فرهنگ و هنر

امین زندگانی به «دکتر نون» پیوست

امین و اندگان به جمع بازیگران فیلم “دکتر نون” پیوستند.

هادی مرزبان ، کارگردان این نمایش که از هفته گذشته مشغول تمرین است ، می گوید امین و اندگان به جمع بازیگران این نمایش پیوسته اند و امیدوارند با وجود شرایط سخت در کرونا ، جذابیت “دکتر نون” شکسته شود. ،

این کارگردان تئاتر به سرگرمی برای همه گفت: ما در حال حاضر تمرین می کنیم. در حال حاضر ، حضور در یک تمرین تئاتر نیازمند ایثار زیادی است که فرزندان ما آن را دوست دارند و جان خود را برای آن می دهند.

او قبلاً در نمایش های “تانگو تخم مرغ داغ” ، “نرق” ، “گردنه کوه خانه” ، “شرکت تئاتر” ، “از همکاری دوباره با این بازیگر بسیار خوشحال است” با زندگی همکاری می کرد. “ما سالهاست که یکدیگر را می شناسیم ، در حال همکاری هستیم. خوشبختانه همکاری جدید ما نیز بسیار رضایت بخش است.

این مربی امیدوار است این نمایش در اوایل آنلاین در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود.

او که 17 سال رویای اجرای این نمایش را داشت ، می افزاید: “این اجرا در هر مرحله از مشکل با موانعی روبرو شده است ، آخرین بن بست ما تاج است.” از سال 1998 ، هنگامی که تمرینات خود را برای آن از سر گرفتیم ، هر بار به دلیل شرایط عروق کرونا ، اجرای خود را متوقف کردیم ، اما امیدوارم این بار جذابیت این اجرا واقعاً بشکند.

به گفته وی ، بازیگران این نمایش به زودی به پایان می رسند.

نمایش “دکتر همسرش را بیشتر از مصدق دوست دارد” که بر اساس داستان شهرام رحیمیان به همین نام ساخته شده است ، زمینه ای عاشقانه-سیاسی دارد که در آن خلاصه داستان به شرح زیر است. عشق آتشین این دو منجر به ازدواج شد. اکنون ، در جریان کودتای 1332 ، از اسفندیار (دکتر نون) ، متحد نزدیک دکتر مصدق ، خواسته می شود تا مصاحبه های ضددولتی انجام دهد که وی با آن مخالف است. “اسفندیار زندانی است ، ساواک از انواع شکنجه ها برای انجام مصاحبه استفاده می کند ، هر بار که قبل از برداشتن تاج با مقاومت دکتر نون مواجه می شود ، مبارزه بین عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می شود …”

انتهای پیام: