عمومیکسب و کار ایرانیان

ایده کادو دادن به آقایان

بسیاری از خانم‌ها می‌پرسند «آیا مردا واقعا کادو دوست دارند؟». جواب این است که مردها هم به اندازه‌ی خانم‌ها از گرفتن کادو و هدیه خوشحال می‌شوند. گرفتن کادو به مردها حس هیجان و رضایت می‌دهد، بخصوص اگر از فرد به خصوصی این کادو را دریافت کنند. به خاطر داشته باشید که مردها بخاصر خصایص مردانه‌شان اندکی دنیا را متفاوت‌تر از زن‌ها می‌بینند و ازینرو اینکه شما چه کادویی به آنها می‌دهید و آنها چه چیزی را دریافت می‌کنند بسیار مهم است. گرفتن کادو برای مردها می‌تواند کاری چالشی باشد. با اینحال، اغلب مردها دنیا را بسیار ساده‌تر می‌بینند . قیمت ادکلن میلانو را در سایت میتوانید ببینید .

۹ موردی که باید قبل از خرید کادو برای مردان در نظر داشته باشید

فاکتور سن نکته‌ی مهمی است که قبل از خرید هدیه باید در نظر بگیرید. در واقع مهمترین فاکتور مهم برای خرید است. اگر برای یک بچه، کادوی بزرگسالان را بخرید، بچه ناامید می‌شود. طبیعتا فرد مورد نظر شما از نظر رنگ، استایل و چیزهایی که دوست دارد دارای سلایق بخصوصی است. به همین خاطر است که شما باید قبل از خرید کادو حتما خصوصیات او را بشناسید. گرفتن هدیه‌ی متناسب با روحیات فردی شخص مورد نظر وی را بسیار خوشحال خواهد کرد و این حس و حال را به او می‌دهد که او را به خوبی می‌شناسید . عطر ویتابلا مردانه فیک ندارد .

لوازم خانگی و لوازم منزل ابزاری هستند که در خدمت همه هستند و نه صرفا یک نفر خاص. پس دنبال کادویی نباشید که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. بیشتر لوازم خانگی یا آشپزخانه ابزاری هستند که فردی نیستند و قطعا پارچ و لیوان خریدن به عنوان کادو هیچوقت ایده‌ی خوبی نبوده و نخواهد بود. افراد دوست دارند هدیه‌ای دریافت کنند که بطور خصوصی از آن استفاده کنند. هیچ وقت وسیله‌ای را نخرید که بیشتر به خانه خدمت می‌کند تا فرد. طرف مقابل شما اگر ببیند کادویی شخصی برای او خریده‌اید بیشتر خوشحال خواهد شد. عطرهای اصل را از بیز پلاس بخواهید .

  • ۳. کادویی به مردتان بدهید که دوست داشته باشد

هنگام خرید کادو بیشتر از آنکه به روحیات خود متکی باشید، به فرد مقابل بیاندیشید. کادوی انتخابی اگر با تحقیق و تکیه بر خود شما صورت بگیرد قابل قبول است اما بهتر این است که سلیقه‌ی طرف مقابل را بشناسید. برای مثال، شاید از رنگ مشکی خوشتان نیاید اما برای طرفتان کالایی با رنگ مشکی بخرید چون می‌دانید که او این رنگ را دوست دارد. حتی اگر موارد دیگری وجود دارد که شما از آن بیزارید ولی می‌دانید طرف مقابل به آنها علاقمند است، بهتر است در این مواقع هنگام خرید به عنوان معیار در نظرشان بگیرید.

  • ۴. کادوهای شخصی تهیه کنید

کالایی را انتخاب کنید که برای طرف مقابل شخصی باشد. هنگام انتخاب لزوما نیازی نیست که گرانترین و بهترین را انتخاب کنید، همین که مورد مناسبی با نیازهای طرف را پیدا کنید و بخرید کافی است. حتی اگر توانستید از خودش بپرسید که چه چیزی لازم دارد بهتر از این است که ساعتها وقت بگذارید و دنبال انتخاب هدیه باشید. کادو دادن همیشه خوشایند است و زیاد درگیر بودجه نشوید.

  • ۵. قیمت معیار خرید برای کادو نیست

هرچند که کادوهای باکیفیت اغلب گران هستند اما ارزش رابطه‌ی شما یا شخص مقابل به اندازه‌ی کادویی که برای او می‌گیرید نیست. شما می‌توانید کالایی ارزان و ساده تهیه کنید و همچنان شور و شوق را در چشمان طرف ببینید. ممکن است اگر کالای گرانی را خریداری کنید و برای طرف اهمیتی نداشته باشد. پس انتخاب هدیه برای شوهر یا دوست خود نباید بر محوریت پول و قیمت باشد. کادو دادن در کنار اشتیاقی که در شما برای دادن آن وجود دارد اهمیت پیدا می‌کند. این نکته را یادتان باشد که با خریدن کادوی گران قیمت شما احترام و اعتماد یک فرد را جلب نمی‌کنید.

  • ۶. برای مردانی که عاشق تکنولوژی هستید، در این حوزه کادو انتخاب کنید

لطفا برای مرد مورد نظرتان کادویی تهیه نکنید که می‌دانید از آن استفاده نخواهد کرد. شما باید شوهر/دوستتان را بشناسید. برای مثال، بعضی مردها آدمهایی نیستند که به کالاهای پیچیده علاقه‌ای نشان بدهند، پس چرا باید یک وسیله یا مجموعه‌ای از کالاهایی که کار با‌ آنها سخت و دشوار است را تهیه کنید؟ یا اینکه مرد مورد نظر شما شاید هیچوقت کتابی را تمام نکرده باشد، پس کتاب هدیه‌ی شما را هم گوشه‌ای خواهد گذاشت. پس، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که او به راحتی بتواند از آن استفاده کند. به خاطر داشته باشید که کالایی که بیشتر نفع همگانی در خانه دارد و نه شخصی، انتخاب خوبی نیست.

  • ۷. یک کادو بخرید به جای چند کادو

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما اینطور فکر کنید: آیا اگر ۲۰ تی‌شرت برای کادو بخرید، هر تی‌شرت اضافه او را خوشحال‌تر خواهد کرد؟ بهرحال وقتی شما برای کسی کادو می‌خرید، یعنی با هم هستید، پس نیازی نیست به یکباره با خرید چندین کادو چیزی را اثبات کنید. کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. یک یا دو قلم کادو را به طرف خود بدهید که برایش باارزش باشد؛ هرچقدر کادوها بیشتر شوند از ارزش آنها کاسته خواهد شد. وقتی به یکباره چندین کادوی متعدد می‌دهید، در نهایت طرف با هیچکدام خو نمی‌گیرد و شاید بلا استفاده شوند. باید به این فکر کنید که کادوی شما تاثیرگذار و موثر باشد، نه اینکه طرف مقابل را با حجم انبوهی از کادو شوکه کنید.

  • ۸. چه کادویی برای مردها با ارزش است؟

اگر برای مرد زندگی‌تان می‌خواهید کادو تهیه کنید، ضروری است به دنبال چیزهایی باشید که برای او باارزش محسوب می‌شوند. بسیاری از کادوها بطور عموم برای مردها خوشایند هستند و بعضی دیگر از کادوها خیر – به یاد داشته باشید که بهترین کادوی شما برای مرد زندگی‌تان همان حضور، انرژی مثبت و حس زندگی شماست.

  • ۹. کادوی مفید و کاربردی بخرید

از متداول‌ترین کادوهایی که یک خانم می‌تواند برای یک آقا تهیه کند می‌توان به تی‌شرت، کمربند، کیف پول، و یا لباس زیر اشاره کرد. امروزه شاید این موارد چندان مثل قبل باب نباشد و توجهی به آنها نکنید. اما هیچ اشکالی ندارد اگر هرکدام از این اقلام را تهیه کنیم و این نکته را باید بدانیم که مردها با دریافت هر هدیه‌ای خوشحال خواهند شد. این فکر را نکنید که کادو حتما باید قیمتی و گران باشد. کادو باید چیزی باشد که هدف مشخصی در زندگی‌اش داشته باشد. چیزی که کاربردی و مفید باشد و بتوان از آن استفاده کرد. تهیه‌ی کادوهای سانتیمانتال، بنا به سطح روابط شما، نیز می‌تواند مورد خوبی باشد. مثالهایی از کادوهای سانتیمانتال شامل حلقه، کالاهای خیلی شخصی و خصوصی، یک ماگ با عکس روی آن، یک نامه‌ی دست نوشته و دیگر موارد می‌شوند.

مردها چه کادوهایی را دوست دارند؟ اینکه مردها چه کادویی را دوست دارند می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و به یاد داشته باشید همه مردها مثل هم نیستند. اما می‌توانید با توجه به علایق و روحیات مرد مورد نظر، هدیه‌هایی را تهیه کنید که می‌دانید از آنها خوشش می‌آید و برایش کاربردی محسوب می‌شوند. آیا دادن کادو بدون هیچ دلیلی کاری عجیب است؟ نه، نیست. دادن کادو بدون مقدمه و بدون دلیل هیچ عیبی ندارد و بسیار کار خوبی هم محسوب می‌شود. شما برای ستایش عشق مابین رابطه‌تان، و اینکه چقدر به مردتان اهمیت می‌دهید، هر زمان می‌توانید او را با دادن کادو خوشحال کنید. هدیه دادن در روز تولد یا مناسبت‌های خاص خوب است ولی در دیگر روزهای معمولی هم می‌توانید این کار را انجام دهید. چه کادویی برای مردهایی بخریم که همه چیز دارند؟ شما می‌توانید مرد زندگی خود را به یک تجربه دعوت کنید؛ مواردی چون دعوت به سینما، تئاتر، کنسرت موسیقی و یا حتی یک رستوران.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.