عمومیکسب و کار ایرانیان

فواید اسکراب بدن چیست؟

اسکراب صورت و بدن چیست؟ البته اکثر ما در کابینت حمام خود یک اسکراب یا تونر لایه بردار داریم و فواید لایه برداری منظم را می دانیم. با این حال، ما به طور مرتب و هر بار که دوش می گیریم از اسکراب بدن استفاده نمی کنیم. در عوض، هر از چند گاهی که خسته می شویم و می خواهیم پوست خود را لمس کنیم، سعی کنیم از بهترین اسکراب ها استفاده کنیم و حال و هوای پوست و خودمان را تغییر دهیم.

هدف کارشناسان ما در Shun تغییر این روال و استفاده از اسکراب بدن بخشی از روال مراقبت از پوست شما است. در این مقاله فواید اسکراب بدن و اینکه چرا اسکراب بدن باید جزء ضروری مراقبت از پوست باشد را به شما خواهیم گفت.

در واقع، ما مفهوم اسکراب بدن و محبوب ترین نکات لایه برداری را بررسی خواهیم کرد و اینکه چند وقت یکبار از یک اسکراب (لایه برداری ملایم) برای حفظ نرمی و درخشندگی پوست خود استفاده کنید. در نهایت بهترین اسکراب‌های بدن را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون توجه به نوع پوستتان، به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید. با ما بمان.

اسکراب بدن چیست؟

اسکراب بدن نوعی محصول مراقبت از بدن است که به لایه برداری پوست کمک می کند. انواع مختلفی از اسکراب بدن وجود دارد. برخی فقط پوست و سایر بافت های سطح مرده را از بین می برند، در حالی که برخی دیگر در حین لایه برداری پوست را تمیز می کنند. (به عنوان یک پاک کننده لایه بردار صورت)

لایه برداری پوست با لایه برداری صورت و بدن

تاثیر اسکراب به لایه بردارهای موجود در آن بستگی دارد. اسکرابرهایی با مواد ساینده درشت، مانند شکر، تهاجمی تر هستند، در حالی که اسکرابرهایی که با دانه های ریز مصنوعی یا پودر ریز ساخته شده اند، لایه برداری ملایم تری دارند. به طور کلی، شما باید یک اسکراب ملایم را برای لایه برداری پوست خود انتخاب کنید، زیرا اسکراب های خشن رطوبت طبیعی پوست را از بین می برند و آن را مستعد خشکی و تحریک می کنند.

چرا باید از اسکراب صورت و بدن استفاده کنیم؟

هدف اصلی لایه برداری از بین بردن سلول های مرده و خشک پوست برای ایجاد پوستی صاف تر و بافت تر است. در حالی که همه لایه بردارها دارای این مزایا هستند، لایه بردارهای فیزیکی مانند ژل های لایه بردار صورت و بدن و اسکراب های بدن و صورت بسیار سریع عمل می کنند و بافت های مرده را به سرعت از بین می برند. زیرا بلافاصله پس از استفاده از اسکراب، پوست نرم تر شده و روشن تر به نظر می رسد.

لایه‌بردارها همچنین می‌توانند به باز کردن منافذ، پوست صاف، تغییر رنگ پوست و افزایش شفافیت کمک کنند. اگر موهای زیر روییده دارید، مالیدن آنها می تواند باعث شل شدن آنها و کاهش ظاهر تیز موهای رشد شده شود.

چند بار باید از اسکراب بدن استفاده کنم؟

هیچ برنامه مشخصی برای اینکه چند بار باید از اسکراب بدن استفاده کنید وجود ندارد. این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع اسکراب بدن، نوع پوست و ترجیحات شخصی شما. معمولاً می توانید هر بار که دوش می گیرید از یک اسکراب بدن سبک استفاده کنید، اما استفاده از اسکراب بدن یک بار در هفته ظاهر شما را کاملاً تغییر می دهد و رنگ پوست شما را روشن می کند.

چگونه از اسکراب بدن استفاده کنیم؟

اگر تازه با اسکراب های بدن و محصولات مراقبت از پوست آشنا هستید، توصیه می کنیم به آرامی شروع کنید و دفعات استفاده از این محصولات را به مرور افزایش دهید. همچنین به دستورالعمل اسکراب بدن یا صورت روی برچسب توجه کنید. البته مراقب باشید که پوست ملتهب، سوخته و تحریک شده را مالش ندهید. بنابراین اگر دچار آفتاب سوختگی شده اید، اجازه دهید پوستتان کاملا بهبود یابد و سپس از لایه بردار بدن و صورت استفاده کنید.

چگونه از اسکراب صورت استفاده کنم؟

از آنجایی که پوست صورت نسبت به بدن حساس تر است، هنگام استفاده از اسکراب صورت یا پاک کننده های صورت باید مراقب باشید. این بدان معناست که هنگام استفاده از اسکراب صورت، بلافاصله زیر نور خورشید نروید و پس از ترک صورت، 10 تا 12 ساعت صبر کنید. بهتر است از کلاه کلاه دار برای پوشاندن صورت و محافظت از آن در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده کنید.

یک اسکراب بدن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک اسکراب خوب بدن علاوه بر اینکه بافت های مرده پوست را از بین می برد، پوست را تمیز و صاف جلوه می دهد و پوست صورت یا بدن را نرم و صاف می کند. تمام اسکراب های بدن، صرف نظر از نوع، طراوت و زیبایی بیشتری دارند.

چه نوع مراقبت از پوست؟

انواع پاکسازی پوست به لایه برداری سبک و لایه برداری قوی تقسیم می شوند که با توجه به نوع پوست و میزان آلودگی و وجود دانه های سرسیاه باید نوع قوی یا نرم را انتخاب کنید. البته پاک کننده های پوست را می توان با توجه به نوع مواد به انواع مختلف بطری تقسیم کرد. قبل از اصلاح حتما یک اصلاح صاف انتخاب کنید.

مهم ترین نکات در استفاده از اسکراب صورت و بدن چیست؟

برای استفاده حداکثری از اسکراب صورت و بدن، باید جنبه های کلیدی استفاده از اسکراب ها را بدانید. برای این منظور می توانید از راهنمای سه مرحله ای استفاده از انواع لایه بردارها استفاده کنید.

اولین قدم استفاده از لایه بردار است

اگر از اسکراب استفاده می کنید، ابتدا باید پوست خود را بشویید تا آلودگی، روغن و سایر ناخالصی ها پاک شود. توصیه می کنیم از یک صابون بدن مایع ملایم مانند شامپو بدن Shun استفاده کنید. فرمول کلاسیک شامپو بدن آلوئه ورا و لیمو شون پاکسازی ملایم را برای جوانسازی پوست فراهم می کند. از شامپو بدن آلوئه ورا برای تمیز کردن پوست از گردن به پایین استفاده کنید و اجازه دهید کف شود. سپس با آب گرم بشویید، سپس به مرحله بعدی بروید.

مرحله دوم استفاده از اسکراب است

در مرحله بعد لایه برداری شون با عصاره آجیل را انتخاب کنید. می توانید اسکراب را با دستان خود به صورت خود بمالید. اسکراب را به راحتی بشویید و نرمی، لطافت و رطوبت را احساس کنید.

مرحله سوم استفاده از اسکراب است

پس از استفاده، صورت و بدن را کاملا بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید. در حالی که پوست شما هنوز خیس است، از یک مرطوب کننده برای صورت و یک لوسیون روی بدن خود استفاده کنید تا پوست خود را هیدراته نگه دارید.

شستشوی صورت خانگی چیست؟

البته به غیر از پاک کننده های کارخانه ای می توانید از پاک کننده های صورت خانگی استفاده کنید البته باید بدانید که چگونه پاک کننده های مختلف خانگی درست کنید.

اسکراب بدن خانگی با شامپو بدن

برای لایه برداری با شامپو بدن کافی است یکی از شامپوهای بدن خود به خصوص شامپو و اسکراب بدن را انتخاب کرده و روی بدن بمالید.

برای تهیه شامپو اسکراب بدن خانگی می توانید با مخلوط کردن روغن زیتون یا روغن بچه با انواع شامپوهای بدن و شکر یا نمک قوی، یک اسکراب خانگی درست کنید.

چگونه یک اسکراب خانگی برای پوست های خشک تهیه کنیم؟

برای تهیه یک درمان خانگی برای خشکی پوست می توانید مقداری شکر را با میوه هایی مانند توت فرنگی، موز و ماست مخلوط کرده و روی پوست خود استفاده کنید.

چگونه یک اسکراب بدن خانگی تهیه کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر کردیم، می توانید مواد مختلفی را برای ساختن یک اسکراب بدن خانگی ترکیب کنید و انواع مختلفی از اسکراب های خانگی درست کنید، از جمله:

1- اسکراب بدن با قهوه و شکر

برای تهیه اسکراب قهوه، باید با مخلوط کردن دو قاشق چایخوری پودر قهوه با دو قاشق چایخوری شکر و کمی روغن زیتون، یک اسکراب قهوه خانگی درست کنید.

2- ماست و شکر

می توانید خیلی سریع و راحت اسکراب ماست و شکر درست کنید. ماست و شکر را به نسبت مساوی با هم مخلوط کنید.

3- اسکراب موز و شکر

برای تهیه اسکراب صورت موز، چند عدد موز له شده را با مقدار مساوی شکر گرانول مخلوط کرده و اسکراب خانگی مورد علاقه خود را درست کنید.

4- شستشوی بدن با نمک دریا و روغن زیتون

اسکراب های حاوی نمک دریا و روغن زیتون موثرتر از اسکراب های جانبی هستند. برای تهیه این اسکراب به مقدار مساوی روغن زیتون و نمک دریا را مخلوط کنید.

5- اسکراب شکر و روغن نارگیل

روغن نارگیل پوست را بسیار نرم و صاف می کند. برای تهیه یک اسکراب ملایم نارگیل، مقداری روغن نارگیل را با شکر یا نمک دریا مخلوط کنید.

6 – شکر و روغن زیتون فرابکر

برای تهیه این نوع اسکراب به مقدار مساوی شکر و روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و خودتان اسکراب خانگی درست کنید.

7- لایه برداری نمک اپسوم

اسکراب نمک اپسوم را با تمام مواد مورد علاقه خود (میوه، قهوه، ماست و غیره) ترکیب کنید تا یک اسکراب قدرتمند بسازید.

8- اسکراب جو و شکر قهوه ای

جو را با شکر قهوه ای و روغن زیتون مخلوط کنید و یک اسکراب خانگی درست کنید.

9- روغن زیتون و شکر پوست را لایه برداری می کند

شکر قهوه ای و روغن زیتون را ترکیب کنید تا یک اسکراب ملایم در خانه بسازید که برای پوست شما بی خطر است. می توانید هفته ای دو بار از این اسکراب استفاده کنید.

10- با زردچوبه، شکر و روغن نارگیل بمالید

یک اسکراب لایه بردار از مخلوط زردچوبه، روغن زیتون و روغن نارگیل با استفاده از مقادیر مساوی تهیه کنید.

11- پوست کندن با لیمو و شکر و عسل

باید از ترکیب آبلیمو، عسل و شکر استفاده کنید. این اسکراب به راحتی تهیه می شود و تاثیر ویژه ای روی پوست دارد. فقط یکبار امتحانش کنید

معرفی بهترین اسکراب های لایه بردار صورت و بدن

اکنون که با اسکراب های خانگی و طرز تهیه آنها آشنا شدید، اگر دوست ندارید از اسکراب در خانه استفاده کنید، به خرید اسکراب فکر کنید. این محصول پوست را به آرامی و به طور موثر تمیز می کند.

بهترین شامپو اسکراب بدن را بخرید

برای خرید شامپو اسکراب بدن، حتما به وب سایت این برند مراجعه کنید و از طیف محصولات بهداشتی آن مانند شامپو بدن، اسکراب لایه بردار و غیره دیدن کنید. استفاده از اسکراب بدن یا شامپو اسکراب بدن به از بین بردن پوست های مرده کمک می کند و در عین حال پوستی شاداب و سالم را به ارمغان می آورد.

اکنون که با مفهوم اسکراب بدن آشنا شدید، این محصول برای انواع پوست مناسب است و می توان از آن به عنوان شستشوی اولیه بدن استفاده کرد. با این حال، مراقب باشید که از اسکراب برای پوست های حساس یا حساس استفاده نکنید. اگر قصد خرید کرم اسکراب کلینیک را دارید، حتما  از فروشگاه های آنلاین و معتبری مانند موراشین خرید کنید.