حوادث

افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی/ خنثی شدن توطئه براندازی با فداکاری پلیس و هوشیاری مردم

جانشین فرمانده فراجا تاکید کرد که پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و احقاق حقوق مردم تا پای جان ایستاده است.

به گزارش سرگرمی برای همه، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت:‌ در سال گذشته پلیس ۷۰ شهید در راه ایجاد امنیت جامعه تقدیم کرد و در سال ۱۴۰۲ تاکنون شش شهید داده‌ایم که نشان از سختی شغل مقدس انتظامی است. امروز فرماندهی کل انتظامی کشور با بهره گیری از نیروهای انقلابی و مجاهد و کارآزموده و با استفاده از تجهیزات نوین، توانسته در ارتقاء امنیت و آسایش مردم عزیز ایران نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی برای کارکنان فراجا و آحاد جامعه هستند، اظهارکرد: پلیس برای ایجاد نظم و امنیت، انضباط بخشی و احقاق حقوق مردم تا پای جان ایستاده است. امروزه با توجه به افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه و فراهم بودن بسترهای جرم می‌طلبد که سایر دستگاه‌ها، مانند قوه‌قضائیه ضمن انجام وظایف خود و ایجاد فرهنگ سازی در جهت کاهش این ناهنجاری‌ها در جامعه بکوشند و پلیس هم در کنار سایر دستگاه ها با تمام توان می‌ایستد.

رضایی خنثی‌شدن توطئه دشمنان برای براندازی نظام را نتیجه فداکاری و میدان‌داری کارکنان فراجا و هوشیاری مردم دانست و گفت: سرلوحه قرار دادن اصل رضایت مندی مردم در انجام ماموریت‌های پلیس و اصل خدمتگزاری به عنوان شاخصه های پلیس اسلامی است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که بتوانیم با برقراری امنیت مطلوب به وظیفه اصلی خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر ضرورت هم افزایی همه سازمان ها و دستگاه‌های مسئول در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ویژه جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد و گفت: افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان از ضروریات است و تنها با مشارکت دستگاه‌ها و سازمان های دیگر این مهم امکان پذیر است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، رضایی ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار کیوان ظهیری و همکارانش در سه سال گذشته، سردار کیومرث عزیزی را به عنوان فرمانده غرب استان تهران معرفی کرد.

انتهای پیام