اجرای طرح های راه‌سازی سیروان سرعت می‌گیرد

گردشگری

ISNA / ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ، جمعه 1400 وی در تاریخ 10 مه ، ضمن بازدید از برنامه های راه سازی شهرستان سیروان ، با توجه به نكات كیفیت فنی ، بر تسریع در اجرای این پروژه ها تأكید كرد.

در بازدید از عبدالله بهادر ، چشم چی سفیدخان و سیروان (زی از خان) -بادر پروژه های عمرانی ، و همچنین پروژه های ساخت میراث فرهنگی ، گردشگری ، محیط زیست و رفاه شهرستان ، گفت: ضمن افزایش امنیت و از بین بردن نقاط اضطراری ، پیشرفت های جسمی در حال انجام است. مسیر مرکز استان ایلام به شهر لومار حدود 10 کیلومتر تا مرکز سیروان کاهش می یابد.

او افزود. “با توجه به اینکه کار اصلی در زمینه ساخت حفاری و سدها و پل بزرگ به پایان رسیده است ، در صورت ارائه وام توسط پیمانکار ، وی آماده است تا پروژه را در اسرع وقت به پایان برساند.”

در مورد مسیر ارتباطی سیروان به جنوب شهر بدره ، مدیر کل توسعه شهری راههای منطقه گفت. “طول این پروژه 13 کیلومتر است که 7 کیلومتر آن در سالهای گذشته در سیروان به بهره برداری رسیده است ، اما بیشتر کارها در فاصله 6 کیلومتری باقی مانده است. 200 متر تونل بزرگ در این بخش نصب شده است و حفاری ها ، حفاری ها ، سدها در حال انجام عملیات زیرساختی هستند و اکنون پیمانکار در حال کار بر روی آخرین فاز ، به ویژه آسفالت است که تکمیل می شود و این پروژه در ژوئن آینده راه اندازی می شود.

بهادری خاطرنشان کرد. با بهره برداری از پروژه غازی عزی خان-بدره ، مسیر سیروان به شهرهای جنوبی استان (بدره ، دره شهر دان آبدانان) حدود 85 کیلومتر کاهش می یابد.
او افزود. “دستور کار اصلاح ، تعریض و از بین بردن نقاط داغ نفتی ، گذرگاه های منتهی به مسیر غازی علی خان-بدره است و این طرح به زودی اجرا خواهد شد.”
به گزارش سرگرمی برای همه ، بهادر همچنین از ساختمان های اداری در حال ساخت برای میراث فرهنگی ، محیط زیست و رفاه بازدید کرد.

انتهای پیام: