استان ها

استفاده نکردن از ظرفیت‌های جهان اسلام گناهی نابخشودنی است

سرگرمی برای همه / تغذیه: در جلسه خبرگان ، سیستان ، نماینده مردم بلوچستان ، عدم استفاده از توانمندی های جهان اسلام را نقض حقوق مسلمانان دانست ، وی ادامه داد. استفاده بهینه از توانایی های جهان اسلام یا در اختیار قرار دادن آنها در برابر دشمن ، گناه جمعی غیرقابل بخشش است.

امروز ، 5 ژانویه ، صبح ، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان ، “نظیر احمد سلامی” رومانی گفت: من نیازی به معرفی او ندارم زیرا او بیشتر از ما شناخته شده است.

وی گفت که مردم از دو طریق با مرگ روبرو می شوند. مردم از مرگ اجتناب می کنند ، این مرگ ترسوها است ، افرادی هستند که از مرگ استقبال می کنند ، این مرگ حاج قاسم شجاع از این گروه است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب بلوچستان سیستان با برشمردن مزایای روابط نزدیک گفت:

وی افزود: وی بر لزوم خصومت تأکید کرد. وقتی دشمن را نمی شناسیم فریب دشمن می خوریم. »

سلامی با اشاره به وقایع قرن دهم در آذربایجان ، اقدامات دشمنان برای کاهش قدرت اسلام گفت:

او بیان کرد. “حاج قاسم مردم را به اتحاد دعوت کرد ، وی برای ایجاد وحدت به کشورهای مختلف رفت ، در این راستا تلاش زیادی کرد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در نشست خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حاج قاسم به خوبی از توطئه های دشمن آگاه بود ، گفت: “این دعوت به وحدت بود تا حاج قاسم را به اهداف خود نزدیک کند.” استكبار حزب حاكم ، استفاده از اين قابليتها براي اهداف سياسي و اقتصادي در يك خرد جمعي در جهان اسلام هيچ اساسي نخواهد داشت.

او گفت. ،

رئیس آیین سیستان و دانشگاه بلوچستان عدم استفاده از توانایی های جهان اسلام را نقض حقوق مسلمانان دانست و ادامه داد. همچنین استفاده از فرصت ها علیه یکدیگر قابل بخشش نیست.

وی افزود که برخی از کشورهای مسلمان سرمایه های خود را در بانک های دشمن نگهداری می کنند.

انتهای پیام: