افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی به مسافران در مازندران

سرگرمی برای همه/مازندران استاندار مازندران با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: با توجه به حضور سالانه ۲۰ میلیون گردشگر ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است و خوشبختانه امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار دیده می شود.

مهدی یونسی رستمی روز چهارشنبه ۶ فروردین در بازدید از طرح نوروزی بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات ارائه شده در دور نخست سفر در این خطه از شمال رضایت بخش بود.

وی با اشاره به مشکل پسماند در مازندران خواستار شد تا مسافران و گردشگران در مدیریت زباله ها اهتمام جدی داشته باشند افزود: با توجه به حضور انبوهی از مسافران و گردشگران در این خطه از شمال تفکیک زباله و مدیریت پسماند از جمله اولویت های مهمی است که مسافران باید مد نظر داشته باشند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی خدمات ارائه شده از سوی دستگاه های مختلف امدادی و خدماتی در این استان ستودنی بود و این رویه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر کردند از خدمات ارئه شده رضایت داشتند گفت: همه باید تلاش کنیم تا با پیوستن به پویش«نه به تصادف» همه مسافران به سلامت سفرهای نوروزی خود را به پایان برسانند.

یونسی رستمی ادامه داد: سلامت امنیت و رفاه سه شعار محوری استان برای تعطیلات نوروز امسال بود که برای هر کدام از این اولویت ها کارگروه های جداگانه ای فعال شد.

وی گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاه های نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان قابل تقدیر است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های پلیس راهور اورژانس هلال احمر و دیگر دستگاه های خدماتی افزود: در این مدت با تلاش مستمر و شبانه روزی همه دستگاه های عضو ستاد و با کسب درصد بالای رضایت مندی گردشگران نمره قابل قبولی گرفته است.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر برنامه ها و نمایشگاه های متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها نیز برقرار است اظهار کرد: با ارزیابی صورت گرفته شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران هستیم.

انتهای پیام