگر وارد کرده و آنها را به یکدیگر پیوند دهند. این اصطلاحات زائد در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته در صورت عدم انجام بازنویسی، این تکنیک چرخشی بهترین تکنیک چرخشی محسوب می شود. اگرچه تکراری است، اما می تواند یک نکته مثبت در این سبک باشد زیرا معنی کامل عبارات حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است.

سرویس ترجمه فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً مجموعه ای از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم متن را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی کلیک می کنید، متن های اصلی بازنویسی می شوند و با سری های قبلی متفاوت هستند. این بدان معناست که وقتی متن را تایپ می کنید، می توانید نتایج متفاوت و بازنویسی شده زیادی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، بهتر است در هر چرخه بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 چرخه بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متن را از منبع دیگری منتقل کنید تا متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد. تشخیص نمی دهد که متن در هر صورت کپی شده است

این کلمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، بازنویسی متن نیز گفته می شود. با یک ابزار ترجمه آنلاین برای متن خود، می توانید محتوای ترجمه شده توسط ماشین را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر، حتی اگر واکنش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشود و متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش امکان بازنویسی، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر مجموعه بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به این صورت به شما تحویل داده شود: توسط گوگل شناسایی نمی شود. در هر صورت. (حداقل در حال حاضر و با الگوریتم های فعلی).

آیا باید متن بازنویسی شده را ویرایش کنم؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان ها نیز نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن ماشینی. اشتباهات مفهومی کوچکی در جملات بازنویسی شده در بعضی جاها به خصوص در جاهای خیلی خاص دیده می شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

تعداد شباهت ها یا شباهت های بین کلمه بازنویسی شده و کلمه اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها مهارت فرآیند است. فیلدهایی که بسیار منحصر به فرد هستند و حاوی عبارات منحصر به فرد و ثابت هستند، می توانند شباهت بالایی داشته باشند (یعنی نتیجه عملیات مشابه متن اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها مفید و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کنند متن شما را تا حد امکان تغییر دهند و از تعداد شباهت ها بکاهند.

آیا با این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، البته ممکن است برخی از کاربران از این ابزار برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری استفاده کنند و درصد آثار تکراری را کاهش دهند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است اما تیم ناشونتا تصمیم دارد این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه های زیادی برای رونویسی متون نیست. نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی به طور طبیعی دارای محدودیت هایی است، اما در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

با کلیک بر روی گزینه نوشتن متن باز هم عبارت “Please صبر کنید” ظاهر می شود. صفحه نمایش شما در حال بازنویسی متن است…” و نتیجه نهایی پس از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، احتمالاً برای یکی از موارد زیر:

خطای سرور (نادر اما ممکن است)

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال شود.

متن اصلی که تایپ کردید به هم ریخته است یا حاوی نویسه‌ها و فاصله‌های اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله‌های خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.