استان ها

اجرای بیش از 100 ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی ملی کودک در کانون سمنان

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه استان سمنان، نبی اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس کمیته استانی هفته ملی کودک از ویژه برنامه های این هفته است. ، که با حضور: حمایت از سازمان ها و نهادهای مسئول کودک در دو سطح «اجرای برنامه کودک» و «اجرای برنامه درباره کودک» اعلام و گفت. برنامه های هفته ملی کودک از شنبه 25 مهرماه آغاز می شود. 1401 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «کودکی شاد، رنگ زندگی شاد»، همزمان با تهران، استان سمنان و تا 31 مهرماه ادامه خواهد داشت.

خدابخشی در ادامه سخنان خود با اشاره به عناوین این هفته گفت: 16 آنلاین. کودکان، آرامش، بازی و شادی»، «17 آنلاین. کودکان، رسانه ها، فناوری های نوین»، «18 آنلاین. کودکان، آموزش، ایمنی و سلامت». ” 19 آنلاین. فرزندان، هویت ملی، نام آوران و قهرمانان ملی»، «20 آنلاین. کودک، کتاب، ادبیات و آفرینش هنری»، «21 آنلاین. کودکان، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری» و «22 آنلاین. ، اعتقادات دینی و دینی» بر اجرای برنامه های هدفمند، متنوع، معنادار و با نشاط برای کودکان و بازنمایی هر چه بهتر توانمندی های مربیان تاکید شد.

مدیر کل مرکز دولتی استان سمنان در پایان سخنان خود به تشکیل دبیرخانه کشوری و ارائه مسئولین کمیته های تخصصی و اجرایی هفته ملی کودک، برگزاری 15 نمایشگاه فصلی آثار اشاره کرد. اعضا و مربیان به دو صورت مجازی و حضوری در دفتر مشترک و در مراکز فرهنگی هنری و همچنین حضور تریلر سیار اجرای برنامه های شاد و مفرح و جذاب برای کودکان و نوجوانان روستایی فقیر و محروم مناطق، برگزاری کارگاه های نقاشی و سفال، عضویت رایگان آنلاین 16 در کلیه مراکز فرهنگی هنری منطقه، اجرای ویژه برنامه پیام آور امید و اجرای برنامه با استفاده از توانمندی های مراکز سیار شهری و روستایی برای حاشیه نشینان، محروم و مستضعف. کودکان روستایی، دیدار و تبادل نظر کودکان با مسئولین اجتماعی و فرهنگی شهرستان ها، افتتاح گروه سرود کانون و برنامه روز جهانی حمایت از کودکان، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم . فعالان فرهنگی در بیست و چهارمین جشنواره استانی قصه گویی، افتتاح نمایشگاه «استخر فیروزه» و تجلیل از جوانان، برگزاری مکاتبه ادبی «چ. نشست تخصصی «یازی به من بگو» ویژه والدین، دانش آموزان بازدیدکننده از مراکز فرهنگی هنری، معرفی و اجرای بازی های بومی محلی، اجرای ویژه برنامه «خط به خط» با رویکرد نمایشنامه خوانی اعضا، ثبت دوره های مجازی. وی ترم پاییز در سامانه مرکز مجازی به نشانی semnan.kpf را از پرمخاطب ترین برنامه های این هفته .ir و…

لازم به ذکر است جلسه شورای سیاستگذاری هفته ملی و روز جهانی حمایت از کودکان صبح روز پنجشنبه 23 مهرماه سال جاری در سالن کوثر ستاد کانون پرورش فکری برگزار می شود.

46: