ورزشی

اولویت صنایع پتروشیمی حمایت از ورزش و فوتبال استان بوشهر قرار گیرد

به گزارش سرگرمی برای همه؛ وحید نیک‌روش روز دوشنبه اظهار کرد: استان بوشهر یک استان ورزشی بویژه فوتبالی است که ظرفیت های بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

وی افزود: بازیکنانی مانند مهدی طارمی، مهدی قائدی و محمد محبی در ورزش فوتبال و شاکله تیم فوتبال ساحلی ایران از این استان است که نشان دهنده وجود ظرفیت های فراوانی در این بخش است.

رییس‌شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با وجود همه این ظرفیت ها به دلیل مسائل مالی حال ورزش و فوتبال استان خوب نیست و تیم‌های ما در وضعیت خوبی بسر نمی برند.

نیک‌روش ادامه داد: در حالی که سال‌ها است همه مسئولان در استان بوشهر خواستار حمایت صنایع نفت گاز از ورزش هستند اما هیچ نتیجه ای در بر نداشته است اما به یکباره شاهدیم هلدینگ خلیج فارس با مجموعه ای از پتروشیمی های استان به دنبال خرید سهام باشگاه استقلال تهران هستند.

رییس شورا شهر بوشهر با این پرسش که حق و حقوق جوانان این استان که در کنار این صنایع زندگی می کنند کجاقرار دارد عنوان کرد: آیا تیم‌های پارس جم، ایران جوان، شاهین ، شاهین عامری و پارس برازجان حق ندارند از حمایت صنایع پتروشیمی مثل تیم های پایتخت برخوردار شوند.

نیک‌روش بیان کرد: از مسئولین استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست می شود مطالبه جدی از حق ورزش استان از صنایع نفت و گاز داشته باشند و اگر صنایع پتروشیمی قرار است از تیم های پایتخت حمایت کنند اولویت اول باید ورزش استان باشد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.