اجتماعی

بازنشسته‌ها فعلا با صندوق ذحیره فرهنگیان تسویه نکنند/آخرین وضعیت تسویه دیون دولت به صندوق

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه من همیشه تأکید می کنم معلمان عضو این صندوق می شوند ، زیرا برنامه هایی داریم که در آن عضو خواهیم بود. بازنشستگان هنوز راضی نیستند که ما بتوانیم سالها به آنها درآمد دهیم. اگر این کار را انجام دهند ، امیدواریم که از نظر ارزش افزوده جبران کنیم.

مهدی نیکدل در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی در مورد آخرین وضعیت مطالبات دولت صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این تصمیم به این معنی است که دولت تمام بدهی های خود را به این صندوق در سال 1400 پرداخت خواهد کرد.

او افزود. “سال گذشته حدود 360 میلیارد درام از این بدهی در قالب بدهی های بانکی ما تسویه شد. ما 120 میلیارد درام به بانک گردشگری بدهکار هستیم و تلاش می کنیم این بدهی را با پول بنزین تسویه کنیم.

مدیر بنیاد ذخیره فرهنگیان گفت: “من همیشه تأکید می کنم که معلمان به عضویت بنیاد در می آیند ، زیرا ما برنامه هایی داریم که در آن عضو خواهیم بود. بازنشستگان هنوز راضی نیستند که ما بتوانیم سالها به آنها درآمد دهیم. اگر این کار را انجام دهند ، امیدواریم که از نظر ارزش افزوده جبران کنیم. زیرا در زمان بازنشستگی ، اعضا می توانند به عضویت خود ادامه دهند و از این فعالیت لذت ببرند و نه فقط سهم دولت.

دستیابی به سود 5000 میلیارد درام دو سال زودتر از برنامه ریزی شده

نیکل با اعلام اینکه در این چند سال از معلمان خواسته ایم حق عضویت خود را به پنج درصد افزایش دهند ، از صندوق خارج نشوند ، زیرا پیش بینی می کنیم حیف از دست دادن سود است ، افزود: بگذارید یک سال به نفع صندوق اضافه کنم ، برخی انتقاد کردند که رسیدن به این رقم غیرممکن است ، در حالی که اکنون ما از این تعهد فراتر رفته ایم ؛ فقط در سال گذشته دارایی های صندوق هزار میلیارد درام سود داشته است. طبق پیش بینی ها ، در سال 1402 باید 5000 میلیارد درامد سود کسب می کردیم ، اما سال آینده از این حد عبور خواهیم کرد و در سال 1400 ، دو سال زودتر ، وعده ما محقق خواهد شد.

انتهای پیام: