استان ها

استاندار خراسان رضوی: تمام صندوق‌ها از رأس ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای را آغاز کرده‌اند

سرگرمی برای همه/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در کل استان تعبیه شده است، گفت: تمام صندوق‌ها از رأس ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای را آغاز کرده‌اند.

یعقوبعلی نظری صبح امروز هشتم تیرماه در ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه آمادگی صددرصدی برای برگزاری انتخابات پرشور را داریم، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که با هدف تحقق اهداف انقلاب بار دیگر این افتخار را داریم که در یک صحنه حساس خدمتگزار مردم باشیم. در استان تمام صندوق‌ها از رأس ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: اگرچه ما از همان ابتدای برنامه‌ریزی و شروع برنامه‌های انتخاباتی، احساس غم سنگینی داشتیم و هنوز هم خصوصا در بین ما مشهدی‌ها غم بزرگی حاکم است، اما مطمئن بودیم روح مطهر تمام شهدای عزیز ما را یاری می‌دهد. در مدت کوتاه ۵۰ روز باید کار را خاتمه می‌دادیم، اما به برکت خون شهدا و عنایات خداوند و امام رضا، با حداقل زمان تمام امکانات فراهم شد تا امروز همه مردم پای صندوق حضور یابند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در کل استان تعبیه شده است، عنوان کرد: ان‌شاءالله مردم بتوانند با سهولت در شعب حاضر شوند و رای خود را در صندوق بیندازند.

نظری با تاکید بر لزوم حضور گسترده تمام مردم در انتخابات، بیان کرد: همه تابع ولایت هستیم. رهبری چند لحظه قبل فرمودند شرکت در انتخابات اقدامی کاملا خیر است و نباید هیچ تردیدی در آن داشت. با مشارکت مردمی، ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور بیش از پیش فعال می‌شوند و رئیس‌جمهور با آرای بالا بهتر می‌تواند خدمت‌رسانی کند. مشارکت مردم خاری بر چشم دشمنان است و من هم از مردم دعوت می‌کنم در همین ساعات اول حضور یابند.

وی با بیان اینکه تا کنون در استان ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه توزیع شده که به نسبت تعداد واجدین شرایط، رقم مناسبی است، گفت: از عزیزان ما در شورای نگهبان که بر سلامت انتخابات نظارت می‌کنند و با بخش‌های اجرایی همکاری داشتند نیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام