عمومی

ایران قوی با حضور ملت در راهپیمایی و انتخابات شکل می گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خادمین مواکب استان مازندران در اربعین حسینی، اظهار کرد: انشالله انتخابات ۱۱ اسفند حماسه امام خوشحال‌کن و دشمن ناراحت‌کن ثبت شود زیرا ملت ما ملتی حماسه‌ساز است و نشان داد که هر وقت لازم باشد حضور پیدا می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: عشق و ارادات به ساحت اهل بیت (ع) که یکی از نمونه‌های آن همین خادمانی هستند که بانیان خیر بوده و به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کنند ستودنی است و این خدمت خیلی مهم است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: مواکب ما به این معرفت و عرفان رسیدند که به زوار اربعینی حسینی خدمت کنند و ملت ما در این رابطه واقعاً همت کردند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: لازم است روز ۲۲ بهمن مواکب در خیابان‌ها به ارائه برنامه بپردازندو همه را باید به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و مشارکت حداکثری توصیه کنید زیرا ایران قوی به واسطه حضور مردم شکل می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما با بصیرت بوده و شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی (ع) تنها بماند» را به درستی سر می‌دهند، گفت: شرط اخلاص است و اگر در میدان خالصانه رفتار کنیم خدا توفیق می‌دهد، هر که با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد.

وی اظهار کرد: شبکه منحوس من وتو ۱۳ سال چه جنایت‌هایی برای فروپاشی خانواده‌ها اعم از ترویج نگهداری حیوانات خانگی به‌جای فرزندآوری، ترویج بی‌حجابی، مبارزه با جایگاه زن و مادر و غیره انجام داد و دست آخر خودشان نابود شدند.